Herkese merhaba cağnım okuyucularım! Nasılsınız? Umarım hepiniz iyisinizdir. <3
Güzel bir yıl geçirmenizi diliyorum, umarım her şey gönlünüzce olur. <3
Fazla uzatmadan geç olan yeni yıla özel bölümümü bırakıp kaçıyorum, umarım keyif alarak okursunuz. <3
Oylarımızı verelim, yorumlarımızı yapalım. 🖤
İyi okumalar. ✨
♬/ Adele - Lovesong
Ecmel KARAN
Yerimde rahatsızca kıpırdadığım zaman bedenime sarılı olan kolların varlığını hissetmem uzun sürmemişti. Gözlerimi açıp etrafıma bakındığım zaman görüş alanıma giren ilk şey tabii ki de Araf'ın siyah tişörtüydü.
Yerimden doğrulamaya çalıştığımda bedenime sarılı olan kollar varlığını hatırlatmak istermiş gibi biraz daha sarıldı bedenime. Kafamı, Araf'ın göğsünden kaldırıp etrafıma bakındım. Oda loştu. Dün akşamdan beridir beklediğim anın gelmiş olduğunu hatırlayınca Araf'ın, belime sardığı kolunu dikkatlice kendimden uzaklaştırıp yerimden doğruldum. Dün gece çok konuşarak Araf'ın uyumasını engellediğim için uykuluydu ve normalde uyanması gerekirken bu hareketim onu uyandırmamıştı.
Yatağın diğer tarafı bana uzak olduğu için Araf'ın üstünden atlayıp yataktan çıktım ve üstümdeki tişörtü düzeltip yavaş adımlarla pencereye doğru ilerledim. Dün akşam saat on bir civarında kar yağmaya başlamıştı ve ben heyecandan ne yapacağımı şaşırıp üstümdeki şort ve askılıyla birlikte dışarıya çıkmaya kalkmıştım. Karı çok severdim çünkü.
Tabii Araf, "Kafayı mı yedin ulan?" diyerek beni geri içeriye sokmuştu. Dışarı çıkmak için ona ne kadar dil döksem de izin vermemişti. Ben de ondan eğer sabah kar tutarsa beraber dışarıda oynayacağız sözü alıp gece dışarı çıkmak için direnmeye son vermiştim. Araf pek oralı olmamıştı ama ben aklıma koyduğumu yapma taraftarıydım. Yatma vakti geldiği zaman yatağa girdiğimizde de sabah karda geçireceğimiz güzel vakitten bahsederek Araf'ı iyice sinirlendirmiştim. "Sus, yoksa ben seni susturacağım." Konu Araf olunca burnumun dikine gitmeyi sevdiğim için susmamıştım tabii ki de ve Araf tarafından susturulmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİME TAHT KUR
Teen FictionHayatı boyunca geçmişinden ve hayatını mahveden adamdan kaçan, kendi ayakları üzerinde durmaya çalışan, kimsesi olmadığı için yalnızlığı kendisine arkadaş edinmiş bir genç kızın; bir gece yarısı evine dönerken bir anda önüne çıkan yaralı adama ettiğ...