İyi okumalar.✨
Ecmel ÖZKAN
Başıma giren ağrıyla gözlerimi daha sıkı kapatıp uyumaya devam etmeye çalıştım ama başımın zonklaması buna engel oluyordu. Gözlerim kapalı bir şekilde elimi kaldırıp alnımı ovuşturduktan sonra elimi geri eski yerine koydum. Elimin altında atan şey kaşlarımın çatılmasına neden olurken elimin altındaki şeyi yoklamaya başladım.
Girintili çıkıntılı şeyin ne olduğunu anlamayınca gözlerimi yavaş yavaş açıp ne olduğuna baktım. Siyah bir şeydi. Kafamı, ne olduğunu henüz çözemediğim şeyin üstünden kaldırıp ne olduğuna baktım.
Bu Araf'ın vücuduydu. Bakışlarımı üstünde gezdirdikçe kaşlarım çatılıyordu. Bir bacağım Araf'ın üstündeydi. O da bir eliyle üstüne attığım bacağımı tutmuştu. Diğer elini de belimde hissediyordum. Kafamı kaldırıp yüzüne baktığımda her zaman gördüğüm çatık kaşarla karşılaşmamıştım demeyi çok isterdim ama adam uyurken bile kaşlarını çatıyordu. Kendi kendime gülüp kafamı göğsünün üstüne geri koyup gözlerimi kapattım.
Ne güzel bir rüyaymış bu! Keşke hiç uyanmasam.
Fark ettiğim şeyle hızla gözlerimi açtım. Sen rüyalarını kontrol edemezsin ki Ecmel. Bu rüya değilse ne? Bir dakika! Yoksa!
Çığlık atarak hızla yerimden doğrulup örtüyle üstümü kapattım. Benim çığlığımla Araf gözlerini açmış etrafa anlamayarak bakıyordu. Bakışları beni nihayet bulunca küfür edip, "Uyuyakalmışım!" diye homurdandı.
"Uyuyakalmışım ne demek ya?" dedim bağırarak. "Ne işim var benim burada? Dün ne oldu? Biz ne yaptık?"
Ben kendimi kaybetmiş bir şekilde hızlı hızlı sorularımı sıralarken Araf üstümü kapattığım örtüyü kendisine doğru çekti.
"Saçma sapan şeyler düşünüp sinirlendirme beni Ecmel! Sen sarhoşken senden faydalanacak kadar aşağılık bir adam değilim."
"Ne işimiz var o zaman bizim aynı yatakta?"
Tek kaşını havaya kaldırıp, "Hatırlamıyor musun?" diye sordu.
"Hayır."
"Senin sorunun." dedikten sonra yataktan çıkınca sinirle ona baktım.
"Dün ne oldu söylesen be adam!"
Bakışlarını bana çevirip birkaç saniye yüzüme baktıktan sonra konuşmaya başladı.
"Bir şey olmadı."
"Peki ikimizin aynı yatakta ne işi var?"
"Beni zorla yatağa attın."
Gözlerim kocaman olurken, "Ne?" dedim bağırarak. "Bunu yapmış olamam!"
"Yapmadın zaten."
"Dalga mı geçiyorsun benimle?" dedim sinirle.
"Dün yaşattıklarına say."
"Ne yaşatmış olabilirim? Çok merak ediyorum!"
"Ne mi yaşatmış olabilirsin? Ulan ben dün çocuk bakıcısı oldum, çocuk bakıcısı!" dedi sesini biraz yükselterek.
"Bakmasaydın! Ben mi dedim bana bakıcılık yap diye?"
"İnsanlık ettim lan sana! Böyle mi teşekkür ediyorsun?"
Kaşlarımı çatıp, "Sabah olunca yaptığın iyiliği yüzüme vurup teşekkür mü bekliyorsun?" dedim.
"Ulan yüz tane adamla çatışayım, delik deşik etsinler beni yeterki seninle tartışmayayım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİME TAHT KUR
Teen FictionHayatı boyunca geçmişinden ve hayatını mahveden adamdan kaçan, kendi ayakları üzerinde durmaya çalışan, kimsesi olmadığı için yalnızlığı kendisine arkadaş edinmiş bir genç kızın; bir gece yarısı evine dönerken bir anda önüne çıkan yaralı adama ettiğ...