35. Bölüm / İyi Yüreğinden Öperim

5.2K 319 527
                                    

İyi okumalar. ✨

Medyaya bebeklerimi bırakıyorum. 🖤

Aslı ARAS

Koltukta oturmuş avını bekleyen aslan gibi Uğur'un banyodan çıkmasını bekliyordum. Bu konuyu bugün konuşacaktık. Dün akşamdan beridir soğuk davranıyordum ona, haklı olarak. Bana bu konuda hiçbir şey söylemediği için attığım tüm tipleri, soğuk davranmalarımın hepsini hak ediyordu.

Banyonun kapısı açıldı ve avım görüş alanıma girdi. Beni görünce gülümseyerek, "Günaydın Aslı'm." dedi. Anlaşılan dün atılan tripler ciddiye alınmamış.

"Sana da."

Kaşlarını çatıp yavaş adımlarla bana doğru gelmeye başlayınca beni ciddiye aldığını anladım. Yanıma gelip tepemde dikildi. "Hayırdır?" dedi göz kırparak. "Sana da derken? Yok mu bi' sevgilim, canım, sözcüğü?"

"Hayır, yok."

Yanıma oturup bana dönük oturdu. "Neler oluyor Aslı'm?" dedi konumuza giriş yaparak. "Dünden beridir bir değişik davranıyorsun bana? Günün yoğunluğundandır dedim ama değilmiş anladığım kadarıyla."

Boğazımı temizleyip ben de ona dönük oturdum. "Bana neden Şeyda'nın sana yürüdüğünü söylemedin?"

Çatık olan kaşları düzeldi. "Kıvanç mı söyledi bunu sana?"

"Çok mu önemli?"

"Evet," dedikten sonra ayağa kalktı. "Gidip biraz da ben döveyim şunu."

Kolunu tutup sinirle onu yanıma çektim. "Önemli olan kimin söylediği değil, senin bana bundan bahsetmemiş olman Uğur!"

"Önemli bir konu değildi diye gerek duymadım."

"Önemli mi değildi?" dedim hayretle. "Ne demek önemli değil?" Kaşlarım öfkeyle çatıldı. "Ya ben onu evime aldım, ona kardeşim dedim Uğur! Yakınım sandım onu, sen de buna rağmen hiçbir şey demedin!"

"Aile dostunuzdu, aranızın açılmasını istemedim."

"O açılmasını istemediğin araya senin kafanı sıkıştıracağım ben." dedim homurdanarak. Gülerek beni kendisine çekince ben de kollarımı ona sardım. Koynumda beslediğim yılanlar için kocamla aramı bozacak değilim tabii ki de.

Gözlerimi kapatıp yüzümü Uğur'un boynuna gömdüm ve kokusunu içime çekerken boynunu öptüm.

Dudaklarım boynundayken, "Canım kocam benim." dedim. Geri çekilip yüzüme baktı. Saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırıp yanağıma koydu elini. "Ben seni üzecek hiçbir şey yapmam Aslı'm." dedi gülümseyerek. "Zaten arada bir geliyor buraya, sonra da defolup gidiyor. Aranızın bozulmasını istemedim, yanlış yaptım belki ama hayal kırıklığı yaşamanı da istemedim."

Yanağımın üstündeki elinin üstüne elimi koydum. "Hayal kırıklığı yaşadım ama yaşadığım hayal kırıklığını bile geçen güçlü bir duygu daha yaşadım."

"Neymiş o?"

"Öfke!" dedim kaşlarımı çatarak. "Benim kocama yürümüş! Yılan bu kız, yılan! Öyle birisini kaybettiğim için ufacık bile üzüntü yaşamıyorum."

Gülerek, "Ne çabuk nefret ettin Şeyda'dan!" dedi.

"Tek arkadaşım oydu, belki öyle olmaya devam etseydi üzülebilirdim ama artık daha iyi ve daha mükemmel iki arkadaşım var. Hiç de umrumda değil o yılan."

"Öyle olsun bakalım."

Ondan ayrılıp yerimden kalktım. "Bir Kıvançlara bakayım, sonra eve gideriz."

KALBİME TAHT KURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin