İyi okumalar...
busanmoon My love <3
singer_v ve 136 kişi fotoğrafını beğendi.
singer_v My home <3
jeonthebartender @prod.min Gözlerimin önünde birbirlerini seviyorlar...
singer_v @jeonthebartender Gözümüzün önünde yiyorsun adamı, biz sana böyle söylüyor muyuz?
"Elalemin önünde özel hayatımı açmak zorunda mısın?" Omuz silkti Taehyung.
"Yaptığın yoruma cevap verdim sadece. Yorum yaparken düşün diyorum sana." Yoongi arkadaşının üzerine yürümek üzere olan çocuğun kolunu tuttu.
"Kook, bırak şu an. Yeri mi burası?" Jungkook onu göğsüne çekmiş, saçlarının arasına mırıldanmıştı.
"Haklısın aşkım. Tüm ilgimin sende olması lazım bugün. Bunun daha büyük dertleri var zaten." Taehyung ağzını araladı ancak konuşamadı.
"Neymiş o büyük dertler?" demişti Taehyung'a arkasından sarılan Jimin. Taehyung onu önüne aldı ve ona göre büyük kalan cüssesiyle sarı saçlının bedenini sarmaladı.
"Bahar partisi diye kalabalık ya güzelim, şarkı söylerken gerileceğimi sanıyorlar. Oysa ben doğuştan bir starım." Jimin başını dikleştirdi.
"Evet, benim sevgilim bir sahne yıldızı. Orada olmak için yaratılmış. Siz asosyal yapımcı," derken Yoongi'yi işaret etti. Ardından parmağı Jungkook'u gösterdi. "ve az konuşan barmen ne anlarsınız?" Taehyung onun yumuşak yanaklarına güçlü bir öpücük kondurmuştu.
"Of, yerim seni be. Güzelliğe bakın güzelliğe. Jim, çok seviyorum ben seni." Yoongi iki parmağını ağzına tutarak Jungkook'a baktı.
"Kusacağım birazdan bu vıcıklıklarından." Jungkook ona kahkaha atmakla yetinmişti.
Üniversitedeki son yıllarında bahar partisi, bar şu sıralar çok popüler olduğu için burada düzenleniyordu. Tamamı kendi yaş gruplarından oluşan gençler arada denk geldikleri sınıf arkadaşlarıyla selamlaşıyor, belli sayılarda gruplar halinde sohbet edişleri mekanı gürültülü bir yer haline sokuyordu. Çok sürmeden müzik başladı. Jimin sahnenin ön tarafında yerini alırken Yoongi barın oradan ayrılmayı reddetmişti. Eh, barmen sevgilisi olunca bunu yapmaması çok doğaldı. Taehyung ise Jimin'in diğerlerinden izole bir konumda oturduğundan emin olmalıydı. İlaçlarını düzenli kullandığı ve hiçbir atağın ya da krizin tetiklenmediği bir aşamadalardı ama bu hastalığın bir garantisi yoktu. Onun rahatsız hissetmediğini görmek istiyordu. Yüzünde kocaman gülümsemesiyle ve parlak gözleriyle kendisini izleyen kısa boylu, içini rahatlattı. Gitarını çalmaya başladığında Jimin'e bir öpücük yollamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Song For You ~ Vmin
FanfictionŞarkılarını sarhoş bir kalabalığa söylerken kalabalığın içinde olmaması gereken birini görsen ne yapardın? Söylemeye devam mı ederdin yoksa gidip onu oradan çıkarır mıydın? Muhtemelen şimdiye dek kendine sorduğu en zor soru buydu ve cevabını kendisi...