İyi okumalar...
singer_v Officially graduated! Special thanks to my love @busanmoon
busanmoon ve 637 kişi fotoğrafını beğendi.
jeonthebartender Bir kere de bana teşekkür edin, fotoğrafı ben çektim be
prod.min @jeonthebartender Lütfen kes şunu artık, yalvarıyorum
jeonthebartender @prod.min Bana aşık olmasan nefret ediyorsun sanacağım
busanmoon @prod.min @jeonthebartender Eşimin postunun altını meşgul etmeyi bırakır mısınız?
"Eşin seni bir kere öpmek isteyince yok, ama gönderimin altına eşim yazmak var. Öyle mi Jiminssi?" Aynada saçlarını düzeltirken ona baktı Jimin.
"Sevgilim ama sen normal bir öpücük istemiyorsun ki. İstiyorsun ki üniversite tuvaletinde kendimizden bir iz bırakalım." Taehyung kollarını onun beline sardı. Saçlarının bozulmasını umursamadan sulu bir öpücük bırakmıştı yanağına.
"Bu kadar öpecektim ama sen hep Yoongi ve Jungkook'la takıldığın için söylediklerimi direk fesat algılıyorsun. Darılıyorum bak." Jimin kıkırdadı arkasını dönüp onunla yüz yüze gelirken.
"Aşkım, darılma. İkimiz de mezun olduk, inanamıyorum hala." Taehyung ona sarıldı sıkıca. Başını eşinin omzuna yaslayıp konuşmaya devam etti sarı saçlı. "Evli oluşumuz zaten hala rüya gibi geliyor."
"Ama değil." diye fısıldamıştı Taehyung geri çekilip Jimin'e baktığında. "Ömrümün sonuna dek senin yanında olmak, tam da yapmak için doğduğum şey gerçekten."
"Çifte kumrular!" diye seslendi kafasını kapıdan uzatan Jungkook. Dövmeli eliyle gözlerini kapatmıştı. "Orada ne halt ediyorsanız bırakın ve gelin artık. Tören bitmek üzere."
"Bir şey yapmıyoruz zaten." Taehyung'un homurdanışını sadece Jimin duymuştu ve koluna bir tokat attı uzun boylunun. Aldığı karşılık bir omuz silkmeydi.
"Sonunda gelebildin." Kendisine tavırlı tavırlı konuşan kuzeninin yanına oturup töreni izlemeye başladı Jimin. Laf sokmaktan geri duramamıştı.
"Evlenme teklifi aldığım gece tuvalette sevişen bendim sanki." İçtiği birayı neredeyse püskürtüyordu Yoongi.
"Ne sevişmesi be? Ne saçmalıyorsun?" Jimin kaşlarını kaldırdı onun gereksiz inkarına. Birkaç saniye sonra o da fark etmişti zaten yaptığının saçmalığını. "Ne yapayım Jimin? Evlenme teklifinde yalnız olman gerekiyordu. Plan oydu."
"Bir dakika. Bu basbaya planladığınız bir şey miydi yani? Ben Taehyung tek başına yaptı sanıyordum." Yoongi göz devirdi kuzeninin hiçbir şey bilmemesine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Song For You ~ Vmin
Fiksi PenggemarŞarkılarını sarhoş bir kalabalığa söylerken kalabalığın içinde olmaması gereken birini görsen ne yapardın? Söylemeye devam mı ederdin yoksa gidip onu oradan çıkarır mıydın? Muhtemelen şimdiye dek kendine sorduğu en zor soru buydu ve cevabını kendisi...