2. I wrote a long letter to the moon

435 35 16
                                    

İyi okumalar...


singer_v Rehearsals ;)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

singer_v Rehearsals ;)

busanmoon ve 135 kişi fotoğrafını beğendi.


"Bu kim ya?" Jungkook sildiği bardağı tezgaha bırakıp Taehyung'a baktı. Barın diğer tarafında oturan arkadaşı telefon ekranını kendisine doğrultmuştu. Kaşlarını kaldırdı bunun üzerine dövmeli çocuk.

"Kim?" Taehyung'un işaret parmağının ucu kullanıcı adını gösteriyordu.

"Ne yazıyor burada Kook? Görmüyor musun?" Jungkook omuz silkti.

"Busanmoon yazıyor işte. Neyi soruyorsun ki bana?" Taehyung kullanıcı adına tıkladı ancak gizli hesapla karşılaşmıştı.

"Busanlı olan sensin, belki tanıyorsundur." Gözlerini kırpıştırdı en yakın arkadaşının sözlerine anlam vermeye çalışırken çocuk.

"Busan Kore'nin ikinci en büyük şehri, farkında mısın? Nereden tanıyayım lan kullanıcı adında Busan yazan herkesi?" Tezgaha bir toz bezi bırakıldı bu sırada.

"Hayırdır, niye atarlandı bu ergen yine? Al şu bezi de sil tezgahı. On beş dakika sonra açıyoruz." Jungkook agresif bir hareketle aldı mavi bezi. Taehyung telefon ekranını bu sefer Seokjin'e göstermişti.

"Hyung, biri fotoğrafımı beğenmiş de Jungkook tanıyor mu diye sordum. Neymiş, Busanlı herkesi tanımak zorunda mıymış? Memleketimde aşırı popülerdim diye övünmeyi biliyor ama." Seokjin gizli profilin küçük yuvarlak fotoğrafını görmeye çalıştı telefona başını yaklaştırıp. Ardından takip etme butonuna basmıştı tek hamlede. Taehyung panikle kendine çekti telefonunu. "Hyung, ne yapıyorsun ya?"

"Ne yapacaksın Taehyung? Takip et de öğrenelim işte kimmiş?" Oturduğu sandalyede bacağını sallamaya başladı solist.

"Ya gördüyse bildirimi? Geri de alamam şimdi. Hyung niye böyle fevri hareketler yapıyorsun ya? Niye takip isteği yolluyorsun tanımadığımız birine?" Göz devirerek ekranı gösterdi Seokjin.

"Ya sanki bana dünya çapında ünlüsün de büyük yankı getirecek birini takip etmen. En fazla seninki ne oluyor der, onu da anında ikna edersin zaten. Hem bak kabul etti bile. Resmen telefon başında bekliyormuş." Taehyung boş profile baktı dümdüz bir ifadeyle. Gözlerini Seokjin'e dikti ardından.

"Hyung, büyüğümsün diye küfredemiyorum ama ne işime yarayacak hiç fotoğrafı olmayan birini takip etmek, söyler misin acaba? Nesine bakacağım bomboş profilin ben ya?" Telefonu bir bildirim sesi çıkardığında kaşlarını kaldırmıştı Seokjin. Namjoon'un seslenişi boş barda yankılanınca ayaklandı büyük olan.

"Duydunuz zilin sesini, ben huysuz patrona bakayım sen de şu Busanlının mesajına cevap ver. Bana gelişmeleri anlatmayı unutma." Hızlı adımlarla içeri yöneldiğinde Jungkook yeniden Taehyung'un karşısına geçmişti.

Song For You ~ VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin