Bezesná noc

8.5K 258 6
                                    

Okolo půlnoci odešel poslední host. Lucy mi slíbila, že mi zítra přijde pomoc uklidit zbytky po oslavě. Upřímně, nevypadá to tu nejlépe. Nestarala jsem se o to a zamířila do pokoje. Svlékla jsem se, hodila na sebe staré triko a kraťasy, které používám jako pyžamo a podívala se na hodiny. Půl jedné. Nejvyšší čas jít spát. Vlezla jsem si do postele a snažila jsem se usnout. Najednou jsem uslyšela škrábání na dveře. Vylezla jsem z postele a šla ke dveřím. Jakmile jsem je otevřela, dovnitř vletěla malá bílá kulička a snažila se skočit na postel. „Vždyť já ani nevím, jak se jmenuješ," řekla jsem, usmála se, vzala ji do rukou a vlezla si i s ní do postele. 

Zavřela jsem oči, snažila se usnout, ale marně. Když jsem se po chvíli podívala zase na hodiny, byli už dvě hodiny a já nechápala, proč nemůžu spát. Natáhla jsem se pro tablet a otevřela internet. Do vyhledávače jsem zadala John's company a otevřela jejich stránku. Klikla jsem na záložku platy a vyhledala post sekretářka. Průměrný měsíčný plat je 790 dolarů. Překvapila jsem se, na sekretářku je to hodně. 

Z ničeho nic mi povolili ruce, tablet mi vypadl z ruky a spadl na zem. Slyšela jsem jen malé, nenápadné křupnutí a už jsem věděla, že je zle. Rychle jsem se posadila a zvedla tablet z podlahy. „To snad ne," zašeptala jsem, protože obrazovka tabletu byla plná prasklin. 

Vždycky jsem si říkala, že ta postel je moc vysoká. Rozsvítila jsem lampičku a podívala jsem se na místo dopadu. Už vím, proč se tablet rozbil. Moje lodičky tam leží z nějakého podpatkem nahoru. Svěsila jsem nohy a boty odkopla do rohu místnosti. Zvedla jsem se z postele a tablet odnesla na stůl. Ohlédla jsem se a znovu se podívala na hodiny. Půl třetí. Tohle bude opravdu dlouhá noc. Je mi jasné, že dnes už neusnu, a tak jsem si šla udělat kávu. 

Poté jsem si šla sednout do obýváku a zapnula televizi. Z reproduktorů se ozvali ženské vzdechy. Co jsem mohla v tuto dobu čekat? Navíc jsem si jistá, že ten program tam dal jeden z hostů, aby si ze mě udělal srandu. Porno. Zkusila jsem přepnout na jiný kanál a tam pro změnu porno. Nechala jsem to tam. Projížděla jsem internet na mobilu, ale po chvíli jsem se zadívala na obrazovku. Nikdy jsem se na porno nedívala, ale z nějakého důvodu mi to přijde zajímavé, zároveň ale nechutné. 

Já bych se při tom nikdy nenechala natáčet. Sice jsem ještě nikdy s nikým nespala, ale jsem si jistá, že natáčet bych se fakt nenechala. Jo, jsem panna, ale to proto, že po tom, co jsme se s Derenem rozešli, mě polovina školy začala pomlouvala a polovina se se mnou nebavila. Chci na to přestat myslet, proto vypnu televizi a vrátím se i s hrnkem se zbytkem kávy do pokoje. Po cestě nahoru jsem ho dopila a v pokoji položila prázdný hrnek na stůl vedle tabletu.

Popadnu notebook, vlezu si do postele, otevřu ho a zapnu. Po napsání hesla mě napadne mrknout na e-mail. Zapnu internet a přihlásím se ke svému účtu. Žádný nový e-mail mi nepřišel. Odhlásím se a vrátím se na domovskou stránku. Do vyhledávače zadám slovo porno a začnu vyhledávat. Nikdy jsem nic podobného nehledala, ale vyleze mi hodně výsledků. Jaké překvapení. Kliknu hned na první odkaz, který se mi vyhledal a objevím se na stránce plný videí. Kategorie jsou různé, ale nabídli se mi romantické, lesba a gay. Zajímá mě, jak to vypadá, když to dělají dvě holky. Klikla jsem na první video a začala dívat. Zapomněla jsem na čas a do reality jsem se vrátila, až když mě Lucy našla, jak spím s notebookem na klíně a mám zapnuté porno.

Další část na světě. Trochu delší na moje poměry :). Doufám, že se líbí, i když je to asi trochu něco jiného, než jsem já sama čekala. Pište komentáře a dávejte vote, ale jen když budete chtít, do ničeho nenutím... Děkuju vám moc za podporu, jste zlatíčka a pokud se nepletu ,dosáhli jsme 100 přečtení, což je při dvou kapitolách úžasný a já vám moc děkuji. ❤❤❤❤❤❤❤

Korekce 24.4.2020


Pan šéf - DokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat