0.7

26.1K 1.3K 245
                                    

İyi okumalar <3333

~

"Ahu!" Diye ses geldi arkamdan hızla arkamı döndüm. Kuzey komutan oradaydı. Hemen hazır ola geçtim. "Buyrun komutanım!" Dedim kendimden emin bir şekilde.

"Aç mısın?" Diye sordu. "Değilim komutanım" dedim. "Açsın" dedi evet açtım. Ama onun yüzünden bu haldeydim. Anahtarı bana verdiğini söyleseydi. Benim şuan hem karnım toktu hem de üşümüyor olurdum.

"Özür dilerim" dedi Kuzey komutan. Birden böyle demesine şaşırmış olacaktım ki kaşlarım catılmıştı. Ne demişti o benden...

Evet senden özür diledi Ahu.

Şuan bayılabilirim gerçekten şuan bir komutan bana 'özür dilerim' dediği için, bayılabilirim. "Sorun değil" dedim içimdeki kargaşadan ödün vermeyerek.

SORUN MU DEĞİL?!!?!?! Lan salak senin 4 gün boyunca sudan başka bişey sokmaman lazım o ağızına ama sen hâlâ gelmiş bana 'sorun değil' diyorsun!! Salak mısın??

Değilim iç ses sadece şaşkınlıktan öyle dedim.
"Sana sürpriz yapacağım" dedi Kuzey komutan. Ona baktığımda yüzünde gülümseme vardı. "Benimle göreve geliyorsun Ahu" dedi hafif eğilip yüzümün hizasına gelerek.

Ne dedi o görev dedi değil mi?? Görev dedi beni mi alacaktı göreve ben de mi gelecektim.
Yüzüme hızlıca 32 diş gülümsemem yayıldı.
Sevinçten ağlaya bilirdim. O mutluluğun verdiği heyecanla ayak uçlarımda yükselip kollarımı Kuzey komutan'ın omzuna doladım.
İkimizde benim yaptığım harekete şaşırmıştık.

Yaptığım şeyin farkına varınca hızla çekildim. "Heyecandan , şey ettim ben özür dilerim" dedim başımı eğerek. Kıkırdama sesi geldiğinde kafamı hayretle kaldırdım. "Bir daha olmasın Ahu" dedi. Kafamı salladım "olmaz bir daha" dedim.

Yanımdan geçip giderken burnuma gelen kokuyla hafif gülümseyip kokuyu içime çektim.  Çok güzel kokuyordu.

Ne diyorsun lan sen o kokuyu da içine çekmeyi bırak lan.

Hızlıca gülümsememi yok ettim ve kokuyu içime çekmeyi bıraktım. Dışarı çıktım. Acaba ne zaman gidecektik.

Bana kalırsa şu ana şu dakika gidelim göreve ama tabi orası Kuzey komutan'a bağlıydı. Banka oturdum. Yaklaşık bir 3 dakika boyunca bankta oturup kuşların ötme sesini dinledim.

Daha sonra yanımda gölge belirince etrafına baktım. Kuzey komutan'ı görünce tekrar ayağı kalktım. "Buyrun komutanım" dedim.

"20 dakikaya çıkacağız hazır olsan iyi olur" dedi kafamı hızla salladım ve yanından gidip üstümü giyinmek için soyunma odasına girdim. Üstümü değiştirip tekrar dışarı çıktım.

Silahları ve bir kaç araç geçi alıp helikopter'e bindik. Herkes Kuzey komutan'ı bekliyordu. Telefonunu çıkarıp WhatsApp'a girdim askere yazdım.

~

Aslanımdiyenkişi:

Aslanımdiyenkişi:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bir Yıldız Kaydı  •texting• (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin