2.3

14.7K 745 74
                                    

İyi okumalar <33

~

Sarılıyorduk o sırada kuzeyin telefonu çaldı. "Kim?" Dedim. Telefonu cebinden çıkardı. "Albay arıyor." Dedi Kuzey.

Birden sarılmayı bıraktım Kuzey de boğazını temizleyip telefonu açtı ve kulağına koydu.
"Buyrun albayım" dedi Kuzey. "Hı?.. Ha şey tamam ben gelirim" dedi Kuzey. "Ne oldu?" Dedim.

Bana cevap vermedi ve arkasını döndü. "Peki komutanım ne zaman?" Dedi Kuzey. "Tamam. peki" dedi ve telefonu kulağından çekip yüzünü bana döndü. "Şimdi gitmem lazım" dedi Kuzey. "Ne?" Dememe kalmadan kapıyı açıp dışarı çıktı. Lambayı kapatıp bende arkasından çıktım.

"Kuzey!" Dedim duymuyordu bile beni. Askeriyenin bahçesine çıktığım gibi yerde duran helikoptere bindi. "Nereye gidiyorsun!" Diye bağırdım. Yanına giderek "gitmem lazım seni seviyorum" dedi ve o an helikopter havalanmaya başladı.

" Ben Sevmiyorum seni beni nasıl bırakırsın burada!!?" Dedim helikopterin arkasından. Duymayacaktı ama olsundu.

Telefonu çıkardım ve mesajlara girdim.

Zarif kadınım: Kuzey nereye gideceksin? Niye gittin!

Komutan sevgilim: özür dilerim. Çok özür dilerim ama gitmek zorundaydım. 3 askerimiz şehit olmuş. Savaş açmışlar mecburdum. Özür dilerim

Hiç bir şey yazmadım. Şehit demişti kalbimi acıtmıştı işte orada.

Komutan sevgilim: yazmayacak mısın hiç bir şey?

Zarif kadınım: yazmayacağım.

Komutan sevgilim: peki, tamam yazma.

Zarif kadınım: beni giderken öpmedin bile. Yanına da almadın!

Komutan sevgilim: bitanem , Ahum ben snei oeaya götürür müyüm sence?

Zarif kadınım: iremi götürmüştün ama!

Komutan sevgilim: o farklı Ahum. O farklı.

Zarif kadınım: öyle olsun Kuzey bey. Kırgınım sana yazma bana.

Komutan sevgilim: ama sevgilim
İletilemedi

Komutan sevgilim: Ahum...
İletilemedi

Komutan sevgilim: Ahu!
İletilemedi

Komutan sevgilim: O iletilemedi yazısını siksinler tamam mı?!
İletilemedi

Komutan sevgilim: siktir git. Engel yedim of ya
İletilemedi

Komutan sevgilim: o engeli kaldır. Şu sikik engeli kaldırrr! Sinirleniyorum. Al işte sinirlendim.
İletilemedi

Komutan sevgilim: Ahu bak kaldır şu siktiğimin engelini!
İletilemedi

Komutan sevgilim: iyi be kaldırma!
İletilemedi

~

Görüşürüz aşklar <333

🖤🌑

Bir Yıldız Kaydı  •texting• (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin