İyi okumalar <3333
~
Bengü kafasını salladı. Yavaş ve küçük adımlarla albayın arabasına doğru yürüdü.
Kuzeyin yanına gittim. "Kuzey hadi gel." Dedim. Yüzünü bana çevirdi. Gözlerinden yaşlar akıyordu. Yanına gittim. "Ağlama" dedim. Kollarımı boynuna doladım. Oda ellerini belime sardı.
"İyi ki daha fazlasını yapmadı sikik." Dedi Kuzey. "Tamam, gel gidelim artık" dedim. Elini tuttum ve sarılmayı bıraktım. Kuzey ile birlikte albayın arabasına bindik.
Ne kuzey ne de Bengü Gözlerini yerden kaldırmamıştı. "Anlat" dedi Kuzey albayın arabaya doğru geldiğini görünce konuşmuştu. "Neyi?" Dedi Bengü. "O siktiğimin herifi neden seni benim sevgilim sandı bunu anlat!" Dedi Kuzey. "Kuzey bağırma" dedim.
Albay Bengü'nün yanına oturdu. "Bak kızım abinin ne yaptığını, telefonunu yukarıda bıraktığını öğrenen pislik seni abinin sevgilisi olarak getirdi. Sana dokunmaya çalıştı. Bunu kimden öğrendi?" Dedi albay.
"Benden öğrendi" dedi Bengü göz yaşları arasından. "Anlat bakalım Kızım..." Dedi albay.
"Ben 5 gün önce biriyle tanıştım. Instagram'dan. Adı Asya'ydı. İyi arkadaş olduk sandım 5 günde. Ona abim olduğunu falan söylemiştim. Bana bugün 'abin n'apıyor' falan dedi. Ben ilk başta 'neden soruyorsun' dediğimde. 'merak' dedi bana. Bende söyledim 'abim yemek yiyor' dedim. Telefonunu sordu. Yukarıda odasında olduğunu söyledim." Dedi Bengü derin bir nefes aldı.
"Sonra kız bir daha yazmadı engelledi beni
Ondan sonra aradan 10 dakika geçti kapı çaldı işte abim baktı. Bize bişey demeden gitti. Yani sanırım bu asya denilen kız o ilker denen kişinin arkadaşı." Dedi Bengü."Veya Asya da oydu. Seni kandırdı. Kuzey'in sevgilisi olduğunu sandı. Senin ağızını aradı ve kuzey'i kandırarak kaçırdı. Kuzeyi ben çağırmışım gibi gösterdi." Dedi Albay. "Peki sen niye geldin?" Dedim. "Bana , 'seni abine götüreceğiz. Abin seni yanında istiyor' dediler. İlk başta inanmadım. Ama sonra arabada asker kıyafetleri giymiş biri vardı. Bende ona inanıp bindim arabaya." Dedi Bengü.
"Hepsi öldü mü?" Dedim Albay'a bakarak. "İlker haricinde hepsi öldü." Dedi albay. "O şerefsize işkence edeceğim. Öldüreceğim onu!" Dedi Kuzey. "Kuzey sakin ol. Biraz sorguya çekilecek sonra da ölecek zaten." Dedi Albay.
"Onu ben öldüreceğim. Kendi ellerimle geberteceğim." Dedi Kuzey.
~
Eve gelmiştik saat gece 1olmuştu. Kuzeyin odasına yatağın üstünde oturuyorduk. Kuzey'in, Bengüyü affetmesi için uğraşıyordum. "Kuzey bak kız perişan özür de diledi." Dedim. "Bana söylemedi. 'abi şu kişi şunu yazdı' demedi!" dedi Kuzey.
"Tamam onda da suç var ama uzatma kardeşin o senin." Dedim. "Ahu, lütfen şu konuyu konuşmayalım artık." Dedi Kuzey. "Uyumak istiyorum" diye devam etti. "Yüzüne pansuman yapalım bari." Dedim. 1 satten beri bana pansuman istemediğini söylüyordu. Ama hem bedeni hem de ruhu acıyordu.
İlk yardım malzemelerini alıp yanına oturdum. Dudağına ve kaşına pansuman yaptım. O da itiraz etmemişti "Kuzey, biraz saçma bir soru ama iyi misin?" Dedim. "İyiyim." Dedi. "İyi değilsin değil mi?" Dedim. "Neyse yorgunsundur. Sen uyu ben gideyim. İyi geceler." Dedim. İlk yardım çantasını koltuğa bıraktım. Tam gidecekken Kuzey seslendi.
"Ahu, sana ihtiyacım var. Bugün benimle uyur musun?" Dedi Kuzey. Kafamı salladım ve gülümsedim. "Tabii kalırım." Dedim.
"Önce Bengü'nün odasına gidip pijama alayım gelirim" dedim. Odadan çıkıp Bengü'nün odasına girdim. Bengü yatağın üstünde oturmuş emojili yastığına sarılmış ağlıyordu. Yanına gittim ve elimi omzuna koydum. İrkilerek bana baktı."Ahu?" Dedi Bengü. "Bengü ben abini barışmaya ikna ederim merak etme sen" dedim. Kafasını salladı. "Tamam, onu çok sevdiğimi söyle." Dedi Bengü. "Tamam söylerim de sen bugün tek mi uyuyacaksın?" Dedim. "Yok hayır ilayda gelecek onla birlikte kalacağız" dedi Bengü.
"Bende abinin yanında kalacağım." Dedim. Kafasını salladı göz yaşlarını sildi. "İyi geceler" dedi Bengü. "İyi geceler." Dedim pjamamı alıp odadan çıktım. Kuzeyin yanına gittim.
Kuzey pencereden dışarı bakıyordu. Banyoya girdim. Üstümü değiştirip dışarı çıktım. Kuzey yatağa yatmıştı. Kolunu kafasına destek yapmıştı.
Yanına gittim. Yatağa girdim. İçerisi karanlık değildi. Sokak lambalarının ışığı vuruyordu. Yüzünü görüyordum. Elimi çenesine koydum. Dudağının kenarını öpüp geri cekildim. "Bengü seni çok seviyormuş söylememi istedi." Dedim.
Sessiz kalmıştı bunun karşısında. "Susacak mısın böyle?" Dedim. "Evet susacağım." Dedk Kuzey. Başını yastığa koydu. Yanına yaklaştım. Kafamı göğsüne koydum. Her nefes almasıyla göğsü inip çıkıyordu.
Ellerini belime koydu. Saçlarımı ve anlımı defalarca öptü. Dokunmaya korkar gibi öptü.
Daha önce hiç böyle öpmemişti beni.
Dokunmaya korkuyor Ahu. Kuzey sana dokunmaya korkuyor...
~
Sonnn
Hadi görüşürüz aşklar <3333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Yıldız Kaydı •texting• (Tamamlandı)
Teen Fiction0530*******: pişt lan baksana bi 0530*******: lan bak dedik sana paramı alırken iyiydi demi. Kuzey: ? Kuzey: kimsin? 0530*******: Siktir git ordan tanımamazlıktan geliyor şuna bak. Kuzey: Gerçekten tanımıyorum ayrıca o küfürü bir daha etme. 0530***...