İyi okumalar <3333
~
"Ya hadi! Hızlı olun lütfen!" Diye bağıran Bengüye bakıyorduk. "Tamam geldik" dedim. Ellerimdeki cips ve mısırı orta sehpaya bıraktım.
"Hadi ,şimdi filmi seçtin mi?" Dedi İlayda. "Evet seçtim korku filmi izliyoruz!" Diye bağırdı Bengü. "Ya hayır korkarım ben!" Deedi İlayda. "Ben varım korkmazsın güzelim merak etme." Dedi Hakan.
'Ha Hakan kim?' Diyorsanız. Hakan, İlaydanın nişanlısı. Tam 1 seneden beri nişanlılar. "Tamam hadi izleyelim" dedi ilayda. Kendimi Kuzey'e yaklaştırdım. Ellerini belime koyacakken ellerini çekti. "Neden belime koyuyorsun ellerini?" Dedim.
Bana baktı bişey demedi. Yüzünü tekrardan televizyona çevirdi. Bengüye dokunulmaya çalışıldığından dolayı böyle davranıyordu bana. Dokunmayı bırak yüzüme bakmaya korkuyordu. Elimi tutmaya ,öpmeye...
"Filmin adı ne?" Diye ses yükseldi kuzeyden. "ELİ (elay) !!" diye cevap verdi Bengü. Filmi başlattı. İzlemeye başlamamızın üzerinden 43 dakika 28 saniye geçmişti. Ara sıra kuzeye bakıyordum. Bana bakmıyordu bile. Bengü'nün ve kendisinin kaçırılmasının üzerinden 2 hafta geçmişti. Biz 2 gün sonra nişanlanacaktık.
Hızlı olmasını ben istemiştim. Bana eskisi gibi davranmasını istiyordum ama o bunu yapamıyordu. "Kuzey" dedim sessizce bu sesin içinde sadece beni o duyuyordu. "Kuzey bana böyle davranma" dedim. "Biliyorum yaşadıkların ağır şeyler kardeşin neredeyse tecavüze uğruyordu" dedim. "Ama bunu unut artık eskide kaldı. Sen hep derdin ya bana geleceğime odaklıyım diye." Dedim. "Lütfen... Lütfen Kuzey yapma bunu kendine" dedim
Burnumu kulağına sürterken konuşuyordum. Yüzünü bana çevirdi. Dudaklarımız yakındı. Sesli bir şekilde yutkundum. Ellerini belime yerleştirdi. Elini yanağıma koydu. "Özür dilerim" dedi burnunu burnuma değdirerek. Birden beni kendine çekip dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
Özlemiştim onu. Çok özlemiştim hemde...
"Dur... Görürler" dedim. "Hepsi filme kilitlenmiş durumda filmin sesi de çok açık bizi ne duyarlar ne de görürler." Dedi Kuzey. Dudaklarını tekrar dudaklarıma değdirdi.
Bengü birden hareket edince kuzeyden ayrıldım. "Hayır, burada olmaz kuzey. Görecekler." Dedim. "Görmezler. Ama eğer istiyorsan odada devam edebiliriz" dedi Kuzey.
Koluna vurdum. "İstemiyorum!" Dedim. "İstersin istersin..." Dedi sırıtarak. "Siz izleyin biz Ahu ile izlemek istemiyoruz." Dedi Kuzey. "Tamam gidin hadi siz" dedi Bengü. "Biraz zaman geçirin aranızdaki buzları da eritin bir zahmet" dedi Bengü.
Kuzey elimden tuttu ve odasına götürdü içeriye girdik. "Özür dilerim Sevgilim" dedi Kuzey içeriye girdiğimiz gibi. "Dilemen gerekiyordu bencede sevgilim" dedim kuzeye.
Gözlerimi vücudumda gezdirdi. "Seni istiyorum ama... Vücudunu düğün geceme saklıyorum" dedi Kuzey. Utanmıştım. "Ya Kuzey! Pisliksin!" Dedim.
Ellerimi tuttu ve duvara yasladı. "Şimdilik öpmekle yetineceğiz sanırım" dedi Kuzey. Dudaklarımı büyük bir tutkuyla öpmeye başladığında ellerimi boynuna doladım.
Boynunu okşamaya başladığımda ellerini tişörtümün içine soktu. Dudaklarımı bıraktığında boynuma yöneldi saçlarımı geriye atıp boynumu öpmeye başladı.
Onu istiyordum. Çok fazla. Çok fazla arzuluyordum. Peki ya o? O beni istiyor muydu?
"Vücudun... Kokun... Saçın çok... Çok güzel ve arzulayıcı..." Dedi Kuzey. Dudaklarını boynumdan aşağı köprücük kemiğime doğru indirdi. Defalarca öptü...
~
Sonnnn
Görüşürüz <3333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Yıldız Kaydı •texting• (Tamamlandı)
Ficção Adolescente0530*******: pişt lan baksana bi 0530*******: lan bak dedik sana paramı alırken iyiydi demi. Kuzey: ? Kuzey: kimsin? 0530*******: Siktir git ordan tanımamazlıktan geliyor şuna bak. Kuzey: Gerçekten tanımıyorum ayrıca o küfürü bir daha etme. 0530***...