İyi okumalar <333
~
Dudaklarımı çektiğimde yüzüme gülümseyerek bakıyordu. "Gerçeksin..." Dedim fısıldar gibi.
Kollarımı boynuna sıkı sıkı sardım. Oda ellerini belime koydu. Eli belimde hareket ediyordu. Kendimi o kadar huzurlu hissediyordum ki anlatamam.
Kollarımı boynundan çektim. "Kahvaltı hazırlayalım annemler daha uyanmamıştır. "Annemler derken?" Dedi Kuzey kaşlarını çatarak. "Aysun teyze dicektim. Ona anne diye diye alıştım." Dedim kaşlarını çatmayı bıraktı ve kaşlarını havaya çalıştırdı.
"Olsun Ahum alıştırma olur." Dedi Kuzey. Gülümsedim. "Tamam alıştırma olsun" dedim. Ellerimi tutup avuç içlerimi öptü. Sonra da mutfağa doğru ilerledik.
"Salatalık çıkarır mısın?" Dedi Kuzey. Salatalık çıkarıp doğramaya başladım.
~
"Herşey hazır!" Dedim. Gülümseyerek. Sonra birden gülümsemeyi kesip karnına baktım. "Ya senin yaran var neden hazırlattım ki ben sana kahvaltı!?" Dedim. "Sorun değil seni özledim biraz da olsa vakit geçirdik hem kötü mü oldu." Dedi Kuzey.
"Olmadı. Biraz sonra annemler uyanır. Seni gördüklerinde verecekleri tepkiyi merak ediyorum." Dedim. "Bende" dedi alnımdan öperken.
"Ooo benim kızım yine döktürmüş" dedi annem (Aysun teyze). "Günaydın oğlum" dedi. Şaşırması gerekmiyor muydu. Ağızına bir tane domates attı ve masaya bakmaya başladı. Birden aklına bişey gelmiş gibi gözlerini fal taşı gibi açtı ve ayağa kalktı.
"Oğlum!" Dedi annem ve kuzey'in yanına gwlip yanaklarını öptü. Hemde yüzlerce kez. "Anne öldüreceksin beni" dedi Kuzey. "Kuzeyimm, oğlum çok özledim seni" dedi annem ve oğlunu 5 -6 kez daha öptü.
"O sırada kapıdan Bengü girdi. "Anne ne bağırıyorsun abimi görmüş gibi." Diyip masaya oturdu. Gözünü bana çevrince yanımda diran kuzeye kaydı gözleri. Birden ayağa kalktı. "ABİİİ" Dedi bağırarak. Birden kuzey'in üstüne atladı ve benim gibi yaptı. Bacaklarını kuzey'in beline sardı.
"Ne abisi Bengü hayal mi görüyorsun!" Dedi ilayda. "Hayır görmüyorum!! Abim gelmiş!" Dedi Bengü. Kuzeyin belinden inerek ilayda ağızını bir karış açmıştı. "A-abi valla gelmiş" dei ilayda. Abisine sıkıca sarıldı. Bu sefer de Arkadan asaf baba gelmişti. "Oğlum!" Diyip hızla İlaydayı ittirip kuzeye sarıldı.
"Ya baba çekilsene niye ittirdin beni!" Diye söylenmeye başladı ilayda. "Dur bi İlayda çocuğumla hasret gideriyoruz şurada!" Dedi Asaf baba. Hepimi gülmüştük buna.
"Gadi herkes masaya!" Diye bağırdı annem. "Abi siz mi hazırladınız masayı?" Dedi Bengü. "Evet abiciğim Ahu ve ben hazırladık." Dedi Kuzey.
Kuzey ve ben yan yana oturmuştuk. Bengü ve İlayda da yan yana oturdu tam karşımıza. İki baş köşeye de asaf baba ve annem geçti. "Afiyet olsun" dedi Kuzey. "Afiyet olsun oğlum!" Dedi annem. Gözleri dolmuştu.
Kahvaltının ortasındaydık birden Kuzey söze başladı. "Yarın akşam gidiyorum" dedi Kuzey.
Hepiniz şok nereye gidiyor bu mal!
"Nereye gidiyorsun Kuzey" dedi Asaf baba. "Göreve , göreve devam edeceğim" dedi Kuzey. Yüzümü sinirle ona çevirdim. "Nasıl gideceksin! Gidemezsin!" Diye konuştum. "Ahu sana sormadım" ded Kuzey. "Tamam sormadın, ama gidemezsin" dedim
"Sebep?!" Dedi Kuzey. "Yaralısın sen ayrıca biz iki buçuk ay daha senin gitmene dayanamayız!" Dedim. "Oğlum, Ahu kızım haklı" dedi annem korkuyla. "Ne yaralısı ya?" Dedi Bengü. "Belinde yara var" dedim Bengüye dönüp. Kaşlarını havaya kaldırdı.
"Ahu benim gitmem lazım" dedi Kuzey. Gözlerine bakmaya başladım. Tam göz bebeklerine. Hızla masadan kalktım. "İyi git! Yine git!" Dedim bağırarak. Sonra da askıda duran montumu alıp dışarı çıktım.
"Hey! Merhaba" dedim nöbette duran kişilere. "Evet" dedi adam. "Beni askeriyeye götürür müsünüz?" Dedim. Bir tane adam elindeki çayı bırakıp. "Ben de gidiyorum seni bırakayım" dedi. Kafamı salladım "tamam" dedim. Arabaya bindik.
Askeriyeye geldiğimizde hemen arabadan aşağı indim. İçeri girdim koğuşa girdim. Herkesin gözleri bana çevrildi. "Ooo sonunda gelmişsiniz bakıyorum da!" Dedi irem. "İrem sus! Zaten sinirliyim sinirimi senden çıkartırım!" Dedim yatağıma gidip üstüne oturdum.
"Benden mi çıkaracaksın! Gel çıkar! Sevgilin , Kuzey diye korkacak değilim senden!" Dedi irem. Ayağa kalktım. "Ona bir daha Kuzey dersen öldürürüm seni!" Dedim. "Kıskandın mı?" Dedi irem sırıtarak.
Gözlerimi sıkı sıkı yumdum tam üstüne bir adım atacakken kapı açıldı. "Sıraya dizilin" bu ses kuzey'indi. Sıraya girdik. "Yarın akşam göreve gidiyorum iki buçuk ay yanımda alacağım birini istiyorum" dedi Kuzey. "Ahu , sen benimle geliyorsun" dedi Kuzey. Kafamı kaldırdım.
Sinirliydim ona adam ölümden dönmüş görev diyor. "Ben istemiyorum komutanım" dedim. Gözlerine bakarak. "Neden?" Dedi Kuzey. "Çünkü hastayım bu aralar kendimi kötü hissediyorum orada size yük olmak istemiyorum komutanım!" Dedim.
Kaşlarını çattı. "İrem , sen geliyorsun benle!" Dedk Kuzey gözlerime sinirle bakarak irem cadısı hemen atladı tabi "peki komutanım" dedi irem saçını başını yolacağım bu kızın.
Çıkışa gel irem yolacağız seni!!
Sus bir çok boş konuşuyorsun!
Hadi be, ben ve boş konuşmak mı? Mümkünatı yok!
Kuzey kolumdan tutup dışarı çıkardı beni. "Napıyorsun ya bırak kolumu!" Dedim. Depoya gotirip lambayı açtı. Kolumu bıraktı. "Niye gelmiyorsun!" Dedk bağırarak Kuzey.
"Niye mi? Bunun cevabını bilmen lazım bence. Sen ölümden dönmüşsün. Kaç haftadır yoksun. Öldüm ben burada. Yemek bile yiyemedim ya! Ama sen gelmiş bana iki buçuk ay daha gideceğim. Beni düşünmüyor musun? Hadi beni boşver annen. Kadın kaç kere ayılıp bayıldı haberin var mı?!" Dedim bağırarak.
"Haklısın ama görev-" dedi Kuzey sözünü kestim. "Görev mörev yok! istersen reddedebilirdin ama sen bunu yapmadın! İyi git , git. Sana yine söylediğimi söylüyorum, git!"
Dedim. Gözlerimi kapatıp tırnaklarımı avuç içlerime bastırdım.Kuzey birden alnını alnıma yasladı. Gözlerimi açtım. Onun gözleri kapalıydı. Bende geri kapattım gözlerimi. "Seni seviyorum" dedi Kuzey. "Romeo'nun juliet'e olan aşkından bile daha çok seviyorum seni!" Dedi Kuzey. Dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Ağlıyordum.
Yanağımdan akan yaşlar dudaklarımızı ıslatıyordu. O kadar acemiydim ki bu öpüşme konusunda sadece öyle bekliyordum. O planlıyordu her şeyi.
"Tamam yeter daha fazla öpme" dedim. Hafif iterek. "Sebep?" Dedi Kuzey. "Eğer öpersen alışırım sen yarın gideceksin alışmamam lazım." Dedim. Son kez öptü dudaklarımı.
Son kez...
~
sonnGörüşürüz 🖤💀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Yıldız Kaydı •texting• (Tamamlandı)
Novela Juvenil0530*******: pişt lan baksana bi 0530*******: lan bak dedik sana paramı alırken iyiydi demi. Kuzey: ? Kuzey: kimsin? 0530*******: Siktir git ordan tanımamazlıktan geliyor şuna bak. Kuzey: Gerçekten tanımıyorum ayrıca o küfürü bir daha etme. 0530***...