1.7

20.3K 965 124
                                    

İyi okumalar <3333

~

Kuzey komutanın ailesi ile karşılaşmanın üzerinden 1 hafta geçmişti. Aysun teyze numaramı istemişti bende hiç itiraz etmeden verdim.

Keşke vermeseydim.

Kadın beni günde 4 kez arıyor. Ayrıca 2 günde bir de evine çağırıyor. Bundan şikayetçi değilim yani evine çağırmasından.

Sabahları Kuzey komutan'ı görüyorum sonuçta. Onun o dağınık saçları. Eşofmanlı halini , onu böyle gören ilk askerim sanırım.

Şimdi de asker kıyafetlerimi giyinmiş Aysun teyzenin yanına gidiyordum. O sırada telefonum çaldı. Cebimin fermuarını açıp telefonu elime aldım.

Aysun teyze arıyor...

Telefonu açıp hemen kulağıma götürdüm. Açmayınca kızıyor. "Buyur Aysun teyze" dedim.

"Ben Kuzey , annem buraya gelecek miymiş diye sormamı istedi elleri kirliymiş benim aramamı istedi." Dedi Kuzey komutan. "Gelecek miymişim? Yani şey geleceğim hatta şimdi çıkıyordum." Dedim. Telefondan kıkırdama sesi gelince ister istemez bende gülümsedim.

Soruya soruyla cevap veriyordum gerçekten!
"Tamam bekliyorum yani bekliyoruz annem , babam , Bengü ve ilayda falan!" Dedi bağırarak. Bu sefer de arkadan Bengü ve İlayda nın sesi geldi. Onlarda gülüyorlardı.

Kuzey komutan beni bekliyordu. Hemde evinde. Ağagaga şuan havalara uçacağım.
"Tamam anladım ben beni kimin beklediğini görüşürüz komutanım." Dedim. "Görüşürüz" diyip hızla kapattı tekefonu.

Telefonu cebime koymadan önce mesajlar kısmına girdim.

Aslanımdiyenkişi: siz beklemiyor musunuz?

Komutanım çevrimiçi yazıyor...

Komutanım: bekliyor muyum?

Aslanımdiyenkişi: bilmem bekliyor musunuz?

Komutanım: bekliyorum...

Yüzümde gülümseme oldu. Hemde 32 diş buna gülümseme denmez sırıtma denir.

Telefonumu hemen cebime koydum. Bizim askeriyenin yanındaki pastaneden poğaça aldım. Daha sonra da hemen gelen otobüse binip lojmana gitmeye başladım. Yaklaşık 20 dakika sonra lojmanın önünde indim.

Kapıyı çaldım. 10 saniye içinde kapı açıldı Kuzey komutan açmıştı. "Hoş geldin." Dedi Kuzey komutan. Kafamı, gülümseyerek salladım "hoş buldum." Dedim.

Elini beni içeri davet eder gibi yaptı bende içeri girdim. Aysun teyze hemen yanıma geldi. Elleri kirliydi ama yine de yanağımdan öptü. "Hoş geldin kızım sarılamıyorum kusura bakma ellerim pis." Dedi Aysun teyze.

"Sorun değil Aysun teyze." Dedim. "A a alınıyorum ama şunun sırasında annen yerine koy beni kızım." Dedi Aysun teyze. "Anne mi?" Dedim ,şaşkınlıkla. "Anne ya..." Dedi Aysun teyze...

Kuzey komutana çevirdim yüzümü , 'beni kurtar' der gibi anlamış olacak ki Aysun teyzenim omzundan tuttu.

"Anne sen sarma yapmıştın ya hani hadi gel onları tabağa dolduralım." Dedi Kuzey komutan. Allah'ım sonunda!

Ayrıca ne annesi ya! Ben senin öz kızın mıyım? Hayır, gelinin miyim? O hiç hayır!

Bengü ve İlayda'nın yanına gittim. Koltuğa oturdum. "Annem seni bunaltıyor değil mi?" Dedi İlayda. "Ay gerçekten Aysun teyzeyi seviyorum ama beni çok sıkıyor." Dedim. "O abimin bütün sevgililerine öyleydi." Dedi Bengü.

"Ne sevgilisi?" Dedim. İlayda Bengüyü dürttü ve boğazını temizleyip kaş göz işareti yaptı. "Ha sen kıskandın!! Abimin eski sevgilileri yani kıskanmana gerek yok ki..." Dedi Bengü.

"Kızlar ben onu sormuyorum." Dedim "Neyi soruyorsun o zaman?" Dedi İlayda. "Hani siz  'abimin bütün sevgililerine öyleydi' dediniz ya. Ben abinizin neyiyim de bana böyle davranıyor ki?" Dedim.

"Sen... Abimin sevgilisi değil misin?" Dedi Bengü üzülmeyle karışık şaşkın bir yüz ifadesiyle. Anlatamadım ama neyse işte siz anladınız...

"Kızlar ben abinizin arkadaşı bile değilim ki sevgilisi olayım o sadece bir komutan bende onun emirlerini yerine getirmesi gereken kişiyim." Dedim kızlara şaşkın şaşkın bakarken.

"Eyvah!" Dedi Bengü. "Annem sizi sevgili sanıyor hatta yarın dışarı çıkmayı düşünüyordu senle." Dedi Bengü ardından. İlayda ve Bengü benden bişey istiyormuş gibi yanıma gelip ellerimi tuttular.

"Güzel kız ,Ahu" diye söze başladı Bengü. "Bak , annem tansiyon hastası onun için ilaç kullanıyor. Şimdi biz ona abimle sevgili olmadığınızı söylersek kadın Allah korusun gider öbür tarafa." Dedi Bengü.

"Yani şöyle ki, böyle bir süre abimle sevgili rolü yapsanız?" Dedi İlayda. "Kızlar abiniz annenize söylemedi mi sevgili olmadığımızı?" Dedim. "Şey aslında sanırım söylemeye çalıştı ama annem ve biz onu dinlemedik." Dedi Bengü.

"Abinizle konuşurum güzel bir dille açıklar annenize" dedim. "Ya Ahu, sen anlamıyor musun kadının tansiyon var zaten yıllardır abimi evlendirme peşinde şimdi seni.de çok seviyor. Sizin sevgili olmadığınızı öğrenirse ağzıma almak dahi istemiyorum ama ölür kadın valla" dedi Bengü.

"Of bakacağım" dedim. "Sen bitanesin ya" dedi İlayda ve gelip yanağımı öptü Bengüyle beraber.

Aysun teyze yanımıza geldi. "Gel kızım sen böyle otur." Dedi Aysun teyze. Ayağı kalkıp Aysun teyzenin dediği yere oturdum. Ardından elinde çaydanlık ile Kuzey geldi. Onun arkasından da Asaf amca ,elinde sarma ile geldi.

"Oğlum sen niye oraya oturdun!" Dedi Aysun teyze. Hemen Kuzey komutanın kolundan tutup ayağı kaldırdı. "Nereye oturayım anne?" Dedi Kuzey komutan.

"Sevgilinin yanına otursana oğlum." Dedi Aysun teyze. O sırada Kuzey komutanın gözleri beni buldu. Yanıma oturdu ve kulağıma eğildi. "Annemin seni neden benim sevgilim sandığını anlatırım" dedi sessizce. Bende onun kulağına eğilip. "Sanırım, zaten biliyorum bunun nedenini" dedim.

"Kızım bak sana dün akşam sarma sardık." Dedi ardından da "Kuzeyle birlikte sardık." Dedi Aysun teyze. "Aç bakalım ağzını,tadına bak beğenecek misin?" Dedi Aysun teyze. Ağzımı açtım Aysun teyze hemen ağızıma tıktı sarmaları ard arda 3 tane sarma yedim resmen.

"Aysun teyze tek tek verseydin keşke" dedim ağızım doluyken. "Boşver kızım ye sen ayrıca teyze yok anne diyeceksin." Dedi Aysun teyze.

Allah'ım bana bu evden sağ salim çıkmama yardım et! "A-anneciğim bu kadar çok sarma neden yaptınız ki akşam. Kim yer bu kadar sarmayı?" Dedim Aysun teyzeye. "Kızım sen yersin hem Kuzeyle askeriyeye de götürürsünüz." Dedi Aysun teyze.

"Evet anne götürürler de bence sen Ahuyu bırak ta kendi yesin kız." Dedi ilayda. "Tamam ya" diyip bıraktı Aysun teyze elindeki çatalı.

Eğer Aysun teyzenin yanına 2 gün daha kalırsam kesin 55 kilodan 75 kiloya çıkarım. Bir kaç zeytin attım ağızıma biraz peynir derken... doydum.

"Kızım senin normal kıyafetin var mı?" Dedi Aysun teyze. "Var Aysun te- anne" dedim. "Neden giymiyorsun." Dedi Aysun teyze.

Tam ağızımı açacakken Kuzey komutan konuştu. "Anne o bir asker nasıl normal kıyafet giysin?" Dedi Kuzey komutan. Haklı yani nasıl giyeyim.

"Tamam bişey demedim." Dedi Aysun teyze. Birden telefonum çaldı. "İzninizle" dedim kalktım. Tanımıyordum bu numarayı ama kulağıma götürdüm.

"Alo." Dedim. "Alo kızım" dedi karşıdaki ses...

Ama bu ama anne...

~

Sonnn

Görüşürüz 😊❤️

Bir Yıldız Kaydı  •texting• (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin