İyi okumalar <3333
~
"Siktir git" dedi Kuzey komutan. Küfür mü etmişti o? Evet , evet etti. Bilal burnunu tuttu. Kırmıştı herhalde. Hala Kuzey komutanın kolundan tutuyordum. Bilal'in arkasından bakıyordum birden kafamı Kuzey komutan'a baktım gözünün artı kızarmıştı.
Dudaklarımın iç tarafını ısırdım. Daha sonra gözüm ellerine kaydı Bilal'in kanı bulaşmıştı. "Bence yıkayın ellerinizi. Ellerinizin abimin kanı ile kirlenmesin" dedim. O sırada gözü ellerime kaydı. Öyle sıkı tutmuştum ki kolunu sahiplenmişçesine. Hızla çektim ellerimi kolundan oda hiç bişe demeden çıktı.
Bunların hepsi senin suçun beyefendi. Sen getirdin bu pis abim olacak herifi. Benim suçum yok.
~
Aradan 3 saat geçmişti doktorlar 1 tane test yapmışlardı. Sonuçların çıkmasını bekliyorduk. Evet bekliyordum demedim bekliyorduk dedim çünkü Kuzey komutanla bekliyoruz. O telefonu ile oynuyordu bende ara sıra onu izliyor ,ara sıra da parmaklarım ile oynuyordum.
Onla konuştuğumuz zamanlara geri dönmek istiyordum. Zaman dedim çok eski olmuş gibi ama 2 gün oldu daha ,ben onun Kuzey komutan oda benim Ahu olduğumu anlayalı.
Birden kapı açıldı ikimizde kafamızı kaldırdık kapıya baktık. "Değerleriniz iyi görünüyor ahu hanım. Ama fazla bişey yapmayın eğilirken bile dikkat edin sonuçta ameliyat oldunuz. Normalden buradan 1 hafta çıkmamanız gerekiyor ama bu seferlik istediniz diye çıkarıyorum." Dedi kafamı salladım. "Çıkış işlemlerini halledip gidebilirsiniz" dedi tekrar kafamı salladım.
Doktor çıktı bende ayağa kalktım dolaba gittm kıyafetlerimi alıp tuvalete girdim. Asker kıyafetlerimi giydim. Dışarı çıkınca salık olan saçlarımı toplamak için tokatı aramaya başladım.
Nereye gitti bu lanet toka "ne arıyorsun?" Dedi Kuzey komutan. "Toka" dedim yüzüne bakmadan. "Bu mu?" Dedi avucundaki tokatı göstererek kafamı salladım "evet bu" dedim. Yanına gittim ve tokamı alıp at kuyruğu yaptım sonra da komutan'a dönüp. "Sizde burada kaldınız teşekkür ederim ama isterseniz gidelim" dedim ayağı kalktı.
Benden önce çıktı odadan bende arkasından o hastaneden dışarı çıktı bende çıkış işlemlerini hallettim. Daha sonra dışarı çıktım. Neredeydi bu araba. Acaba park mı etmişti bir yere.
Cebimden telefonu çıkardım. Kuzey komutana mesaj attım.
Ahuçıkankişi: komutanım neredesiniz?
Komutanım Kuzey: lojmana gidiyorum.
Ahuçıkankişi: ama ben?
Komutanım Kuzey: kendin gel
Komutanım çevrimdışı...
Bu adama ne yaptım ben düşman niye kesildi şimdi bana. Telefonu cebime koydum taksi başladım. En sonda bir taksi bulunca hemen bindim ve askeriyeye gittim.
Sanki hiç bir şey olmamış gibi yürüyordum. Afferin bana.
Afferin sana ahu...
İlknur komutanı gördüm biraz yavaş biraz da hızlı olan adımlarla yanına doğru ilerledim. "Komutanım" dedim. "Ahu? Geçmiş olsun , iyi misin?" Dedi. Bu kadın kibar mı olmuştu. Yok, yok herkesin kibar olduğuna kendimi ikna ettikten sonra bir bakıyorum beni hastanenin önünde bırakıyorlar.
"Teşekkür, iyiyim komutanım" dedim yüzüme tebessüm indirerek. Oda gülümsedi. "Yemeğini ye ve dinlen" dedi ilknur komutan. "Peki teşekkür ederim" dedim ve selam verip gittim.
Koğuşa girdim. Sabahları açık oluyordu. Herkes yataklarda uzanıyordu. "Ne oldu neden uzanıyorsunuz?" Diye sordum kaşlarımı kaldırarak. "Kuzey komutan sen haricinde herkesin askeriyenin etrafında 100 tur koşmasını istedi de ondan" dedi İrem.
100 tur mu?? Oha bende geçen 20 tur ceza almıştım ama 100 tur ne ne adam??
"Tabi sen rahatsın sonuçta sevgilin komutan değil mi?" Dedi ada. "Ne?" Dedim Ardından "ne saçmalıyorsunuz?" Diye sordum. "Desene hadi, neden demiyorsun? Sevgili olduğunuzu neden gizliyorsun?" Diye söyledi yağmur.
"Kimle sevgiliyim ki ben" diye sordum kaşlarım artık çatılmıştı. "Kuzey komutanla" dedi arkadan biri arkamı döndüm zümrüttü bu. Sende mi zümrüt.
Sende mi bunlar gibi oldun. Bunlara uyup benim , Kuzey komutanla sevgili olduğumu mu düşünüyorsun? Gerçekten mi zümrüt?
~
Görüşürüz 🖤💀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Yıldız Kaydı •texting• (Tamamlandı)
Teen Fiction0530*******: pişt lan baksana bi 0530*******: lan bak dedik sana paramı alırken iyiydi demi. Kuzey: ? Kuzey: kimsin? 0530*******: Siktir git ordan tanımamazlıktan geliyor şuna bak. Kuzey: Gerçekten tanımıyorum ayrıca o küfürü bir daha etme. 0530***...