3.1

11.6K 557 42
                                    

İyi okumalar <333

~

Eve geldiğimiz gibi uyumuştuk. Hepimiz yorulmuştuk.

Uyandığımda Bengü ile aynı odadaydım. Kuzey her ne kadar 'benim odamda uyuyalım' desede. Annem ve babam yanlış anlayabilirlerdi.

Yataktan kalktığımda Bengüye kısa vir bakış attım. Uyurken saçlarımı hep yolmuştu. Nasıl uyuyor bu kız anlamıyorum. Bacağını üstüme atıp durmuştu.

İlaydayla ile de kalabilirdim ama onun yatağı tek kişilikti. Sığmazdık ki biz. Bende 'mecburen' Bengü ile yatmak zorunda kaldım. Kuzeylerin evleri iki katlıydı. Alt katta oturma odası, salon ,mutfak ,yemek odası ve ortak banyo vardı. Üst katta yatak odaları 4 tane. Her odada da özel banyo ,tuvalet vardı.

Baya güzel ve büyük bir evdi. Banyoya gittim ve yüzümü yıkadım. Üstüm yangından çıkmışım gibi kokuyordu. Aslında dün akşam üstümü çıkarmıştım. Ama duş almamıştım.

Hızlı bir duş almak adına hemen üstümü çıkardım. Ve duş aldım. Yarım saat sürmüştü. Normalde 1 saat sürer çünkü saçlarım uzun. Ama nedense bugün erken çıkmıştım.

Üstümü değiştirip aşağı indim. Herkes uyuyor muydu. Saat 7.48 di. Mutfağa girip güzel bir kahvaltı hazırlamaya başladım. Masayı da kurduğımda herkesin kalkmasını bekliyordum.

Kapıdan ilk giren kuzey olmuştu. Masayı görünce yanıma gelip yanaklarımı öptü. "Günaydın, güzelim." Dedi Kuzey. Yüzümü, avuçlarının arasına almıştı.

"Günaydın, sevgilim." Dedim. Bende onun yanaklarından öptüm. "Kuzey ben çalışmak istiyorum." Dedim. "Çalış tabi güzelim buna karışan yok" dedi Kuzey. "Karışan olmadığını biliyorum ama ben burasını bilmiyorum. Hangi hastanede çalışabilirim? Bilmiyorum" dedim.

"Hastanede çalışan bir kaç arkadaşım var onlara söylerim. Sana iş buluruz." Dedi Kuzey. Ellerimi bir çocuk edasıyla birbirine vurdum. "Teşekkür ederim sevgilim" dedim. Yanaklarını bir kez daha öptüm.

"Bende kendime bir şirkette iş bulsam iyi olur." Dedi Kuzey. "O zaman bugün ikimize de iş bulmaya gidelim olur mu?" Dedim gülümseyerek.

"Olur ahum ,gideriz" dedi Kuzey gülümseyerek. "Yanlış bir zamanda mı geldim a dostlar" diyerek girdi Bengü mutfağa. "Hayır, yanlış bir zaman değildi Bengü" dedim.

Hızla sofraya oturdu Bengü ve salatalık attı, ağızına bir tane. Ardından bütün herkes gelmişti. Yemeğe başladık. "Baba biz bugün Ahu ile dışarı çıkacağız.  İş bulmak için. Bende kendime iş arıyorum. Bildiğin yerler vardır senin." Dedi Kuzey. "Var tabi var." Dedk babam ardından gözlerini kıstı. "Demirci holdingine ve Polat holdingine git istersen bugün. Orada benim adımı verirsen seni patronla görüştürürler. Belki iş bulursun ikisinden birinde" dedk babam.

Kuzey kafasını salladı ve "tamam baba." Dedi. Kahvaltı etmeye devam ettik. Kahvaltı bittiğinde. Yukarı çıktım çantamı aldım. Aşağı indiğimde Kuzey beni bekliyordu. "Hadi Ahum,  gidelim" dedi Kuzey. Arabaya bindik. Bir hastanenin önüne geldik.

"Gel hadi" dedi Kuzey arabayı park ettikten sonra. Arabadan aşağı indik. Danışmana gittik. "Merhaba, ben baş hekim Esin hanım ile görüşmek istiyorum odası hangi katta acaba?." Dedi Kuzey. Kadın mı yani? Bunun niye kadın arkadaşı var ki??

"3. Katta efendim" dedi danışmadaki kadın.
Kuzey elimi tuttu ve asansöre bindik. Çok güzel bir hastaneydi. 1. Katta gördüğüm kadarıyla büyük bir kafe vardı. 3. Kata geldiğimizde asansörden indik. Koridorda yürürken bir kapının üstünde yazan yazıyı gördüm.

Baş Hekim Esin M.

Yazıyordu. Kuzey kapıyı çaldı içeriden 'gir' komutunu duyunca içeri girdik. Çok tatlı bir kadın vardı içeride. Kıvırcık saçları vardı baya kıvırcıktı. Açık tenliydi. Dudakları dolgun boyu uzun gibiydi. Gözleri kahverengiydi. Kirpikleri uzun ve sıktı. Kısacası çok güzel bir kadındı.

"Kuzey?" diyerek ayağa kalktı. Kuzeyin yanına geldi ve hemen sarıldı. "Seni çok özlemişim ya" dedi ince sesiyle.

Hanım hanım o benim sevgilim!

"Bu hanım kız kim? Kardeşin mi?" Dedi Esin.
"Aslında o-" dedi Kuzey ama devamını getiremedi. "Merhaba tatlım, ben kuzey'in arkadaşıyım tabi eskiden arkadaş sayılmazdık." Dedi Kuzeye bakarak. "Ne sayılırdınız eskiden?" Dedim kuzeye bakış atarak.

"Ya biz bir zamanlar sevgili olduk, bir zamankar düşman, şimdi de arkadaşız işte ama ben hâlâ bir şansı hak ettiğimizi düşünüyorum." dedi Esin kuzeye bakarak'

"Yaaa... Ne güzel, ne güzel!" Diye gülümsedim sesimi yükselterek. "Ha bu arada tanışmadık. Ben Ahu, Kuzey'in karısıyım" dedim elimi uzatarak.

Kadın bana ağızı açık bakıyordu. "Ha evlendin mi sen Kuzey?" Dedi kadın gülümsemesi solmuştu. "Evet evlenmişim- yani evlendim." Dedi Kuzey.

"Siz niye gelmiştiniz buraya?" Dedi Esin lafı değiştirmek istercesine. "Şey Ahuya yani karıma iş bakmak için gelmiştik kendisi hemşire de." Dedi Kuzey. Karıma kelimesini ne de güzel söylemişti o. Çok hoşuma gitmişti.

"Aa hemşire misin? Ben kuzeyin sevdiği kadını çalıştırmak istemediğini sanıyordum." Dedi Esin. "Eğer karım çalışmak isterse izin veririm ben Esin" dedi Kuzey. "Hem karımla daha önce birlikte de çalıştık. İzin vermeseydim o zaman da vermezdim" dedi Kuzey.

Biz Kuzeyle birlikte mi çalışmıştık?

İkinizde askerdiniz ya o bakımdan çalıştık dedi adam Ahu...

Haa anladım sağol iç ses.

"Birlikte mi çalıştınız bildiğim kadarıyla sen bayadan beri askersin?" Dedi Esin. "Evet karım da askerdi" dedi Kuzey. "Yaa ne kadar güzel" dedi Esin.

~

En sonunda hastaneden çıkmıştık.

~
Sonn

Görüşürüz 🖤

İyi geceler <33

Bu bölümü Karan VII 29. Bölümünü okuduktan sonra yazdım kafam allak bullak oldu ya.

Bir Yıldız Kaydı  •texting• (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin