İyi okumalar <3333
~
5 ay sonra... (Çok fazla geçmiş demeyin)
Bugün Kuzey ile hastaneye gidecektik. Tedavinin üzerinden neredeyse beş buçuk ay geçmişti. Belki bir sonuç verir diye tekrardan gelmiştik. Ha bu arada Demir ile Bengü sanırım sevgililer. Bengü demirin salaklıklarından bahsederken bile gözleri parlıyor.
İnkar ediyorlar ama bence birbirlerine aşıklar. Hele demiri görseniz Bengü için çiçek alıyor ama her seferinde ben gördüğüm için 'anneme aldım gelirken de size uğrayayım dedim' diyor. Tabi ben inanıyor muyum? Hayır...
"Hadi sevgilim, in" dedi Kuzey. Arabadan indim. Elimi tuttu ve hastaneye girdik. Nilay hanımın odasının önüne geldik. "Sevgilim sen burada dursan ben bugün tek başıma girsem olur mu?" Dedim. "Neden sevgilim?" Dedi Kuzey. "Şey... Öylesine bugün tek başıma girmek istiyorum." Dedim. Kuzey kafasını salladı.
İçeri girdim. "Merhaba Ahu hanım Kuzey yok mu?" Dedi Nilay hanım. "Yok geldi... Ama dışarıda durmasını istedim. Sizle bir şey konuşmam lazım." Dedim. "Tabii... Buyrun oturun" dedi Nilay hanım.
Koltuğa oturdum. "Şey benim 2 haftadan beri regl dönemim gecikiyor. İlk önce belki hamileyimdir dedim ama sonra ilaçlardandır dedim. Ama dün kanamam oldu." Dedim. "Size verdiğim ilaçlar çok ağır ilaçlar. İlaçlarını bu 2 hafta içinde içmeye devam ettiniz mi?" Dedi Nilay hanım. "Evet, devam ettim" dedim.
"Lütfen uzanın ultrasonla bakmam lazım" dedk nilay hanım. Gösterdiği yere uzandım ve karnımı açtım. Karnıma bir sıvı sürdü ve ultrason cihazını karnıma değdirdi. Gözlerimi kapattım.
Eğer hamileysem lütfen bebeğime bir şey olmuş olmasın Allah'ım, lütfen!
"Gözlerinizi açın bence" dedi Nilay hanım. Gözlerimi açıp ona baktım. "Tebrik ederim, hamilesiziniz 2 haftalık... Daha rahime tam yerleşemediği için ilaçların ona zararı dokunmamış. Ama keşke ilaçları hiç içmeseydiniz. Bebeğinizi zor duruma sokmuşsunuz." Dedi Nilay hanım. Gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı bile.
"İlaçlarınızı kesiyorum... Onun yerine vitamin ve kan hapı vereceğim. Onları içersiniz artık. Karnımızı silin" dedi Nilay hanım bana peçete uzattı. Karnımı sildim ayağa kalktım. "Bu ilaçları alın. 2 hafta sonra gelin bebeğimize bakarız" dedi Nilay hanım.
"Peki teşekkürler Nilay hanım. İyi günler" dedim. "Ha bu arada kendinizi yormayın. İlişkiye de girmeyin dqha bebek çok yeni" dedi Nilay hanım.
"Tamam" dedim. Dışarı çıktım. Yüzümdeki sırıtışı silmek isterdim ama silemedim. "Ne oldu güzelim?" Dedi Kuzey. "Bir şey yok. Sadece kısa zamanda anne, baba olabilirmişiz. " Dedim. "Bu çok güzel bir haber" dedi Kuzey bana sarıldı.
Daha güzeli de var Kuzey. Çok daha güzeli.
Baba oluyorsun...
BABA OLUYORSUN!
Diye bağırmak isterim ama sürpriz olacak sana sevgilim yarını beklemen lazım...
"Bu güzel haberi evimizde daha güzel kutlayalım ne dersin" dedi Kuzey. OLMAZ "Olmaz!" Dedim. "Ben... bugün kendimi biraz halsiz hissediyorum" dedim. "Gel doktora gidelim" dedi Kuzey. "Yok! Yok yani olmaz gerek yok ben sordum Nilay hanıma. İlaçlardanmış!" Dedim. "Tamam gidelim madem" dedi Kuzey. Koluna girdim.
~
Sonraki gün
"Alo Bengü" dedim. "Hee ne var Ahucuğum?" Dedi Bengü. "Bengü şey şimdi bir şey söyleyeceğim ama İlayda ve sen dışında kimse bilmeyecek tamam mı?" Dedim. "Tamam söyle hoparlöre aldım" dedi Bengü.
"Bengü... Bengü ben hamileyim bunu size ilk önce söylemek istemezdim ama yardıma ihtiyacım var" dedim. "Lan... Dur. Hamile... İlaydaaaaaaa! Hala oluyoruz HALAAA!" Dedi Bengü. "Bengü biraz sessiz olsan" dedim. "Evde kimse yok be bir şey olmaz" dedi Bengü. "Sen bizden nasıl yardım istiyorsun?" Dedi ilayda.
"Kuzey daha bilmiyor ve ben ona sürpriz hazırlamak istiyorum" dedim. "Hmm tamam biz sana geliyoruz. Sen hiç bir şeye dokunma yat tamam mı. İlayda yemekleri yapar ben de masayı falan kurarım etrafı süslerim." Dedi Bengü.
"Bir şey söyleyeceğim. Abime öyle pat diye söyleme adam düşer bayılır valla. Böyle bir kutu falan yap. İçine de şey koy test çubuğu" dedi ilayda. "Test çubuğu yok ki" dedim.
"Sen nasıl öğrendin hamile olduğunu kızım?" Dedi Bengü. "Biz dün hastaneye gittik orada sadece ben öğrendim" dedim. "Hmm o zaman biz gelirken test çubuğu alalım yaparsın bir tane kutunun içine koyarız" dedi İlayda.
"Tamam sağolun" dedim. "ALLAH'IM HALA OUYORUM HALAAA!" Diye bağırdı Bengü tekrardan. "Bengü dur bir ikide bir bağırma, korktum lan!" dedi İlayda.
"Sanane be! Hamile bayan biz 1 saate geliyoruz test te alırız" dedi Bengü. "Tamam teşekkürler" dedim. Telefonu kapattım.
Televizyonun önüne oturdum ve yaklaşık 10 dakika önce patlatmış olduğum mısırları yemeğe başladım.
~
Kapı çalınca ayağa kalktım. Kapıyı açtım Bengü ve İlayda vardı. "Ha geçin" dedim. "Kız sen bir güzelleşmişsin." Dedi Bengü. "Bengü dün de gördük Ahu'yu nasıl bir günde güzelleşmiş olabilir?" Dedi İlayda.
"Çirkin miydim yani dün?" Dedim. "Hiii hamile bayanım üzülme, sen hep güzeldin" dedi Bengü. Yanıma gelip bana sarıldı. "Testi aldık koş yap." Dedi İlayda.
Testi elinden alıp tuvalete gittim.
~
Çıktığımda derek aşağı indim. İkiside hemen başlamıştı işine. Bengü masayı hazırlıyordu ilayda ise yemek yapıyordu. "Bende yardım edeyim" dedim İlaydanın yanına gidip. "Hayır hamile bayan otur işte" dedi İlayda. "Off" deyip koltuğa oturdum.
~
Sonnn
<3333
Bir sonraki bölüm final olabilir 😕
Görüşürüz 🖤🌑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Yıldız Kaydı •texting• (Tamamlandı)
Teen Fiction0530*******: pişt lan baksana bi 0530*******: lan bak dedik sana paramı alırken iyiydi demi. Kuzey: ? Kuzey: kimsin? 0530*******: Siktir git ordan tanımamazlıktan geliyor şuna bak. Kuzey: Gerçekten tanımıyorum ayrıca o küfürü bir daha etme. 0530***...