4.1

8.3K 448 27
                                    

İyi okumalar <3333

~

13 gün sonra...

Bugün kınam vardı. Evet benim kınam. Çok çok mutlu ve çok çok heyecanlıydım. Uyanmıştım. Duş alıp dişlerimi fırçaladım. Kuaföre gitmek istemiştim. Ama Kuzey yorulmayayım diye kuaförü ayağıma getirmişti.

Ne gerek vardı böyle bir şeye anlamıyordum doğrusu. Aynanın karşısına oturdum. "İstediğiniz bir model var mı Ahu hanım?" dedi, Tuğba. "Yok, istediğinizi yapın" dedim. "Makyajınız için bir istediğiniz bir şey bar mı?" Dedi, Emre.

"Yok ,istediğinizi yapın teşekkür ederim."  Dedim. Çok heyecanlıydım ve şuan ne makyajıma ne de saçıma karışabilirdim. İstediklerini yapsınlardı.

"Ahuuuu!!" Diye ses geldi. Bengü'nün sesiydi. Kapıyı kırarcasına açtı. "Ne oldu Bengü?" Dedim. "Kına elbisen geldi!" Dedi, Bengü. Arkasındaki elbiseyi uzattı.

"Teyzen getirdi kendi dikmiş." Dedi Bengü. "Bu çok güzel" dedim. "Evet çok güzel." Dedi, Bengü. "İlayda ve bana da dikmiş" dedi, Bengü.

"Hani sizinkiler nerede?" Dedim. "İlayda bizimkileri de getirir misin?!" Diye bağırdı Bengü.

Ben bindallı istememiştim. Onun yerine kırmızı uzun bir elbise istemiştim. Teyzem de ben dikerim diyip bu işi üstlenmişti.

Elbisem uzundu arkası fazla uzun olmasa da kuyrukluydu. Kırmızıydı. İnce ipliydi ama teyzem iplerin üstüne beyaz taşlar koymuştu. Ayrı bir hava katıyordu. Hem sade hem de şıktı.
Göğüs dekolitesi vardı göğüslerimden aşağı doğru inen bir kesim vardı ve oraların kenarları da taşla süslenmişti. Üstüme tam oturuyordu. Bol değildi bilerek dar istemiştim.

"Teyzem nerede?" Dedim. "Aşağıda annemle konuşuyor" dedi, ilayda. Kafamı salladım. "Konuşması bitince yanıma gelebilir mi?" Dedim. "Tamam söylerim ben" dedi, İlayda. Bengü ve İlaydanın elbisesine baktım.

Bengü kısa elbise istemişti. Siyahtı ve U yakaydı elbisesi. Kolları siyah tül ile kaplıydı. Çok güzeldi. Teyzem tül kolların bitimine taşlar koymuştu. Siyah elbisede siyah taşlar vardı fazla belli olmuyordu parlamadığı sürece.
İlaydanın elbisesi tam tersiydi. Uzundu ve düz yakaydı. Beyaz bir elbiseydi. Elbisede kalçasından 2 karış aşağıda biten bir yırtmaç vardı. Kolları kalın ipliydi. Elbisenin üstünde bqya parlayan simler vardı. Beyaz sade elbiseyi şık göstermişti.

~

Kapı açılınca teyzem içerir girmişti. "Teyze!" Dedim. "Kızım..." Diyip sarıldı bana. Teyzem beni, Buse ve Demir den asla ayırmamıştı. Annem gibi görmüştüm teyzemi. Annemin yapmadığı anneliği, bana yıllardır hep teyzem yapıyordu.

"Elbiseler için teşekkür ederim" dedim. "Sen iste yeterki senin için gelinlik bile dikerim güzel kızım" dedi, teyzem. Yanağımı öptü. "2 haftada 4 tane elbise diktin. Yordum seni" dedim. Benim, Bengü'nün, İlayda'nın ve annemin elbisesini dikmişti.

"A a olur mu öyle ben severim elbise dikmeyi yük bile değildi bana. Neyse ben gideyim senin saçını ve makyajimk yapsınlar" dedi, teyzem.

"Tamam teyzeciğim görüşürüz" dedim. Anlımı öptü ve odadan çıktı.

~

Herşeyimiz tamamdı. Elbisemi de giymiştim. Aşağı indim. Sadece kızlar olacaktı. Deli gibi eğlenecektik. Erkekler ise kendi arasında bekarlığa veda partisi saçmalığını yapacaklardı. Aslında izin vermezdim de Demir çok ısrar etti. E bende tabi Kuzey'e güveniyorum bu yüzden kabul etmiştim.

Siyah stilettolarımı giyince ayağa kalktım aşağı indim. Herkes mutluydu aralarında bende vardım. Bizim taraftan fazla kişi yoktu. Baba tarafımdan vardı. Anne tarafımdan da sadece teyzem. Başka kimseyi istememiştim.

Aysun anne yanıma geldi. "Gel kızım böyle otur" dedi, elimi tutarak. "Tamam" diyip gösterdiği yere oturdum. Acaba şu bekarlığa veda partisi saçmalığında neler yapılıyordu.

Aslında ilaydaya söylesem Hakan'ın ağızından laf alabilir miydi ki? Söyleyim ya ne zarar gelir ki?

Yanımdaki Buseye döndüm "Buse İlaydayı gördün mü?" Dedim. "Gördüm, mutfağa gitmişti en son su içmeye" dedi Buse. "Teşekkürler" diyip ayağa kalktım mutfağa gittim. İlaydayı su içerken görünce gülümsedim. "Ha İlayda!" Dedim. Kızın içtiği su boğazında kalınca yanına gittim. "Özür dilerim" dedim. Kendine gelince "Yok sorun değil" dedi. "Ya şey Hakan'ı arasan da şu bekarlığa veda partisi hakkında bilgi verse bize." Dedim.

"Aramadım mı sanıyorsun?" Dedi, ilayda. Ona anlamaz gözlerle baktım. "Telefonları kapalı. Abimin , Hakan'ın, babamın bile yaa!" Dedi, İlayda. "Nasıl ya!?" Dedim. "Kesin dansöz falan çağırdılar. Donsözün göğüslerinin ortasına para falan yapıştırıyorlar!" Dedim. "Ayy kesin!!" Dedi, İlayda.

Bengü kapıdan girince. "Ne oldu be!" Dedi. "Ne olmadı ki?" Dedi, İlayda. "Anlatın da bileyim ne olup ne olmadığını." Dedi, Bengü. "Bekarlığa veda partisi hakkında Hakan'ı aradım ama telefonu kapalı ayrıca abimin ve babamın da kapalı!" Dedi, ilayda. "Demiri arayın o bilir herşeyi" dedi, Bengü.

"Dur bende numarası var"  dedim. Masanın üstünde duran telefonu elime aldım. Demirin numarasını bulup tıkladım kulağıma götürdüm. "Aloooo" diye ses geldi. "Demir?" Dedim. "Haaaa , sen şeysin neydi ha şey ha Ahuuuu." Dedi Demir. Sarhoş mu oldu bu?

"Demir sen sarhoş musun?" Dedim. "Bilmee-" demeden bir öğürme sesi geldi. Kusucaktım şimdi. "Aaaaa Hakan naptın ya abiii." Dedi, demir. "Kuzey nerede? Asaf baba nerede?!" Dedim. "Asaf amca dansözün yanında dans ediyor. Kuzeyyyy, oha kuzey!" Dedi demir. "Ne yaptı. Ne oluyor." Dedim. "Kocan şuan twerk atıyor! Hahaaaaa!" Dedi Demir. Kuzey twerk mü atıyordu? Yuh yani!

"Çok mu içkili" dedim. "Vallaaa sabahtan beriii evlennniyorummm diye deli gibi içki içti. Sonundaaa sarhoş oldu her (hıçkırık) halde" dedi demir ağızını yayarak konuşuyordu. "Babamı dansözlerin yanından çek! Annemle araları bozulmasın" dedim. "Hee asaf amcayı mı dur çekeyim!" Dedi Demir.

"Hooooppp amcaaaa! Asaf amcaaaa!" Dedk demir telefondan sesi baya kötü geliyordu. "Çekil amca dansözün yanında ayrıca şu kafandaki kravatı çıkar!" Diye bağırdı demir.

"Asaf amca o paraları bana ver bende dansöz gibi oynayım olur mu?! Hem ben o Sarı karıdan daha iyi oynarım bakkk!" Dedi demir. Allah'ım yarabbim Allah'tan Kuzeuciğim bişey yapmıyordu sızmış kalmıştı. Arkadan kuzeyin sesi geldi. "Yarın evleniyorum lannn!" Dedi Kuzey.

"Telefondaki kim!!" Diye bağırdı ardından Kuzey. "Manitan mı lan!" Dedi Kuzey. "Yok, telefondaki ahu!" Dedi demir. Çok fazla İçmişlerdi. "Hiii Ahu mu. Ver lan karımı!" Diye bağırdı Kuzey.

"Karıcığım valla hiç bir dansöze bakmıyorum! Onlar oynuyorlar ben de uyuyomm ama ben seni istiyorum yanıma gelir misinnn?!" Diye bağırdı Kuzey. "Kuzey kapatmam lazım" dedim. "Haa tamam karıcığım kapat sen seniii çoooook seviyorummmm!" Diye bağırdı Kuzey.

~

Sonnnn

<3333

Görüşürüz 🖤

Bir Yıldız Kaydı  •texting• (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin