İyi okumalar <33
~
"Off iyi ben söylerim bir şekilde" dedi kafamı sallayıp "tamam" dedim. Kapıyı açtı tam çıkıyordu ki geri kapattım kapıyı bana döndü. Çok da dardı burası. Aramızda bir 30 santim vardı. Yakındık yani...
"Dinlen hastaneden yeni çıktın. 5 gün önce vuruldun hatırlatırım." dedi tam kapının kolunu indirecekken konuştum. "Komutanım ben görevime geri döneyim istemiyorum dinlenmek pansuman yapsak yeter." Dedim. Bedenini bana çevirmeden kafasını çevirdi.
" 'Olmaz' desem dinlemeyeceksin bu yüzden de tamam bugün akşam lojmanda bir tane daha askerle birlikte dışarıda durursunuz." Dedi komutan hızla kafamı salladım. Dışarıda kar yağıyordu bu yüzden de belki kar oynardım kendi kendime veya yanımdaki askerle.
"O zaman çıkalım." dedi Kuzey komutan. "Çıkalım." dedim. Kapıyı açtı. Elini benim çıkmam için öne doğru uzattı. Kibar adam. Önünden geçtim dışarı çıktım. Hızlı adımlarla koğuşa gidecekken 3 -4 adım sonra o seslendi.
Hoşlandıkları çocuk olan kızlar gibi neden 'o' diyorsun Ahu? Anlayalım yani...
Bir sus sen konuşma sıran değil iç ses. "Ahu!" Dedi. Arkamı döndüm "hı?" Dedim. Yani demedim bu ağızımdan çıkan bir sesti ama neyse. "Yani efendim." dedim ardından. Yanıma geldi elini uzattı avucunu açtı. Avcunun içinde tokam vardı. Bu adamda neden hep tokam oluyordu.
"Saçından düştü." dedi. Elimi uzatıp aldım. Elim eline ufacık değmişti bu bile kalbimin deli gibi atmasını sağlıyordu acaba elimi falan tutsa ne olurdu.
Hayırdır ?? Ne el tutması Ahu??
Şeyh... Boşversene.
Herşeye boşver zaten iyi.
Trip mi atıyor bu iç ses bana?
"Teşekkür ederim" dedim. "Teşekkür mü edersin?" Dedi Kuzey komutan. Aklıma karantina gelmişti. Onu Kuzey komutan da mı okumuştu.
"Karantina" dedim , kısık çıkan sesimle. Dudakları iki yana kıvrıldı . Gülümsedi. Kuzey komutan gülümsedi hemde bana Allah'ım çok güzel bir gün bu gün. Yani her ne kadar koğuş olayı olsa da. "Evet karantina" deyip gitti. Arkasından baktım daha sonra da omuzlarıma düşen kumral saçlarıma baktım.
Elimdeki toka ile saçlarımı bağlamak yerine tokayı bileğime taktım saçlarımı da arkaya attım.
Koğuşa gittim. Zümrüt'ün yanına gidecektim ki aklıma dedikleri geldi o bile güvenmiyordu bana.
Yatağıma çıktım elime telefonu aldım. Instagramda gezinmeye başladım. Aklıma birden Kuzey komutan'ın Instagram'ı olup olmayacağı geldi. Belki vardır.
Arama yerine kuzeyalaz yazdım çıkmadı. Alazkuzey yazdım çıkmadı yok muydu yani. Püff.
Belki vardır yanlış yazıyorsundur.
Olabilir. Ben Kuzey olsaydım ne koyardım. Kuz.alz olmadı
Alz.kuzey olmadı
Alz.kuz olmadı.
Kuzeyalz kesin buda olmayacak. Aha oldu. Oha buldum! buldum! buldum!
Zafer kazanmışçasına 32 diş gülümsedim.
Hesabına girdim ve resimlerine baktım. Off çok yakışıklı ama bu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Yıldız Kaydı •texting• (Tamamlandı)
Teen Fiction0530*******: pişt lan baksana bi 0530*******: lan bak dedik sana paramı alırken iyiydi demi. Kuzey: ? Kuzey: kimsin? 0530*******: Siktir git ordan tanımamazlıktan geliyor şuna bak. Kuzey: Gerçekten tanımıyorum ayrıca o küfürü bir daha etme. 0530***...