4.8 / Final Bölüm

11.7K 428 92
                                    

İyi okumalar <3333

~

"Teşekkür ederim kızlar" diyerek kapının önüne geldik. "Görüşürüz hamile bayan" dedi Bengü. "Görüşürüz" dedi İlayda. "Görüşürüz" dedim.
Onlar hafif ilerlediğinde kapıyı kapattım. Yukarı çıktım ve dolabın yanına ilerledim.

İçinden güzel bir elbise seçtim. Siyah dizlerimin 2 karış üzerinde dardı. Göğüs dekolitesi U kesimdi. Kolları uzundu. Açıkta kalan boynuma parlak bir kolye taktım. Parmaklarıma da 4 tane yüzük. Ayaklarıma siyah stilettolarımı da giydim. Saçlarımı tepede sıkı bir at kuyruğu yaptım

Hazırdım.

Kapı çalınca hızla aşağı indim. Kapıyı derin bir nefes alıp açtım. "Hoşgeldin Kuzey" dedim. "Hoşbuldumm da bir yere mi gidiyoruz?" Dedi Kuzey üstündeki montu çıkartarak. "Gitmiyoruz. Ben sana sürpriz yapmak istedim" dedim. "Neyi sevgilim?" Dedi Kuzey.

"Söyleyeceğim ama şimdi değil. Karnın açıkmadı mı?" Dedim. "Acıktı, acıktı..." Diyerek masanın önüne geldi. Bende arkasından giderek tam karşısına oturdum. "Güzel olmuş masa" dedi Kuzey. "Bengü ve İlayda yardım etti" dedim.

"Sen kimseden yardım almazsın bunun bir nedeni olmalı..." Dedi Kuzey. "Yaniii... Biraz var gibi" dedim. "Biraz var... Tamam afiyet olsun" dedi Kuzey. "Afiyet olsun" dedim.

~

Karnımı tıka başa doldurmuştum. Kuzey'i izliyordum. "Sevgilim bugün özel bir gün mü? Ben mi unuttum?" Dedi Kuzey. "Yok unutmadın çünkü bilmiyorsun ama evet özel bir gün" dedim.

"Söyle bakalım neyin özel günüymüş?" Dedi Kuzey. Ayağa kalktım ve kuzeye dönüp "bekle geleceğim" dedim. Hızla oturma odasına gidip kutuyu aldım. Kutu açık mavi rengindeydi.

Önüne koydum kutuyu. Kuzey bana bu ne dercesine bakıyordu. "Aç bak" dedim. Ayaktaydım. Hızla kutuyu açmaya başlayınca. Onunda heyecanlandığını anlamıştım. Kutunun kapağını yavaşça açınca içinde olan test çubuğunu gördü.

Kutunun içerinde olan test çubuğunu alıp gözlerini kıstı birden bana döndü. "Bu ne demek?" Dedi. "Ben hamileyim" dedim. İlayda o kadar tembihlemişti. Neden pat diye söylediysem neyse ne tepki verecekti acaba.

İfadesiz bir şekilde duruyordu. Sevinmemiş miydi baba oluyordu sevinmesi gerekirdi değil mi? Sevinsene... Sevin... Lan sen baba oluyorsun sevinmen gerekmez mi?!

"Kuzey iyi misin?" Dedim. Çünkü gerçekten iyi görünmüyordu. Hiç bir tepki vermiyordu. Ağızını bir karış açmış tets çubuğundaki çizgilere bakıyordu. "Kuzey?" Dedim. "Ya adam sen baba oluyorsun tepki versene!" Dedim en sonunda sinirlenerek. Kafasını kaldırıp bana baktı.

"Baba... Ben mi?" Dedi Kuzey. "Yok ben Kuzey, sen anne oluyorsun!" Dedim sinirle. "Ben baba" dedi test çubuğu ile ayağa kalktı birden test çubuğunu atınca beni kucağına almasıyla. Gülümsedim. Sevinmişti.

Sonunda bir tepki verdin Kuzey efendi!

Sen sus şu an! Kuzey bana sarılmayı bırakıp elini karnıma koydu. "Bebeğimiz!" Dedi. Bağırmasıyla irkilmiştim. "Bizim bebeğimiz!" Diye evde volta atmaya başlamıştı bile.

~

"Kuzeyy..." Diyerek mışıl mışıl uyuyan kocamı uyandırıyordum. Hamileliğimin 5. Ayındaydım. Bebeğimizin cinsiyetini dün öğrenmiştik ama söylemeyeceğim size. "Kuzey uyan artık!" Diye bağırdım. Canım çok kiraz çekmişti ve bana alması gerekiyordu!

Kuzey bağırmamla hemen uyandı. "Efendim karıcığım?" Dedi Kuzey. Uyandığında çok tatlı oluyordu... "Bana kiraz al!" Dedim. "Sevgilim bu saatte mi?" Dedi Kuzey. "Hı hı" diyerek onayladım onu.

Bir Yıldız Kaydı  •texting• (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin