İyi okumalar <333
~
Kafamı yere eğdim. Kar topu oynayacak kimi bulacağım şimdi ben? Evrim oynar mı ki? Niye oynasın ahu oynamaz adam işi gücü vardır.
Sanki kuzeyin yok işi gücü ona benimle oyun oyna diyorsun ama.
O farklı
O ne konuda farklı Ahu??
Boşver.
Düşüncelerimi bölen şey kafama kar topu yememdi. Kafamı tutarak kaldırdım Kuzey...
Elinde 3 tane kar topu vardı. Bir tane daha attı o da koluma gelmişti. Benimle oynayacaktı. Benimle...
Bende hemen kar topu yapıp ona attım. "Haksızlık bu bana söylemediniz!" Diye çıkıştım. "Kafanı eğmeseydin de görseydin o zaman beni" dedi Kuzey.
"Ya ama siz var ya!" Dedim sinirle. "Siz yok sen var!" Dedi Kuzey komutan. "Ne demek ki bu?" Dedim. "Oyun oynarken siz diyecek değilsin bana ahu" dedi Kuzey komutan.
"Tamam!" Dedim. Yerden kar alıp Kuzey'e attım. O da bana.
Çok eğleniyordum. Yaklaşık 1 saatten beri kar topu oynuyorduk. Yorulmamıştık ikimizde. İkimizde aynı anda birbirimize kar atmıştık.
En sonunda bir kar topu kafama gelince sendeleyip kendimi yerde buldum. Birini de üstümde.Gözlerimi açtım üstümde olan kişi Kuzeydi. Gözlerime bakıyordu. Neden bakıyordu? Bakmasındı.
İstemiyordum. Benim kalbimi hatta bedenimi adeta bir tereyağı gibi eritiyordu. Buna hakkı var mıydı? Yoktu. Değil mi yoktu?
Gözlerime de öyle bakmasındı. Niye bakıyordu? "Bir şey sorabilir miyim?" Dedim. "Sor" dedi. "Nişanlı mısın veya evli?" Dedim.
Dudakları iki yana kıvrıldı hoşuna mı gitmişti bu soruyu sormam? Evet , gitmişti yoksa niye gülsün değil mi?
"Niye gülüyorsun komik mi?" Dedim. "Komik" dedi. Neresi komikti ki bunun. Neresinden anladı da güldü ki bu?
"Neresi komik?" Diye sordum. "Meraklılığın, o kadar tatlı ve güzel oluyorsun ki meraklı olunca... Anlatamam." dedi. Bana iltifat etmişti. Etmişti değil mi? Etmediyse bile ben iltifat olarak alıyorum.
"Sen bana iltifat ettin." Dedim. "Edemez miyim?" Dedi. "Bilmem ,edebilir misin ki?" Dedim.
"Soruya , soruyla cevap vermene de hayranım." Dedi Kuzey. Dudaklarımı yaladım. Çok yakındık, kurumuşlardı. Ben dudaklarımı yalayınca gözleri dudaklarıma kaydı.
Ya öperse beni? Öper mi? Öpmez mi?
Niye öpmeye bağladın ahu??
"Komutanım" gelen sesle hemen göğsünden tutup ittirdim kuzey'i. Yan tarafıma düşmüştü. "Ahh , ne ittiriyorsun kolum ağrıyor burada" dedi Kuzey. "Özür dilerim Kuzey iyi misin bişey oldu mu?" Dedim telaşla.
"En çok bu huyunu seviyorum sanırım." Dedi. Evrim bize 'ne bok yiyorsunuz' diyen amcalar gibi bakmaya başlayınca üstümü çırpıp ayağı kalktım...
"Yardım et!" Diye ses gelince kuzeye döndüm elimi uzattım tuttu ve kalktı. "İyi geceler komutanım" dedi evrim. "İyi geceler Kuzey" dedim. "İyi geceler evrim ve ... Ahu." Dedi ardından evine girip gitti.
Evrim'e küçük bir ters bakış attım. Bozdu herşeyi belki şey olacaktı.
Ney olacaktı?
Şey işte ya...
Öpüşmek istiyorsun değil mi? Sen bu adamdan hoşlanmıyorsun bas bayağı seviyorsun Ahu.
Yani biraz miniminnacık seviyor olabilirim. Ama çok az seviyorum. Çok az.
Siktir git ordan Ahu kandırma bizi!
Tamam ya seviyorum işte!
Bize burada söylediğini kuzeye de söylemeni diliyorum.
Dileme sen hiç bir şey sus ayrıca. Seni birine söylesem deli sanacaklar beni.
Eh ! Zaten öylesin Ahu!
Sus işte SUS!
Tamam...
Sandalyeye oturdum. Çok soğuktu bu hava ya.
Az önce Kuzeyle oyun oynarken öyle demiyordun!
Ya bir sus o , o zamandı. Şimdi üşüyorum ben.
Birden üstüme battaniye örtülmesiyle neye uğradığımı şaşırdım. Başka bişey isteseymişim gerçekleşecekmiş resmen!
Arkamı döndüm kesin evrim getirmi- Kuzey arkamda Kuzey vardı. Kuzey mi örtmüştü üstüme bunu. Ben bunun kalbini yerim ama.
Adamın kalbini yersen adam ölür Ahu.
Gerçek yemekten mi bahsediyorum iç ses ? Ayrıca karışma sen her şeye.
"Üşümüşsün" dedi ellermi tutarak. Ne yapıyor o ellerimi tutuyor.
~
Sonn
Görüşürüz 😊❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Yıldız Kaydı •texting• (Tamamlandı)
Novela Juvenil0530*******: pişt lan baksana bi 0530*******: lan bak dedik sana paramı alırken iyiydi demi. Kuzey: ? Kuzey: kimsin? 0530*******: Siktir git ordan tanımamazlıktan geliyor şuna bak. Kuzey: Gerçekten tanımıyorum ayrıca o küfürü bir daha etme. 0530***...