1.2

22.7K 1.1K 48
                                    

İyi okumalar <33

~

Zümrütte benim , Kuzey komutanla 
sevgili olduğumu düşünüyordu. Zümrütle neredeyse lise 2 den beri arkadaştık. Birlikte karar vermiştik asker olmaya onun da babası gaziydi. Kolunu kaybetmişti askerken.

Şimdi ise böyle bir şey ağırdı benim için. Arkamı döndüm son kez bütün koğuşa baktım ve dışarı çıktım. Banka oturdum parmaklarım ile oynamaya başladım. Bu parmak oynama alışkanlığını ne zaman kazanmıştım bilmiyorum. Ama her üzüldüğümde , her heyecan yaptığımda parmaklarımı oynuyorum.

Bir 10 dakika oturmanın ardından ayağa kalktım. Yemekhaneye doğru yürümeye başladım. Acıkmıştım.

"Abla , patates salatası var mı?" Dedim. Hemen getiriyim. Bugün bunların hepsine topluca bişey olmuştu. İlknur komutan , koğuştaki kızlar, bu hizmetliler. Normalde 'kör müsün sen tezgahın üstünde var' diyen , hizmetliler şuan mı iyi davranıyordu bana??.

Kadın patates salatası getirdi. "Afiyet olsun" dedi bir dakika, bir dakika bir şok daha geliyor. Bana 'afiyet oslun' demişti hiç 'afiyet olsun' demeyen biri. Biraz sonra aşırı saygıdan bayılabilirdim.

Ama bir yandan da böyle davranmalarının sebebini. Bir masaya oturdum tam elime çatalı aldım salataya batıracakken üstümde bir sürü göz hissettim elimdeki çatalı daha salataya bastırmadan kafamı kaldırdım herkese baktım bana bakıp bakıp konuşuyorlardı.

Ne olmuştu ki?

Ne olduğunu biraz ama mini minnacık kestirebiyorum Ahu ama çok az.

Söyle hemen neden böyle bakıyorlar bana?

Sanırım seni sadece koğuştakiler değil bütün herkes Kuzey komutanın sevgilisi sanıyor.

Neee?? Yok olmaz öyle şey. Neden sansınlar ki öyle

Hemen söyleyim... Adama geçen sarıldın illa ki birileri görmüştür. Adam senin yanında kaldı yaralanınca nerede görülmüş komutanların bir askerin yanında kaldığı??

Biraz haklı olabilirsin ama bence ondan değil ya. Değildir! Değildir!

Elinde yemek tepsisiyle yanımdan bir kadın geçiyordu ki hemen durdurdum. "Merhaba bişey sorabilir miyim acaba?" Dedim kadına. "Tabii söyle ahu" dedi beni tanıyor muydu. Tanıyabilir sonuçta ,aynı koğuşta olmalıydık. sadece ben onu, daha önce hiç fark etmemiş olmalıydım.

"Bana herkes niye böyle bakıyor ayrıca iyi de davranıyorlar?" Dedim. "Ahu güldürme beni Allah aşkına Kuzey komutan ile sevgilisin diye öyle davranıyorlar." Dedi kadın. "Ne sevgilisi yaa?!!?" Dedim şaşkınlıkla.

"Sevgili değil misiniz?" Dedi kadın

"Sevgili miyiz?"

"Bilmem ben nereden bileyim senin ilişki durumunu."

"Haklısın" diyip yerime oturdum salatayı yemeye başladım. Daha sonra koğuşa geçtim ve yatağıma yattım. 6 -7 kişi vardı koğuşta. Diğerleri neredeydi acaba?

Gözlerimi kapattım. Uykum feci halde vardı. Bir uyusam bütün herşeyi unutucak gibi bir halim vardı. Tam ne güzel uyuyordum ki yüzüme çarpan nefesle yavaş yavaş gözlerimi açtım. "Kalk ahu" dedi Kuzey komutan. Hemen gözlerimi fal taşı gibi açtım. Hızla yataktan aşağı atladım. "Buyrun komutanım" dedim.

İlk önce arkamda olan diğer kadın askerlere baktı. Sonra bana çevirdi gözlerini "burada olmaz gel benle" dedi kolumu tuttu ve depoya götürdü beni. Kapıyı kapattı ve ışığı açtı. Karanlıkta kaybolan yüzünü şimdi görmüştüm.

"Ne oldu?" Dedim. "Bak senle açık konuşacağım" dedi komutan kafamı salladım hemen söylemesi için. Merak etmiştim "Bizi sevgili sanıyorlar" dedi. Bunu zaten biliyordum.

Tepki vermemiştim bunu şaşırmış olacak ki. "Tepki vermedin?" Dedi "evet vermedim çünkü biliyorum" dedim. "Ne zaman öğrendin" dedi Kuzey komutan. Düşünür gibi gözlerimi kıstım.

"Yarım saat oldu" dedim. "Bak biz sevgili falan değiliz bunları o askerlere söyle" dedi "kolaysa sen söyle! Poşet mı bunlar ağızlarını mı bağlayayım! Ben desem inanıcaklar sanki!" Dedim sinirle.

Adama bak ya kendi açtı bu işi başıma bana temizlettiriyor.
"Ne yap ne et bizi sevgili sanmasınlar" dedi tam gidecekken kolundan dikkat ederek tuttum. Gitmesini engelledim. Kolundaki elime bir de bana bakmaya başladım. "Ben yapamam beni dinlemezler inanmazlar ben bugün bile söyledim sevgili olmadığımızı ama inanmadılar" dedim.

~
Son

Görüşürüz 😊

Bir Yıldız Kaydı  •texting• (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin