1.8

20K 962 93
                                    

İyi okumalar <33

~

Birden telefonum çaldı. "İzninizle" dedim kalktım. Tanımıyordum bu numarayı ama kulağıma götürdüm.

"Alo." Dedim. "Alo kızım" dedi karşıdaki ses...

Ama bu ama anne...

"Anne..." Dedim. "Ahu sana ihtiyacım var" dedi annem. "Bu zamana kadar arayıp sormadın 8 aydan beri aramadın şimdi mi aklına düştüm? İhtiyacın olduğunda mı düştüm aklına?" Dedim

"Ahu ,abin... Abinin ve benim sana ihtiyacımız var." Dedi annem. "Neden? Ne oldu?" Diye sordum. "Abin hastanede ,borç yapmış birine 4  ay önce ödemesi gerektiğini söylemişler ama..." Dedi devamını getirmedi. "Ama ödeyemedi değil mi?" Dedim. "Evet , ödeyemedi." Dedi annem

"Ben ne yapayım nerden bulayım hem o niye hastanede?" Dedim. "Dövmüşler hemde öldüresiye" dedi annem. "Gebersin pislik umrumda değilsiniz" dedim tam telefonu kapatacakken annemin sesi duyuldu. "Onu bulduk." Dedi. Telefonu tekrar kulağıma götürdüm "kimi? Kimi buldunuz?" Dedim.

"Kardeşine..." Dedi devamını getirmedi. "Neredeymiş şerefsiz?" dedim. "İstanbul'da karısıyla" dedi ardından "abin 2 gün önce görmüş" dedi. "Tamam, bir daha beni aramayın neyiniz varsa kendiniz başınızın çaresine bakın beni önce evlatlıktan reddedip sonra arkanızı toplamamı istemeyin benden" dedim telefonu yüzlerine kapattım.

"Şerefsiz , öldürücem lan seni" dedim. "Kimi öldüreceksin" dedi arkamdan gelen ses. Arkamı döndüm Kuzey komutandı.

"Annem" dedim kısaca. "Niye aramış?" Dedi bu sefer. "Boşverin sizi ne ilgilendirir?" Dedim tam yanından geçip gidecekken kolumdan tuttu. "Beni ilgilendirir ben senin komutanınım!" Dedi Kuzey komutan.

"Burada olmaz" dedim. "Tamam" dedi ve içeri seslendi. "Anne , baba biz çıkıyoruz Ahu ile birlikte!" dedi. "Tamam oğlum" diye ses geldi bu ses Asaf amcanın sesiydi.

Elimi tutup dışarı çıkardı. Onun arabasına bindik. Arabayı çalıştırdı ve sürmeye başladı. "Nereye gidiyoruz?" dedim yola bakarak. "İleride bi' çay ocağı var oraya gideceğiz." Dedi Kuzey komutan. Kafamı salladım.

~

Çay ocağına gelmiştik. "Buraya oturalım" dedi Kuzey komutan. "Tamam" diyip oturdum. "ne oldu anlat" dedi oturduğu gibi "arayan annemdi" dedim. Sonra "annem beni sevmez buraya gelmemin sebebi de o, daha fazla ne onun ne de abimin yüzünü görmek istememem" dedim derin bir nefes aldım ve konuşmaya devam ettim. 

"Abim birine borçlanmış. 4 ay önce ödemesi gerekiyormuş ama ödeyememiş. Öldüresiye dövmüşler" dedim "iyi olmuş" dedi Kuzey komutan. Gülümsedim "bende öyle düşündüm iyi olmuş." Dedim. "Abin ve annem seni neden sevmiyorlar?" Dedi Kuzey komutan.

"9 önce ben bir otelde çalışıyordum. İyi para kazanıyordum. Bir gün kız kardeşim geldi yanıma, bana 'abla ,annemle kavga ettim. Bir günlük beni otelde saklasan, bir odada kalsam olmaz mı?' dedi. Kabul ettim. Parasız, bir odada kalacaktı. Bende o gün gece boyunca otelde kaldım. Kardeşimin kaldığı odanın önünde bekledim, tuvalete bile gitmedim. Ama sonra sıkıldım kapıda durmaktan, ayrıldım kapının önünden. 1- 2 saat odanın önünde değildim. Odaya girdim. Her yer dağılmış yerde kıyafetler. Sesler falan ,odanın kapısını iyice açtım. Dan diye girdim. Kardeşim o zamanlar üniversiteye gidiyordu. Üniversite bire. Yatakta öğretmenini ve onu gördüm. Hemde deli gibi öpüşürken. O kadar meşgullerdi ki beni bile görmediler. Sonra 'şevval' dedim kardeşimin adı Şevvaldi. Öyle söylememle farkına vardılar. Sonra... Adam hemen kalktı üstünü giyinip kalktı gitti. Ben onları görmemişim gibi üstünü giyinip gitti. Şevval bana 'anneme söylememem gerektiğini' söyledi. 'Üzüleceğini' falan söyledi. Kabul ettim. Salak gibi aptal gibi kabul ettim." Dedim

Göz yaşlarına boğuldum o an zaten duygusal biriydim. Burnunu çekip konuşmama devam ettim. "Aradan 2 hafta geçti. Şevvalde, bir değişiklik vardı. Fark etmiştim. Hep uyuyorudu. Midesi bulanıyordu, kusuyordu. Normalde hemşireyim ben. Anladım hemen, hamile olduğunu. Ama yine de belki değildir, üşütmüştür diye test aldım, yaptı. İki çizgi. Hamileydi. Hemde ,öğretmeninden hamileydi.
Saklamamı söyledi yine sakladım. Salak , aptal , mal gibi yine sakladım. Hamile olduğunu öğrenmemizin arasından 2 gün ya geçti ya geçmedi. Uçurumdan aşağı attı kendini. Cesedi 2 hafta bulunamadı. 2 hafta sonunda bulundu." Dedim göz yaşlarımı sildim.

"Peki annen ve abin onlar niye seni istemedi?" Dedi Kuzey komutan. "Sakladım diye. Bunların hepsini sakalım diye. Söyleseymişim 'şevval ölmeyecekmiş ona kendini atmasını ben söylemişim. Hamile olduğunu saklamasını herşeyi ona herşeyi ben söylemişim herşeyi ben akıl etmiştim." Dedim. Yanıma geldi. Yanımdaki sandalyeye oturdu. Ellerimi tuttu.

"Onların sana inanması gerekmiyor sen kendinin böyle bişey yapmadığını biliyorsun ya o yeter sana. Yetmez mi?" Dedi Kuzey komutan.

"Yeter de artar" dedim. Hafif gülümseyerek. Kollarını açıp bana sarıldı. Bana sarıldı. Bana.

Kalbimin atışını duyuyor mu acaba?

"Kalbin çok hızlı atıyor söyle o kalbine yerinden çıkacak gibi atmasın!" Dedi gülümsedim. "Söylerim" dedim. Kollarımı boynuna daha sıkı sardım.

"Teşekkür ederim" dedim. "Teşekkür mü edersin cidden?" Dedi Kuzey. "Ya Kuzey!" Dedim gülümseyerek. "Bak artık ağlamıyorsun" dedi ellerini belime daha sıkı sararken.

"Kuzey" dedim. "Hı?" Dedi o kadar tatlı çıkıyor ki sesi sesini bile sevesim geliyor. "Bir şey soracağım" dedim. " 'Bir şey soracağım' diye sorman bile hata ,direk ne soracaksan sor." Dedi Kuzey.

"Biz neyiz?" Dedim. "Ne olmak istersin?" Dedi Kuzey. Gülümsedim. "Bilmem ne olmak isterim?" Dedim. Oda gülümsedi. "Sana bir şey söyleyeceğim" dedi Kuzey. " 'Sana bir şey söyleyeceğim' diye söylemen bile hata, direk ne söyleyeceksen söyle." Dedim gülerek.

"Ben sanırım seni seviyorum." Dedi Kuzey. "Hı?" Dedim. "Hatta seni sanırım değil ciddi ciddi seviyorum ve sanırım bayadan beri." Dedi Kuzey.

Hani uyuduğunuz yastık vardır. Kafanızı yastığa koyduktan bir süre sonra yastık ısınır, ters tarafını çevirip tekrar yatarsınız o zaman sizden mutlusu yoktur ya hani ,bende öyle hissediyorum. Hayatımın acı yerlerini bıraktım, hayatımı ters çevirdim ve Kuzey ile karşılaştım. Şuan tam öyle hissediyorum...

~

Sonnn...

Görüşürüz 🖤💀...

Bir Yıldız Kaydı  •texting• (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin