3.5

9K 471 32
                                    

İyi okumalar <3333

~

Ama bir şey söyleyeceğim. Ben buradayım getirdikleri kim??

Lan Ahu yerine kimi getiriyorsunuz??

Sen sus bir iç ses. Arkamı döndüm. "Bu İlker denilen herif. Sevgilin falan diyor. Kuzey'in sevgilisi benim nasıl oluyor bu?" Dedim albaya doğru. "Bilmiy-" dedi albay ama sözünü kesen gelen araba sesiydi.

"Ahu şuraya saklan! Ekip gelene kadar saklanalım" dedi albay. Kafamı salladım ve kimsenin bizi görmeyeceği yere saklandık. Araba durdu veya kapısı açıldı.

Arabadan inen kişilere baktım. 2 tane adam vardı siyah takım elbiselilerdi. Bir kızı tutuyorlardı. Kızın yüzünü sonunda kıvırcık saçlarının arasından görmüştüm. Dur bir dakika. Dur. Hayır. Dur ya olamaz değil mi?

Rüya mı bu. Ne işi var bu kızın burada.
Kimden bashediyorsun? Neden bu kadar tepki verdin? Diyorsanız bu kişi Bengüydü. Evet Bengü. Of Bengü ya of.

Ne işin var senin burada Bengü. "Bu kız şey değil mi?" Dedi Albay, Bengüyü hatırlamak istercesine. "Kuzeyin kardeşi, Bengü" dedim ona yardım edercesine. "Ha evet te ne işi var burada?" Dedi Albay.

Bende bunu anlamıyordum ya. "Bilmiyorum albayım yanlız bişeyler karıştırıyor Bengü buna eminim." Dedim. "Bencede yoksa ne işi var burada kuzey'in sevgilisi yerine. Bengü ve adamlar içeri girince hızla fazla kapatmadıkları kapıya gittim. Dinlemeye ve izlemeye başladım.

"Be- Ahu? Ka- sevgilim." Dedi Kuzey. Anlamıştı Bengü'nün bişeyler çevirdiğini. "Ab- sevgilim" dedi Bengü. Bengüyü omuzlarından tutup kuzeyin olduğu sandalyenin yanındaki sandalyeye koydular. Aynı Kuzey gibi Bengüyü de bağladılar.

"Evet sevgilin de geldiğine göre Kuzey ne yapalım?" Dedi ilker. "Köşe kapmaca oynamayacağız ya!" Dedi Bengü. "Ahu konuşma güzelim bence" dedi ilker. "Sanane istediğim gibi konuşurum!" Dedi Bengü.

Benim adım şimdilik Bengü'nün olmuştu. Ahu'yu Bengü sanmıştı!

Off off neler yaşıyorum ben böyle ya hayırlısıyla Kuzeyle bir evlenseydim! Çok şey mi şu istediğim??!!

Evet Ahu! Çok şey istemişsin demek ki Allah gerçekleştirmiyor işte!

Sen sus bi'!

"Ben seni düz saçlı sanıyordum ama değilmişsin Ahu?" Dedi ilker. Bengüye yaklaşmaya başladı elini omzuna koydu ve kuzeye doğru baktı. "Sevgilinle senin önünde sevişsem ne yapabilirsin Kuzey?!" Dedi ilker. Bengü'nün gözleri dolmuştu. Abisine baktı. Birbirlerine üzülerek bakıyorlardı.

"Dokunma ona!" Dedi Kuzey. "EĞER ONA DOKUNURSAN O ÇOK SEVDİĞİN S*KİNİ SANA YEDİRİM ŞEREFSİZ PUŞT!!" Dedi Kuzey.

"Albayım bir şey yapalım bu şerefsiz dokunacak Bengüye!" Dedim. "30 saniyeye kadar buradalar." Dedi albay. Kafamı depoya çevirdim. "Gel güzelim" dedi ilker. Bengümün kolunu çözdürdükten hemen sonra Bengümün kolunu tuttu. Hızla çekiştirerek bir yere götürmeye başladı. Bengü haykırıyordu.

Gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı. "Albayım 30 saniye dediniz yoklar" dedim göz yaşlarım arasından. "2 saniye kaldı" dedi ve o sırada araba sesi geldi. Arabadan askerler indi. Bir sonraki araba geldi. Polis jandarma derken. Birden 'oha ama çok fazla değil mi?' demiş olabilirim içimden dedim tabiki.

Ama sonra aklıma içeride 30 -40 kişi oldukları geldi. Sustum. Hemen onlar geldiği gibi elimde silahla kapıyı ayağımla itip içeri girdim. Kuzey'in ağlayan gözleri beni buldu. "Ahu, Bengü o adamın yanında!" Dedi Kuzey. Hızla Bengüyü götürdüğü yere girdim. Bengü'nün gömleğini çıkarmıştı. Bengü sütyenle duruyordu. Adam onun boynunu öpüyordu. Şerefsiz.

Hızla gidip adamı Bengü'nün üstünden aldım. Yere yatırdım bir tekme attım. Bir kere daha ,bir kere daha ve bir kere daha...

Defalarca. Bengü ağlıyordu. Öldürecektim bu pisliği. Birden odaya Kuzey girdi.. Bengüye baktı. Bengü üstünü giyinmişti ben bu şerefsizi döverken. Hemen kardeşine sarıldı.

"Bengü!" Dedi Kuzey. "Çok korktum. Ne yaptı o puşt sonra dokundu mu?!" Dedi Kuzey. Bengü ağlıyordu. "Konuşsana!" Dedi Kuzey.

Şerefsizi tekmelemeyi bıraktım. Kuzey'in yanına gittim. "Kuzey, kız şokta ne yaşadığını sindiremedi bile bir dur lütfen!" dedim. Kuzey, Bengüyü bıraktı.

"Abicim bu puşt dokundu mu sana korkma söyle." Dedi Kuzey. Bengü yine ses çıkarmadı. Bana döndü Kuzey. "Nasıl gördün şerefsizi!" Dedi Kuzey.

"Bengü'nün gömleğini çıkarmıştı. Boynunu-" dedim devamını getirmedim. Kuzey yerde yatan puşta baktı. "Sikik kafalı sen benim kardeşime nasıl dokunursun lan! Nasıl?" Sona doğru sesi kısılmıştı.

Bengüyü kolundan tuttum. Dışarı çıkardım. "Biraz dinlen bize her şeyi anlat bu adam niye seni getirdi? Tamam mı?" Dedim. Kafasını salladı. "Sen albayın arabasına bin Kuzey ve ben geleceğiz" dedim.

Bengü kafasını salladı. Yavaş ve küçük adımlarla albayın arabasına doğru yürüdü.

~

Sonnn

Arkadaşlar merhaba Wattpad kitabı önerir misiniz? kütüphanemde kitap kalmadı...

Görüşürüz 🖤

İyi geceler <3333

Bir Yıldız Kaydı  •texting• (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin