İyi okumalar <3333
~
"Bu adamla bin ömür geçirmeye varım sadece 30 ömür değil" dedim...
Ayağa kalktı, yüzüğü kutudan çıkarıp elime taktı. Yüzük çok güzeldi ortada kocaman Yuvarlak bir tek taş vardı onun yanlarında ise küçük küçük taşlar. Çok parlaktı göz alıyordu.
"Yakıştı" dedi Kuzey elimi tutarken. Ellerini belime koydu ve sarıldı. Bende kollarımı boynuna doladım. "Annemlerim haberi var mı?" Dedim.
"Yüzüğü Bengü ve İlayda seçti. Mekanı babam ayarladı. Annem de onlara yön verdi 'şunu da alın bunu da alın' diye." Dedi Kuzey. "Yani haberleri var" dedim. Kafasını salladı.
~
Kuzey ile el ele tutuşmuş dolaşıyorduk. Saat 1 olmuştu. Bizde ayakkabılarımızı çıkarıp çimenlerde yürüyorduk.
"Yarın... Antalya'ya gidiyoruz..." Dedi Kuzey. Kafamı ona çevirdim. "Niye burada geziniyoruz o zaman? Eve gidelim." Dedim. "Boşver vakit geçiriyoruz işte ne güzel" dedi Kuzey.
Sol elimi kaldırıp yüzüğe baktım. "2 saatten beri ikide bir o yüzüğe bakıyorsun. Bana bile bu kadar bakmıyorsun sevgilim." Dedi Kuzey. Küçük bir kahkaha attım. "Tamam, sana bakayım o zaman sevgilim" dedim.
Gözlerimi ona çevirdim. Ve ona bakmaya başladım. Gülümsedi. "Yarın Antalya'ya gittiğimizde ev bakalım olur mu?" Dedi Kuzey. "Tamam, olur" dedim.
Birden kuzey'in telefonu çaldı. Cebinden telefonu çıkarıp arayan kişiye baktı. "Kim?" Dedim. "Annem" dedi Kuzey. Telefonu açıp kulağına koydu. "Anne?" Dedi ardından. "Efendim İlayda?" Dedi Kuzey. "Ne? Tamam sen de mi evdesin... tamam geliyorum" dedk Kuzey. Hemen telefonu kapattı. "Ne oldu?" Dedim.
"Lojman yanıyormuş" dedi Kuzey. "Nasıl yanıyormuş" dedim. "Bilmiyorum, lojmanın her yeri yanıyormuş. Bengü ve İlayda evde değilmiş annem ve babam evdeymiş..." Dedi Kuzey.
Hızla arabaya bindik. Lojamana gitmeye başladık. Çok hızlı sürüyordu arabayı.
Kaza yapacaktık neredeyse. "Kuzey çok hızlı sürüyorsun arabayı." Dedim. Beni dinlemiyordu. Belki de duymuyordu. 5 dakikada lojmana gelmiştik.Hızla arabadan indi ve kardeşlerinin yanına gitti. Kızlar hemen "abi!" Diye sarılmışlardı Kuzey'e. "İtfaiye falan gelmedi mi?" Dedi kuzey. "Hayır , daha kimse gelmedi. İçeride komutanlar da var abi." Dedi Bengü. "Tamam, korkmayın ben şimdi içeri girerim." Dedi Kuzey.
"Kuzey hayır, biraz sonra gelirler bekle biraz" dedim. "Bence de abi kendini sende riske atma" dedi ilayda. Göz yaşlarının arasından.
"Olmaz ,kimseyi bekleyemem" dedi Kuzey. Hızla içeri girdi. Arkasından bende girdim. "Sem niye geliyorsun Ahu!" Diye bağırdı Kuzey. "Ben hemşireyim" dedim.
Bana itiraz etmeden devam etti ama birden durdu ve yanima gelip elimi tuttu. "Ayrı ayrı gitmeyelim" dedi. İçeri girdik her yer ateş içindeydi. Kuzey'in evinin önüne geldik içeri girdik.
"Dikkat et Kuzey" dedim. "Dikkat edeceğim sen burada dur fazla ateş yok burada" dedi Kuzey.
Kafamı salladım. O da içeri girdi."Anne!" Diye bağırdı. "Baba!"
"Buradayız oğlum" diye bir ses geldi. Bu ses babamın sesiydi. Kuzey hızlıca sesin geldiği yöne gitti. 1 -2 dakika sonra Kuzey heldi yanima. Alevler daha da artmıştı. "Ahu dışarı çık geliyorum ben!" Dedi Kuzey. "Sende gel öyle çıkarım!" dedim.
Biraz sonra yanıma gelmişti. "Hemen annemin koluna girdim ve dışarı çıkardım. Babam da annem de Kuzey de öksürüyordu. O sırada ambulans ve itfaiye ekipleri gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Yıldız Kaydı •texting• (Tamamlandı)
Teen Fiction0530*******: pişt lan baksana bi 0530*******: lan bak dedik sana paramı alırken iyiydi demi. Kuzey: ? Kuzey: kimsin? 0530*******: Siktir git ordan tanımamazlıktan geliyor şuna bak. Kuzey: Gerçekten tanımıyorum ayrıca o küfürü bir daha etme. 0530***...