3.4

9.5K 477 39
                                    

İyi okumalar <3333

~

"Albayım buralarda olan bir kameraya ulaştım Kuzey komutanın evini de alıyor içine." Dedi asker.

"Tamam bakalım kamera kayıtlarına" dedi albay. Yanındaki bilgisayarın ekranını açtı. "Benim bilgisayarıma yansıt" dedi albay. "Tabi albayım" dedi asker.

4 saniye sonra ekrana yansıdı. Kuzey'in evden çıktığı saate baktık. "Bu plakayı alın 32 TJ 2680
Plakayı sorgulat. Hızlı ol!" Dedi albay. Araba bir yandan hareket ederken bizde bilgisayardan arabanın gittiği yerlere bakıyorduk.

"Albayım ,bu plaka sahte." Dedi önde oturan adam. "Nasıl bulacağız kuzeyi?" Dedim albaya bakarak. "Arabanın gittiği kameralara bakacağız hepsine gerekirse bütün Antalya'nın kameralarına bakacağız" dedi albay. "Vakit kaybediyoruz. Bize bile bile vakit kaybettiriyorlar. Kuzey'i Antalya dan çıkartabilirler. Direk sınırları tutalım. Kuzey'i kaçıran kişinin veya kişilerin resimlerini verelim antalya polislerine veya jandarmalara. Antalya'dan çıkacak her araç aransın. Didik didik edilsin." Dedim albaya.

"Peki ya uçakla giderlerse bir yere. Adamlarda sahte pasaport, sahte kimlik ne ararsan hepsi sahte." Dedi albay. "Ne yaparsak yapalım. Ama yine de onu kurtaralım. Yeni kavuştum ben ona yine kaybetmeyi asla göze alamam." Dedim.

"Ahu seni anlıyorum-" dedi albay sözünü önde oturan asker kesti. "Albayım! Buldum sahte plaka olan arabayı buldum. Kuzey'i kaçıran arabayı buldum!" Dedi asker. "Neredeler?" Dedim. "Antalya çıkışına çok yakın bir depodalar. Ama oraya anca bir saate kadar gideriz." Dedi asker. "Daha hızlı olalım. Antalya çıkışına yakın diyorsun her an gidebilirler." Dedim askere.

"Gidemezler ben çıkışı tutmalarını isteyeceğim" dedi albay. Kafamı salladım. Telefonunu çıkardı ve bir kaç numara tuşladı. Ve kulağına götürdü. "Ben Albay Mehmet Erdem. Antalya çıkış kapılarını tutmanızı istiyorum... Bir askerim kaçırıldı. Suriyeden gelen kişiler tarafından. Yaklaşık 20 kişiler. Daha da fazla olabilir. Ben size ortalama sayıyı veriyorum" dedi albay en sonda "peki" dedi.

Telefonu kapattı. "Antalya çıkış kapıları tamam. Yarım saatte kadar oraya gitmeye çalışın. Çok hızlı olun!" Dedi albay arabayı süren kişiye.

Geleceğim sevgilim.

Bulacağım seni.

Sarılacağım, öpeceğim, koklayacağım seni sevgilim...

Bekle beni sevgilim. Bekle...

~

Yarım saat sonra depoya gelmiştik. "İçeri girmeyecek miyiz?" Dedim sabırsızca. "Eğer girersek kuzeyi kurtarmayız hatta onunla birlikte bizde gideriz" dedi albay. "Ekibin gelmesini bekle." Dedi albay.

Kafamı salladım. İçeriden sesler yükseliyordu. Kulağımı kapıya dayadım. "Qhu vekil oradan!" Diye konuştu albay. "Lütfen, biraz dinleyeyim albayım" dedim.İçerideki sesler şöyleydi.

"Eee Kuzey bey arayalım mı albayını?" Dedi sesi kalın gelen adam. "Sence neler isteyebilirim albaydan?" Dedi ardından. "İlk istediğim elinden arkadaşlarımı kurtarmak olacak" dedi adam. "Sevgilini gördüm." Dedi adam. "Güzel kadın. Şanslısın. Onu da mı alsam acaba. Eve yollatsam bir araba. Seni Kuzey'e götüreceğiz diye kandırıp yanıma mı getirtsem?" Dedi adam.

"Sevgilim o kadar saf biri değil senin oyunlarına benim gibi kanmaz!" Dedi Kuzey bağırarak. "Sevgilin... Adı neydi sevgilinin... Ayşe tch a- a- Ahu. Değil mi Ahu sevgilinin adı?" Diye sordu adam. Kafamı azıcık eğdim. Hafif açık olan kapıdan içeri baktım. Kuzeyin eli yüzü kan içindeydi. Dudağı patlamıştı kaşı da kötüydü. Bir sandalyeye bağlamışlardı onu...

O şerefsiz adamın yanına biri geldi. "efendim, Antalya kapılarını tutmuşlar.'' dedi adam. "Nasıl tutarlar!" Diye kükredi adam.

"Sana dedim ben ilker seni bulmaları çok yakındır. Belki de buradalardır?" Dedi Kuzey. Ağızı burnu kan içindeydi daha çok dövülmek için mi konuşuyordu bu salak.

Adam kuzey'in yakasını tutup sağ gözünd yumruk attı. "İstediğim şeyleri alayım seni gözümü kırpmadan öldüreceğim lan Kuzey" dedi adının ilker olduğunu kuzeyden duyduğum adam.

"İste iste sen anca rüyanda görürsün... Tabi rüyalarında da şimdi olduğu gibi hayalperestsen." Dedi Kuzey. Adam bir yumruk daha savurdu Kuzey'e. Zaten dağınık olan yüzü. İyice dağılmıştı.

"Sınırımı zorluyorsun Kuzey. Seni öldürmemek için zor duruyorum Kuzey." Dedi ilker. Kuzeyin dokunmaya kıyamadığım her gün özenle yaptığı saçlarından tuttu geriye çekti kafasını. "Sevgilini getiriyorum. Artık biz onla sevişirken bizi mi izlersin yoksa gözlerini mi kapatırsın bilmiyorum. Ama sesleri duyacağın kesin." Dedi ilker.

Ne kadar pislik bir adam bu. Ama bir şey söyleyeceğim. Ben buradayım getirdikleri kim??

Lan Ahu yerine kimi getiriyorsunuz??

~

Sonnnn

Görüşürüz aşklar <3333

❤️🖤

Bir Yıldız Kaydı  •texting• (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin