İyi okumalar <3333
~
Kapı açılınca içeri Kuzey girdi beni görünce büyülenmiş gibi bakmaya başladı. Yanıma geldi. Anlamı öptü. Şimdi öpmemeliydin ama neyse.
"Çok güzel olmuşsun zarif kadınım"
"Teşekkür ederim,"
"Teşekkür mü edersin?"
"Teşekkür ederim."~
Kuzey ile beraber düğün salonuna gelmiştik. Çok heyecanlıydım. Kalbim çok, çok hızlı atıyordu. Birden ellerimde sıcaklık hissettim. "Sevgilim, iyi misin titriyorsun." Dedi, Kuzey. "Kuzey ben çok heyecanlıyım. Elim ayağım birbirine dolandı" dedim. Elimi daha sıkı tuttu. "Merak etme sevgilim. Heyecanını anlıyorum" dedi Kuzey.
Gülümsedim. "Kuzey emin misin benle evlenmek istediğine?"
"Emin miyim? Karıcığım ben seni seviyorum. Her zaman da seveceğim. Bir çoğumuz olmasa bile." Dedi Kuzey. "Pekâlâ hadi gidelim" dedim.Biz yürürken herkes bizi alkışlıyordu. En sonunda masaya oturduk. Nikah memuru geldi. Yanımızda durdu. Baya uzun bir konuşma yaptı ne diye yapıyorsa. "Siz Ahu Pozan, Kuzey Alazı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"
"Evet!"
"Siz Kuzey Alaz, Ahu Pozan'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"
"Evet!"Herkes alkışlamaya başladı. Bunun rüya olmaması için dua ediyordum. Lütfen rüya olmasın. Lütfen!
~
"Görüşürüz kızım" dedi teyzem. "Görüşürüz teyzecim..." Dedim sarılarak. "Kız bir bak bana!" Dedi Demir. Ona döndüm. Kulağıma yaklaştı. "En az 3 çocuk. Bugün denemelere başlayın." Dedi Demir. Gülümsemeye çalıştım. "Tamam... En az 3 çocuk..." Dedim. Demire ve Buseye de sarıldım ve arkamı dönüp arabaya bindim.
Arabayı Kuzey sürüyordu. Eve gelmiştik. "Karıcığım, iyi misin?" Dedi Kuzey. "İyiyim sevgilim iyiyim..." Dedim. "Değilsin demir ne dedi? Ondan sonra sonra kötü oldun." Dedi Kuzey. "Bana çocuktan bahsetti işte. Bende üzüldüm. Onlar daha bilmiyorlar ki hamile kalamayacağımı." Dedim. "Sevgilim. Bir tanem onların söylediklerine mi bakacaksın yoksa benim söylediklerime mi?" Dedi Kuzey. "Hem doğurmak ile anne olunmuyor ki... Ona bakan kişi annesidir." Dedi Kuzey.
"Kuzey sen çok iyi bir eşsin..." Dedim. Yüzüne tatlı bir gülümseme yayıldı. "Hala jakuzi fantezisini düşünüyorum hadi gel!" Dedi Kuzey. "Sen varya!" Dedim sinirle. Arabadan indim. Kuzey yanıma gelip beni kucağına aldı. "Evet karıcığım şimdi evimize girip odamıza gidelim." Dedi Kuzey. Gülümsedim. "Ağırlaşmışsın" dedi Kuzey. "İyi indir beni!" Dedim. "Tamam ya şaka yaptım!" Dedi Kuzey. "Yapma bana şaka falan!" Dedim. Kuzey beni daha sıkı tuttu ve odaya götürdü.
Kuzey beni yere indirdi ve elbisemin arkasına geçti. "Üstünü değiştir ve gel" dedi Kuzey. Kafamı salayıp hemen ilk gördüğüm şeyi elime alıp banyoya ilerledim. Allah'ım korkuyorum.
Acaba söylesem kurtulur muyum. Of be of.Elimdeki geceliğe baktım. E yuh ama. Ya teyze of. Bu konulur mu! Ben bunu gecelik olarak giyemem. Bunun neresi gecelik. Göğüslerimi fazla belli eden bir üstü vardı. Altı ise çok fazla kısaydı tülden yapılmıştı siyah bir tül. Ben bunu giyersem her yerim belli olurdu.
Teyzeme biraz ama ucundan saydırmış olabilirim... Birazcıcık.
Biraz mı e yuh ama Ahu. Roman yazdın hatta me romanı ansiklopedi yazdın!!
Tamam bir kaç cümle fazladan küfür etmiş olabilirim.
Olabilir misin!!?
Tamam sus. Kalçamın bitiminde olan geceliğin altını giydim. Üstümü de giydim. Sütyen bile daha güzeldi be bu geclikten. İç çamaşırımla çıksam daha az utanırım ben!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Yıldız Kaydı •texting• (Tamamlandı)
Teen Fiction0530*******: pişt lan baksana bi 0530*******: lan bak dedik sana paramı alırken iyiydi demi. Kuzey: ? Kuzey: kimsin? 0530*******: Siktir git ordan tanımamazlıktan geliyor şuna bak. Kuzey: Gerçekten tanımıyorum ayrıca o küfürü bir daha etme. 0530***...