1.0

25.1K 1.2K 152
                                    

İyi okumalar <333

~

Gözümü açmıştım. Her yer bembeyazdı. Ne bu beyaz sevgisi ya. Etrafa göz gezdirdim. Hastaneyi burası, sol yanımdaki komidinin üzerinde bir bardak su ve ilaçlar vardı. Kocaman olan camın önünü kapatmak adına da bir tekli koltuk konmuştu. Oda beyazdı. Beyaz rengini hiç sevmezdim. Hatta bunun için ileride gelinliğimi bile siyah seçmeyi düşünüyordum.

Gelinlik ne alaka Ahu??

Örnek verdim...

Kusucak gibi olmuştum. Midem öyle çok bulanıyordu ki. Dilimi çıkarıp dudaklarımı yaladım ,kurumuşlardı. Doğrulmaya çalıştım ve başardım.

Elimi vurulduğum yere götürdüm , çok ağrıyordu. Biraz dışarı çıksam fena olmazdı. Ayaklarımı yavaşça hasta yatağından sarkıttım. Yere indim ve terlikleri ayağıma geçirdim. Küçük küçük adımlar ile yürümeye başladım. Bir yandan da yaramı tutuyordum.

Birden saplanan acıyla yüzümü buruşturdum. Kapının kolunu tutup aşağıya indirdim. Kapıyı açmamla bir çift göz ile karşılaşmam bir olmuştu.

"Niye ayaktasın?!" Dedi Kuzey komutan. Adam ben bu haldeyken bile bağırıyor bana biraz insaf be komutan. "Kimse olmayınca ayağı kalkmak istedim" dedim sakince.

"İyi tamam yat şimdi yatağına geri" dedi kolumdan tutup yatağa oturmamı sağladı , sonra da kapıyı kapatmaya gitti bende o sırada yatağa geri uzandım ve elim vurulduğum yerde onu izlemeye başladım.

Üstünde hâlâ asker kıyafeti vardı. Kolu hala yaralıydı çünkü sarılmış gibi durmuyordu. Elindeki poşetleri koltuğun üstünde koydu. "Bu poşetler ne?" Diye sordum , merak etmiştim.

"Kıyafet , hem senin hem benim" dedi, kafa salladım kafamı yastığa koydum dışarıyı seyretmeye başladım. Gökyüzü masmaviydi.
Çok güzeldi güneş tam tepedeydi saat kaçtı acaba. Duvardaki saat gözüme çarpınca saate baktım. Saat 11'i 58 geçiyordu.

Kuzey komutana baktığımda bana baktığını gördüm. "Bişey mi oldu?" dedim. "Merak ediyorum annem baban yok mu senin?" Dedi.

Başımı eydim parmaklarımla oynamaya başladım. "Yok" dedim kısaca. "Nasıl yok ne oldu onlara" dedim.

"Babam şehit oldu, annemden haberim yok en son 6 ay önce görüştüm" dedim. "Asker olmadan önce yani" dedi. Kafamı salladım "hı hı" diyebildim sadece.

"Abin , ablan , kardeşin yok mu" dedi bu sefer de. "Onlardan yok yani abim var" dedim. Kaşlarını çatmıştı. "Anladım" dedi ve ayağı kalktı. Kapıdan çıkacakken seslendim  "komutanım siz kolunuza baktırmayacak mısınız?" Dedim

Arkasını döndü. "Hayır baktırmayacağım gerek yok zaten kurşun sıyırdı" dedi tam kapıyı açacakken yine seslendim. "Bence baktırın yani sıyırmış gibi durmuyordu" dedim. Kafasını salladı "iyi baktırırım belki" dedi. Ve kapıyı açıp gitti. Arkasından gülümsedim.

Niye gülümsedim Ahu??

Şey, şeyden şey yaptım. Yani gülümsedim ya of.
Nereden çıktı şimdi hoşlanmıyorum ben Kuzey komutandan

Ben sana Kuzey komutandan hoşlanıyorsun mu dedim?

Demedin mi?

Demedim ama sanırım sen hoşlanıyorsun...

Hayır hoşlanmıyorum! Yüzümdeki gülümsemeyi hızla sildim.

Hoşlanıyorsun!

Hoşlanmıyorum!

Hoşlanıyorsun , hoşlanıyorsun bilirim ben senin iç sesinim sonuçta.

Hoş-lan-mı-yo-rum

Hoş-la-nı-yor-sun

Hayır ya hayır hoşlanmıyorum!

Hadi oradan Ahu hoşlanıyorsun işte gözünün içi parlıyor.

Parlamıyor! Ayrıca göz bu heryerde parlıyor!

He he yedim ben yedim.

~

Kapı açılınca gözlerimi kapıya doğru çevirdim. İçeri beyaz önlüklü yakışıklı bir doktor girdi. Gözüm parmağına kaydı. Tüh be nişan yüzüğü var.

Ne yapacaktın evlenecek mıydın adamla.

Ya ne alaka! Doktor yanıma geldi ve elindeki dosyaya baktı. "4 günden beri buradayım artık gitmek istiyorum" dedim doktora. "Öyle siz isteyince çıkamıyorsunuz , bir kaç Test daha var onları yapalım iyi çıkarsa gidebilirsiniz." Dedi doktor.

"Bir kaç test dediğiniz 10 tane test yani siz bana daha 4 gün sonra çıkarsınız diyorsunuz. Ben şimdi çıkmak istiyorum. Orada revirde bakarlar bana pansuman da yaparlar." Dedim.

"Sizin gibi bir hasta görmedim daha önce çok inatçısınız ama tamam" dedi. Ve devam etti. "Sadece 1 tane test yapacağım 3 -4 saat sonra çıkarsınız." Dedi. Kafamı salladım "tamam" dedim.

Doktor kapıyı açıp çıkacakken içeri başkası girdi. Kafamı eğdiğimde bu kişinin, Kuzey olduğunu gördüm. Doktora kafasıyla selam verdi. Doktor çıktı o girdi.

"Sana birisini getirdim Ahu" dedi Kuzey komutan girdiği gibi "kimi getirdiniz komutanım?" Dedim merakla. O sırada kapı ardına kadar açıldı. İçeri abim girdi. Abim, abi demek bile saçma geliyor. Bana silah çeken abim. Annemin biricik oğlu. Üstüne titrediği oğlu. Üstüne toz bile kondurmadığı oğlu.

"Niye geldin?" Dedim sert çıkan sesimle. "Yaralıymışsın" dedi abim olacak adam. Adam demek bile komik ama işte. Kendini adam sanan basit bir erkek sadece.

"Evet yaralıyım" dedim. "Keşke ölseydin demek istedim ama o zaman şehit olurdun. Buda senin için çok iyi bir şey olurdu." Dedi abim. Kuzey komutan'a baktığımda.

Şaşırmıştı. Abim olacak şahısın böyle bişey demesini beklemiyordu. Ben bekliyordum bu yüzden de sadece gülümsedim. Artık psikolojim bile bozulmuştu. Pardon 'olmayan psikolojim' daha da bozulmuştu.

"Şaşırmayın komutanım , dedim ben size abim var ama yok diye" dedim. Sonra devam ettim.
"Zahmet etmişsin abi keşke gelmeseydin mâlum 6 aydan beri konuşmuyoruz" dedim. "Belki beni unutmuşsundur" dedim ,Ardından.

"Komutanın için geldim, halini görmek istedim. Canın açıyor mu?" Dedi abim. "Ağrımıyor" dedim düz bir sesle. "Kötü olmuş ,ağrımasını isterdim" dedi hemen. "Siz dışarı çıkın" diye araya girdi Kuzey komutan.

"Tabi komutan çıkalım, ama merak ederim. Bir komutan senle neden bu kadar ilgilenir?" Dedi abim ne demeye çalışıyordu. "Vücudunu mu sattın yoksa?" Dedi yumruklarımı sıkmaya başladım. Tırnaklarım derinin içine geçercesine sıkıyordum. Canım yansa ne yazardı.

"Ne diyorsun lan sen!" Diye çıkıştı Kuzey komutan. "Yalan mı satmadı mı kendini sana? Ne zaman dan beri bir komutan askerin olduğu odanın önünde bekler oldu hemde bu asker kızsa??" Dedi abim.

"Kız ha kız?! Kadın lan o" diye çıkıştı Kuzey komutan. Bilal'in yani abimin yakasına yapıştı. Hemen ayağa kalktım. "Komutanım durun!" Diye bağırdım. Durmuyordu. En sonunda yere yatırıp yumruklamaya başladı. Hızla sol kolundan tuttum. Yaraları yerini tutmuştum, yüzünü buruşturdu. Hızla elimi çekip sağ kolundan tuttum bu sefer de en sonunda ayağa kalktı. Bilale baktığımda ağızı yüzü kan içindeydi.

Komutanım şuan yaralı olmasanız birlikte döverdik ama ikimizde yaralıyız. Bu yüzden biraz daha dayanın lütfen. Söz veriyorum iyileşince döveceğiz.

~

Baya yazdım elim ağrıdı yazmaktan.

Görüşürüz 🖤 <333

Yarın yeni bölüm gelecek bugün 2 bölüm attım 🖤

Bir Yıldız Kaydı  •texting• (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin