ÖZEL BÖLÜM 1 (+18)

5.4K 241 11
                                    

Baya oldu bu kitabı bitireli fakat 500 bin şerefine özel bölümü atıyorummm!! 💖

Bu arada yeni kitabıma göz gezdirir misiniz. Asker kurgusu ve sağlam bir kurgu olduğunu düşünüyordum.

İyi okumalarrr...<33

Yattığım yatakta sağa sola döndüm. Uyuyamıyordum! Niye uyuyamıyordum ki? Saat gecenin üçüydü. Ben ise yaklaşık iki saattir uyuyamıyordum.

Arkamı döndüm ve Kuzey'e yanaştım. Kuzey biraz gözlerini araladı. "Ahum, ne oldu?" Dediğinde kollarımı Kuzey'e sardım ve kafamı boyum girintisine koydum. Kuzey kollarını anında belime sardı.

"Sevişelim mi?" Dediğimde kafasını geri çekti ve ciddi miyim diye yüzüme baktı. "Gerçekten mi?" Dediğinde kafamı hızla aşağı yukarı salladım. "Saçmalama Ahum. Hadi uyu bir tanem." Deyip tekrardan gözlerini kapattı. Sinirle geri çekildim. "Ölür müsün sevişince? Hadi işte sevişelim ne olur yaa!" Dediğimde bana baktı.

"Sonra kızıyorsun, o yüzden hayır." Dediğinde kaşlarım havalandı. "A a hadi be oradan, ne münasebet! Ne zaman kızdım ben sana?" Dediğimde gülümsedi. Ayy ne güzel gülümsüyor yaa...

"Geçen göğüsünün ortası biraz morardı diye yapmadığın kalmadı bana." Dediğinde kaşlarımı çattım. "Ama gerçekten çok morarmıştı." Dediğimde yine gülümsedi.

"Ondan önce de sütyenini yırttım diye sinirlendin." Dediğinde hemen cevap verdim. "Ama ne yapayım Kuzey ya. Sütyenler pahalı, biliyorsun."

Beni takmadan devam etti. "Ondan önce de dudaklarımda çilek tadı var diye benimle zar zor seviştin." Dediğinde sinirle kafamı kaldırdım. "Ya ama biliyorsun ben çilek sevmiyorum." Dediğimde benim gibi kafasını kaldırdı. "Sen mi çilek sevmiyorsun. Hadi be oradan. Sana çilek mi kuzey mi diye sorsalar. Düşünmeden çilek dersin. Bir de çilek sevmiyorum diyorsun." Deyince ona hak verdim.

Hakkatten lan ben çilek çok severdim. Ama şu üç aydan beri çileği sevmiyordum.

"Yani biraz haklı gibisin." Diyerek ona yaklaştım. "Ama söz veriyorum. Sabah asla bu gece için sana kızmayacağım." Dediğimde gülümsedi ve bana yaklaştı. "O zaman sevişebiliriz."
Kafamı salladım "tamam, sevişelim. Madem çok ısrar ettin." Dediğimde Kuzey küçük bir kahkaha attı.

Bundan sonrası birazcık
cinsellik barındırır.
İ

stemeyen okumayıp
buraları geçebilir.

Dudaklarımı dudakları ile buluşturdu. Onu büyük bir açlık ve istekle öpmeye başladım. Ellerimi boynuna sardım. Kuzey alt dudağımı dişlerinin arasına alıp sert bir şekilde emmeye başlayınca ellerim saçlarının arasına dalmıştı.

Kuzeyin saçlarını çekiştirirken bu kuzeyin hiç umrunda bile değildi. Kuzey dudaklarımı bırakıp çeneme öpücük kondurdu. Daha sonra üstümdeki ipli geceliğin üstünü kolumdan indirdi. Fakat indirirken bile dudakları durmuyorboynumu öpüyordu.

Boynumu ısırınca kafamı diğer tarafa doğru eğdim. Bu sayede boynum daha çok açılmıştı. Kuzey, boynumun her yerini kanatırcasına öptükten sonra gözlerimin içine baktı. "Her seviştiğimizde kendimi seninle ilk kez sevişiyormuş gibi heyecanlı hissediyorum." Dediğinde gülümsedim. "Bende." Diyerek kısaca cevap verdim.

Kuzey geceliğimi çıkarmak yerine iki ipi de kolumdan çıkartıp geceliğin üstünü belime doğru indirdi. Siyah sütyenim gözlerinin önüne gelince sütyenden taşan göğüslerimin üstüne öpücük bıraktı. Ardından ellerini sırtıma götürdü bense ona yardımcı olmak adına sırtımı yataktan biraz kaldırdım.

Bir Yıldız Kaydı  •texting• (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin