4.0

8.5K 456 26
                                    

İyi okumalar <3333

~

Nişanımızın arasından 3 hafta geçmişti. Teyzem , Kuzey , Bengü ve Aysun anneye kalsa 2 hafta sonraya düğün yaparız. Ama Allah'tan Kuzey beni anlıyor. Bu kadar hızlı evlenmenin de yanlış olduğunu biliyor.

Ben ise şimdi Antalya'da hastanedeydim. 1 saat sonra bitecekti. Telefonumun çalmasıyla elimdeki dosyaları bıraktım. Kuzey arıyordu. Telefonu açtım. "Alo sevgilim." Dedim. "Sevgili değiliz biz nişanlıyız şurada evlenmeye 1 adım kaldı neredeyse" dedi Kuzey.

"Yani ne demeliyim sana?" Dedim. "Müstakbel eşim veya kocacığım" dedi Kuzey. "Müstakbel eşim ne oldu neden aramak istediniz?" Dedim. "Hmm aramayım yani öylemi?" Dedi Kuzey. "Kuzey regl gününde falan mısın?" Dedim.

"Değilim. Hem Kuzey değil müstakbel eşim." Dedi Kuzey. Gülümsedim. "Peki, müstbel eşim beni almaya gelecek misin?" Dedim. "Tabiki seve seve geleceğim karıcığım" dedi Kuzey.

"Daha evlenmedik" dedim. "Evleniriz zarif kadınım" dedi Kuzey. "Ne zaman?" Dedim. "Sen istesen 2 gün sonra ama işte istemiyorsun bu yüzden 3 hafta sonraya" dedi Kuzey. "3 hafta da fazla bence 2 hafta olsun o" dedim.

"2 hafta falza bence 1 hafta yapalım biz onu" dedi Kuzey. "1 hafta fazla bence 6 güne indirelim." Dedim dalgasına. "Valla mı? tamam ben geliyorum yanına bugün gelinlik seçeriz, yarın damatlık ,ondan sonraki gün ev, ondan sonra eşya, ondan sonra annemlere yardım, ondan sonra düğün ne dersin!" Dedi Kuzey büyük bir heyecanla.

"Kuzey 2 hafta olsun biliyorum 6 gün diyince çok heyecanlandın ama gerçekten korkuyorum" dedim. "Tamam bebeğim sıkıntı değil. Seni seviyorum yarım saat sonra gelirim seni almaya" dedi Kuzey ,sesi hala heyecanlıydı. "Bende seni seviyorum kocacığım." Dedim.

"Hani kocacığım için erkendi?" Dedi Kuzey. "Erken değilmiş az önce öğrendim" dedim. Kıkırdama sesi geldi telefondan "tamam... Seni tekrardan seviyorum görüşürüz." Dedi Kuzey. "Görüşürüz" dedim.

Telefonu kapattım. Doktor dosyalarını yerlerine yerleştirdim. Üstümü değiştirdim bunların hepsi yarım saat sürmüştü. Dışarı çıktım. Birden önümde araba durdu. "Hadi gel atla bırakayım seni" dedi Kuzey.

"Şey ben müstakbel kocamı bekliyordum..." Dedim. "Olsun. Bir kerelik binseniz bişey demez bence müstakbel kocanız" dedi Kuzey.

Gülümsedim. "Hmm tamam o zaman bineyim bakalım" dedim. Arabaya bindim yanağını öptüm. "Şuan müstakbel kocanızı aldatıyorsunuz." Dedi Kuzey. "Biliyorum" dedim. Kemeri bağladım.

"Nereye gidiyoruz?" Dedim. "Ev bakmaya." Dedi Kuzey. "Ciddi misin?" Dedim. "Evet hemde baya bir ciddiyim" dedi Kuzey.

~

Bir evin önüne gelmiştik. Arabayı bir yere park etti ve içeri girdik. Ev 1 katıydı. Kocaman bir on bahçesi vardı. Ön bahçesinds süs havuzu vardı. Kapının kenarları çiçeklerle süslenmişti. Evin kapısı baya büyüktü koyu kahverengi rengindeydi.

İçeri girdiğimizde sağ tarafta vestiyer alanı vardı oda gibiysi. Diğer tarafında ise tuvalet kısmı vardı. Direk karşıda büyük bir salon salonun sağ tarafında yatak odaları sol tarafında ise mutfak, yemek odası, küçük bir oturma odası vardı. Salonun direk karşısında büyük bir kapı vardı kapıyı açtığınızda arka bahçeyle karşılaşıyorduk.Büyük bir havuz oturma alanı ve mangal yeri.

Harikaydı. "Çok güzel burası" dedim. "Evet, hem fiyatı da uygun" dedi Kuzey. "Ne kadar?" Dedim. "15 milyon lira" dedi Kuzey. "Ah iyiymiş- ne NE!" Dedim. "Ne kadar ne kadar?!" Dedim. "Aşkım büyük bir eve ihtiyacımız vardı bende bunu seçtim." Dedi Kuzey. "Sen o kadar zengin misin kuzey!" Dedim.

"Benim zenginliğim ile ilgili değil 2 gün önce dedem aradı. Dedem zengindir hem de baya. 'İstediğiniz ev benden size düğün hediyesi' dedi. Bende ev seçmemiz için seni getirdim" dedi Kuzey.

"Hadi heryeri gezelim sonra diğer evlere de bakalım" dedi Kuzey. "tamam" dedim. 2 -3 tane daha ev gezmiştik. Hiç birini beğenmedim hepsinin fiyatı 20 milyon 15 milyon hatta en son gezdiğimiz ev 35 milyon du.

Cidden abartısız söylüyorum. Biz iki kişiyiz ya iki. Bu evde 20 kişi yaşamıyoruz ki iki kişi yaşıyoruz. "Kuzey gerçekten çok pahalı bunlar bir mahalleden ev tutsak olmaz mı?" Dedim. "Hayır, dedeme para harcatmam lazım. Bütün torunlarına neler neler aldı. Bize de alsın aşkım." Dedi Kuzey.

"Bu son ev en çok hangisini beğenirsen onu alacağız" dedi Kuzey. "Tamam" dedim.

~

Eve gelmiştik. Bu ev çok güzeldi. Köpek kulübesi de vardı. "Kuzey burada köpek mi var?" Dedim. "Evet çok tatlı bir köpek var bu ev ile beraber verecekler eğer alırsak." Dedi Kuzey.

Evin ön bahçesinde araba park etmek için yer vardı. "Bak burada jakuzi de var" dedi Kuzey. İçeri geçtik. Burada salon ve mutfak birleşikti. Her yer camla kaplıydı. Diğer evlere göre daha çok ışık alıyordu. Mutfakta ortada ada tezgahı vardı.

Kapıdan direk girdiğinizde vestiyer alanının kapısı ile karşılaşıyorduk. Yatak odası bölümlerine girdiğimizde. 3 tane yatak odası vardı. 2 tanesi yan yanaydı. En ilerde ve tam karşıda en büyük yatak odası vardı.

Ebeveyn odasına girdik. Tam karşıda yatak vardı. Onun sağ tarafında jakuzi... Jakuzi odanın içinde jakuzi. "Kuzey bu çok güzel" dedim. Jakuzi baya büyüktü.

"Evet güzel burada yapacağımız fantazileri düşünüyorum da." Dedi Kuzey. "Kuzey! Ya sen nasıl biri oldun böyle" dedim. "Ya nasıl olmuşum..." Dedi Kuzey. Kuzey üstüme gelmeye başladı.  "Gelme üstüme katil!" Dedim.

"Bunu alalım bence" dedi Kuzey. Ellerini belime koydu. "Ne kadar pahalı olsa umrumda olmaz Ahu" dedi Kuzey.

"Sırf jakuzisi için alıyorsun" dedim. "Evet. Sırf jakuzisi için alıyorum" dedi Kuzey.

~

Sonnn

Bugün 3 bölüm attım...

<3333

Bir Yıldız Kaydı  •texting• (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin