Karanlık Taraf Pt. 1: Kan Bağları

34 7 0
                                    

Dedektif Kim Jongin'in kafası patlamak üzereydi. Oturduğu masanın üstüne iki elini koymuş soluk alıp veriyor ve önündeki fotoğraflara anlam yüklemeye çalışıyordu fakat hiçbir anlamı yoktu. Rastgele bir üniversite öğrencisine saldırmış olan Venom, Namsan Kulesi'nde aniden belirmiş ateşten bir göz, Sauron'un Gözü, aynı kulüpte olan sekiz Nazgûl.

"Kahve" diyerek önüne küçük bir karton bardakta kahve koydu Kyungsoo. "Gergin gözüküyorsun."

"Sense çok sakin gözüküyorsun, neredeyse senin yaptığını düşüneceğim."

"En azından bir sonucun olur" dedi Kyungsoo. Sinirle nefes veren Jongin bardağını kavrayıp kahveden bir yudum aldıktan sonra kaşını çatarak başıyla bir fotoğrafı işaret etti: "Şuna bak. Venom! Üniversitede ortaya çıktıktan sonra bir de barda üniversite öğrencilerine saldırıyor!"

"Hem de o okulun öğrencilerine" dedi Kyungsoo, ortağına. "O çocuğa rastgele saldırdığını düşünmüyorsun değil mi?"

Bakışlarını Kyungsoo'dan kaçıran Jongin ona "Düşünmüyorum tabii ki" diye yalan söyledi. "Ya Nazgûller? Sauron'un Gözü, hem de Namsan'da!"

"Ne olmuş onlara?"

"Bir... fikrin var mı?" dedi Jongin ansızın kuyruğunu kıstırmış bir kedi gibi utanarak.

"Projeksiyon? Kostümler? Jongin, ne olabilir ki başka? Tabii ergenliğimizin eğlenceleri bir bir canlanmıyorsa."

"Umarım canlanmıyorlardır" dedi Jongin. Kyungsoo "Sana sorguya almamız gereken kişilerin listesini mesaj olarak attım ve aralarında beklemediğim bir isim vardı."

"Kim?" dedi Jongin, ortağı ona ismi söylediğinde şaşıran esmer tenli dedektifin tek tepkisi iç çekmek oldu.

Kaşığını ağzına götürüp çorbayı yutan Xiaojun, dakikalardır sorduğu soruyu bir kez daha onunla beraber masada oturan diğer dört kişiye sordu: "Şimdi bu... beyefendi? Rüyalar Lordu." Parmağıyla işaret ettiği beşinci kişi başını sallayarak "Evet." dedi. "Öyleyim."

"Evet" dedi diğer dördü başlarını sallayarak. "Öyle."

Lucas'a dönüp bakan Xiaojun, "Ben de Venom olup sana saldırdım? Yani... Aslında Venom olduğumun farkındaydım ama dün gece tüm vücudumu ele geçirmiş gibiydi."

"Gibi değildi öyleydi" dedi Chanyeol. "Senin Lucas'a olan hislerini kullanmış."

Xiaojun başını utançla eğip çorbasını karıştırdı. Sehun, Lucas'a sert bir bakış atınca esmer tenli çocuk onun omzuna tutup sıktı ve "Sorun yok" dedi. "Sonra konuşabiliriz bunu."

"Şu an daha acil sorunlarımız var gerçekten" dedi Chanyeol. "Xiaojun, aklında giremediğim bir kısım var."

"Aklıma mı giriyorsun?" dedi çocuk panikle. "Lütfen aklıma girme."

"Pardon? 'Rüyalar Lordu' sana ne çağrıştırıyor, Noel Baba mı?" dedi Chanyeol. "Venom'un anılarına ulaşamıyorum ve sebebini de öğrenmek istiyorum, Venom yok olduğu gibi o anılar silinmiş olamaz."

"Venom'un anıları" dedi Xiaojun. "Yani, o beni kontrol ederken anıları mı? Dün hepiniz şahit oldunuz işte."

"Başka bir şey daha var" dedi Chanyeol. "Aklını biraz zorlamanı istiyorum."

"Bırak da çorbasını içsin" dedi Lucas. Kollarını kavuşturan Chanyeol geriye yaslanarak ciddi bakışlarını Xiaojun'dan çekmeden "İçerken de düşünebilirsin ve mümkünse düşüncelerini bastırma, aklında yol almamı zorlaştırıyorsun. Utandığın şeyler beni bağlamaz ve dile de getirmeyeceğim, söz."

The End of the Rainbow (ChanBaek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin