Karanlık Taraf Pt. 6: Çoklu Kişilik Üzerine

28 9 1
                                    

Ellerini yıkadığı sırada sağ tarafından ona doğru beklenmedik bir ateş topu kafasına doğru uçtu. Alevlerin sesini duyan Baekhyun kendisini hemen geriye doğru attı ve sırtı tuvalet kabininin kapısına çarptı ama kapı açık olduğu için içeriye doğru sendeledi. Kapının pervazına tutunarak son anda düşmekten kurtulan Baekhyun öfkeyle ona ateş topu atmış olan Bright'a baktı. Bright'ın üstünde beyaz kostümü vardı.

"Naber?" diye sordu Bright ve ona doğru bir ateş topu daha atmak için hazırlandı. Mermere çarpan alevler dağılarak yok oluyordu ama eğer tuvalet kapısına çarparsa sorun olabilirdi çünkü tahtaydı. Baekhyun, boynundaki kristali eliyle kavrayarak kendi kostümüne büründü ve açık bırakmış olduğu musluktaki suya doğru elini kaldırdı. Suyu hiç düşünmeden Bright'ın ona fırlattığı ateş topuna atarak alevleri havada söndürdü sonra da yine düşünmeden musluktaki suyu Bright'ın tam karnına doğru isabet ettirdi.

"Beni ıslatacak mısın sadece?" dedi Bright.

"Lanet olsun" diye dişlerini sıktı Baekhyun. "Ateş bende olmalıydı." Bright, yumruğunu sıktı. Yumruğu alev aldı ve Baekhyun'a o yumrukla vurmak için ileriye atıldı, Baekhyun onu engellemek için karnına bir tekme atmak üzereyken Bright o tekmeyi havada yakaladı ve ateşi onun ayak bileğini bastırdı. Baekhyun, bir çığlık attı ve Bright'ın elinden kurtulup yere düştü. Bright kahkaha atarak tepesinde dikiliyordu. "Bu kadar mı? Neden kağıda bir şeyler yazarak beni engellemiyorsun?"

Yerde acıyla kıvranan Baekhyun sinirle yumruğunu sıktı ve tuvaletteki tüm musluklar aynı anda açıldı. Musluklara bakan Bright, kaşlarını çattı ve "Yani?" dedi ve suratını tekrar Baekhyun'a çevirdiğinde suratına sert bir yumruk yedi. Baekhyun, onu yakasından kavradı ve çocuğu tutup yakındaki kabine sertçe fırlattı. Topallayarak kabine doğru yaklaşırken Bright tuvalet kabininden fırladı ve Baekhyun'u boğazlayarak geriye doğru itti. Sırtında lavaboyu hisseden Baekhyun, bir an sonra kafasını muslukta bulmuştu ve suratına hızla su akıyordu. Havada bir şekil çizen Baekhyun, suratına akan suyun yönünü değiştirip suyu Bright'ın yüzüne doğru çevirdi. Musluk suları şiddetli şekilde akıyordu, normalde okulun muslukları böyle şiddetli akmazdı ama buna Baekhyun sebep olmuştu. Aynı şiddetle su havaya kalkarak Bright'ın suratına çarpıyordu ve onun geri sendelemesine sebep oldu. Baekhyun, onun karnına bir yumruk attı ve Bright geriye doğru su yüzünden sendelerken yere düşmesine sebep oldu. Yere düşmüş olan Bright, yerden bir tekme savurdu, tekmeyle beraber alevden bir yay oluştu ve Baekhyun'un suratının dibinden geçti. Isıyı tam yüzünde hissetmişti ama son anda kaçabilmişti.

Bright, ona doğru atılıp Baekhyun'la beraber yere tekrar düştü. Altına aldığı Baekhyun'un suratına bir tane yumruk çaktı. Baekhyun, onu üstünden itmek için Bright'ın suratını eliyle itti ama Bright öfkeyle dişlerini sıkmıştı. Baekhyun'a bir tane daha yumruk attı. Musluktan akan sular lavabodan taşıyor ve yerlere akıyordu. Bright, alevden bir yumruğu onun suratına geçirmek üzereyken Baekhyun, onun kristal kolyesini tutup boynundan çekti ve Bright'ın beyaz kostümü anlık bir parıltıyla yok oldu. Bright ona yine de yumruğu geçirdi ama elinde alev olmadığını görünce şaşırdı, üzerine baktığındaysa günlük kıyafetlerini görmesi aklını karıştırmıştı. Baekhyun onun gözü önünde kristal kolyeyi salladı sonra da çocuğu üzerinden itti ve ona bir yumruk attı. Kendisi de bir parıltıyla yeniden günlük kıyafetlerini dönüştükten hemen sonra tuvaletin kapısı açıldı. Hademe yerde dövüşen öğrencileri görünce kaşlarını çattı.

"Tuvalette dövüşüyordunuz." dedi rektör sinirle. "Çete üyesi serseriler gibi tuvalette birbirinizi yumrukluyordunuz ve bütün muslukları da açmışsınız. Kimse sesinizi duymasın diye mi? Senin bacağın nasıl yandı?"

Baekhyun da Bright da cevap vermedi. "Siz ikiniz arkadaş değil misiniz? Nedir derdiniz? İlkokul çocukları gibi kavga ediyorsunuz? Kız meselesi mi?"

The End of the Rainbow (ChanBaek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin