Kırmızı ışın kılıcını yere bakacak şekilde tutan Darth Vader, Stormtrooperlar'ın arasından geçerek Sehun'u yere kapaklamış olan Bright'ın yanında durdu. Bright hâlâ Sehun'un boğazını tutuyor, sıkmamasına rağmen ona kaçması için olanak da tanımıyordu.
Darth Vader, Baekhyun ve Lucas'a bakışlarını yöneltmişti. Mekanik nefes sesleri gergin ortamdaki tek sesti. Kendini konuşmaya zorlayan Baekhyun "Bright" diye seslendi. "Sehun'u bırak." Bright sırıttı ve Baekhyun'a bakmadan Sehun'un boğazından elini çekti sonra da ani bir hareketle genç adamın saçlarını kavrayıp başını sertçe yere çarptı. Sehun acıyla bir çığlık attı, gözleri kararmış ama bilinci kapanmamıştı.
"Arkadaşın artık benimle" dedi Darth Vader, metalik nefeslerinin ardından konuşarak ve Baekhyun'a doğru ilerledi. "Sen" dedi. "Seni bir yerlerden gözüm ısırıyor."
"Ayna Adam beni sana göstermiş olmalı" dedi Baekhyun, Darth Vader ona yaklaşırken savunma pozisyonuna geçmişti.
"Hayır, hayır" dedi Darth Vader ve ışın kılıcını öne kaldırarak Baekhyun'a işaret etti. "Ondan önce. Sen... Bir bahçe. Kocaman bir ağacın olduğu bir bahçe."
"Bahçe mi?" dedi Baekhyun, gardını düşürdüğü anda Darth Vader öne atılarak ışın kılıcını ona savurdu, kılıç havada vızıldarken Lucas, Baekhyun'u sertçe iterek yere düşmesine sebep oldu ve kendisini de yere attı. Yerde yuvarlanan Lucas, iki eli üzerinde çevik bir hareketle doğruldu ve ayağını yere vurarak küçük çaplı bir sarsıntıya sebep oldu. Stormtrooperlar bu sarsıntı etkisiyle dengelerini kaybederek sersemledikleri sırada Lucas onlardan bir tanesinin silahını aldı ve bir diğerine de tekmeyi savurdu.
Sarsıntı devam ederken dengesini zorlukla sağlayarak ayağa kalkan Baekhyun, Darth Vader'a hitap ederek "Hangi bahçeden bahsediyorsun?" dedi. Ama Darth Vader cevap vermek yerine kılıcını bir kez daha öne savurdu, Baekhyun ondan kaçındı. Darth Vader bir kez daha ona hamle etmeye çalışırken Bright'ın ona çarpmasıyla ikisi birden yere düştü ve ışın kılıcı kapanarak yuvarlandı. Sarsıntı durmuştu, Sehun ayağa kalkarken Stormtrooperlar yine silahlarını üçlüye çevirmişti.
"Az önce Darth Vader'a Bright'ı mı fırlattın?" dedi Baekhyun şokla.
"Önemli değil canım" dedi Sehun öfkeyle. "Bright'ı da alıp buradan gitmeliyiz. Beyni yıkanmış veya yıkanmamış umurumda değil, Chanyeol onu düzeltebilir, değil mi?"
"Düzeltebilir sanırım" dedi Baekhyun. Üçü sırt sırta verdiler ve onlara ateş etmeyen Stormtrooperlar'a baktılar. "Bunlar bize niye ateş etmiyor?" dedi Sehun.
"Bilmem, onlara sor."
"Hey, bize neden ateş etmiyorsunuz?" dedi Sehun.
"Biz aptal değiliz." dedi içlerinden birisi. "Ateş ettiğimiz anda uçacaksınız ve biz de çapraz ateşte kalıp kendimizi öldüreceğiz."
"O zaman uçup kaçsak bir sorun olmaz." dedi Baekhyun ve işaret vermeden havaya fırladı ama Stormtrooperlar gerçekten aptal değildi. Havalandığı anda tüm silahlar yukarıya çevrildi ve ona ateş etmeye başladılar. Lucas, kendi elindeki lazer silahıyla havaya ateş açan Stormtrooperlar'a ateş açtı ama Stormtrooperlar ondan iyi nişancıydı. Lucas'ın nişan aldığı asker onu anında fark ederek yerde yuvarlanarak ondan kaçındı ve Lucas'a ateş ederek dizine isabet ettirdi. Lucas bir çığlık atarak dizi üzerine çöktü.
Baekhyun, havada çaresizce atışlardan kaçınırken ansızın bir ateş topu ona doğru yol aldı. Baekhyun "SİKTİR!" diye bağırdı ve büyüyerek ona yaklaşan ateş topundan kaçmak için kendisini yere bıraktı. Ateş topu bir elektrik direğine çarparak onun tellerini patlattı. "Lucas, iyi misin?" dedi Sehun, diz çökmüş çocuğu tutarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The End of the Rainbow (ChanBaek)
FanfictionRüyalar Alemi ve Gerçek Dünya'nın sınırları diken üstünde! Rüyalar Lordu, gizemli Ayna Adam'la olan savaşından yara alarak çıktı. İkisinin savaşı gerçekliğe zarar vermiş ve yırtılmalara sebep olmuştu. Bu savaşın sonucunda gerçek olmaması gereken ki...