Karanlık Taraf Pt. 7: Birleşme

32 7 1
                                    

Apartmanın kapısından hızla içeri giren Baekhyun, aklından Chanyeol'e seslendi. Zaten onun arkasında olan Chanyeol, biraz bekledi sonra da ortaya çıkarak "Ne oldu?" dedi umursamıyormuş gibi.

"Bir fikrim var!" dedi Baekhyun heyecanla ve onu elinden tutarak merdivenlerden yukarıya çıkardı. Chanyeol, çocuğa bakarken içinde anlamsız bir heyecanın büyüdüğünü hissetti. Baekhyun'a karşı hissettiği şeyler yüzünden her şeye yabancılaşmış gibiydi, sanki bu basamaklara, onları tanımadığı için basmaması gerekiyordu, Baekhyun'u tanımadığı için elini tutmaması gerekiyordu, etrafa yabancı olduğu için incelememesi gerekiyordu, çok karmaşık bir histi bu. Kendisini çaresiz hissetmesine sebep oluyordu. Sanki kaybolmuş gibiydi, yeni bir duyguydu bu.

Altıncı kata geldiklerinde Baekhyun nefes nefese kalmış, anahtarla kapıyı açmaya çalışıyordu. Chanyeol "Niye asansörü kullanmadık?" diye sordu sessizce. "Asansörü bekleyemezdim" diye nefes nefese konuştu Baekhyun. Chanyeol, çocuğun elini tuttu ve anahtarı elinden alıp kapıyı onun için açtı. Anahtara ihtiyacı yoktu aslında.

"LUCAS! SEHUN!" diye seslendi Baekhyun.

"Salondayız" diye seslendi Sehun. Baekhyun ayakkabılarını çıkarıp salona gitti ve nefes nefese kendini sehpaya bıraktı. Soluklanmaya çalıştığı sırada Chanyeol arkasından geldi.

"Çok mu zorladın?" diye sordu Sehun, Chanyeol'e. "Nefes nefese bırakmışsın çocuğu." Lucas kendi kendine kıkırdadı ama Chanyeol cevap vermedi, şu an mimik dahi oynatabilecek bir durumda olduğunu düşünmüyordu. "Su" dedi Baekhyun zorlukla. Chanyeol parmağını oynattı ve Baekhyun'un yanında bir su bardağı belirdi. Baekhyun suyu bir dikişte içtikten sonra "Bir daha ister misin?" diye sordu Chanyeol. Genç adam başını salladıktan sonra "Ama Xiaojun'u buraya getirmen gerek. Getirebilir misin?"

"Xiaojun mu?" dedi Lucas yerinde doğrularak. "Manitamı ne yapacaksın?"

"Topluca girmeyeceğiz ona merak etme" dedi Baekhyun.

"Kime topluca giriyorsunuz?" dedi Xiaojun. Bakışlar o tarafa döndü. Xiaojun midesini tutarak bar masasına yaslandı ve Rüyalar Lordu'na ters bir bakış attı. Chanyeol omuz silkti. "Manitam!" diye ayağa kalktı Lucas, Xiaojun'un yanına gidip onu tuttu ve yavaşça kanepeye götürdü. Sehun, L koltukta köşeye kaydı.

"Evet, neler oluyor?" diye sordu Sehun.

"Bir planım var!" dedi Baekhyun. "Darth Vader ve Yeşil Cin'i alt edip Bright'ı geri alabilmek için bir plan!"

Kimseden ses çıkmadı. Yüzü düşen Baekhyun "Sormayacak mısınız?" diye sordu.

"Anlatmanı bekliyoruz gerizekalı" dedi Sehun.

"Ah... Neyse. Öncelikle, Chanyeol" dedi Baekhyun ve ayakta dikilen Rüyalar Lordu'na baktı. Siyahlar içindeki adam bar masasının arkasında dikilmiş, kollarını kavuşturmuş onları izliyordu. "Sen şeyi düzelttin mi, ee, hafızasını sildiğim insanlara ne yapacaksan onu?"

"Henüz bitmedi."

"Güzel." dedi Baekhyun, tatmin olmuş bir sesle. "Peki, eğer sen onları düzeltmeden ben gerçekliği değiştirirsem ne olur?"

"Hoş şeyler olmaz" dedi Chanyeol. "Bu planın her neyse bitirmemi bekleyebilir, çok az kalmıştı-"

"Bekleyemez" dedi Baekhyun. "Tam olarak şu anda bu plan için en uygun an! Eğer senin dediğin gibi Ayna Adam mantıklı biriyse gerçekliğe dokunmaz ama onun yerine bu mantıksızlığı biz yaparak onu gafil avlayabiliriz!"

"Bir dakika" dedi Sehun. "Eğer Ayna Adam gerçekliğe dokunmuyorsa o zaman Bright'ın zihnine her ne yaptıysa-"

"Bir boşluk oluşmuştur çünkü şu anda kendisindeki Gerçeklik Maddesi parçasını aktifleştiremez!" dedi Baekhyun. "Biz de beklemedikleri anda, tam şu anda, onlara saldıracağız, Bright'ı geri alacağız ve iki kötü adamı Rüyalar Alemi'ne geri yollayacağız!"

"Ne?" dedi Lucas. "Şu anda mı? Tam şu anda mı?"

"Baekhyun" dedi Chanyeol ama Baekhyun ona konuşma fırsatı vermeden "Chanyeol, oraya gittiğimiz zaman yaralı olarak döndün" dedi. "Yarı insan olduğun için kırılgansın ve onlar seni yaraladıkça Ayna Adam için daha kolay av oluyorsun. Şu anda gücümü kullanıp Darth Vader'a saldırmamız için iyi bir fırsat" dedi Baekhyun.

"Gerçeklik Maddesi olmadan da Ayna Adam benim kadar güçlü."

"Risk almak zorundayız. Gerçekliği değiştirmemizi beklemeyecek" dedi Baekhyun. "Zaten Ayna Adam'ın da sürekli filmlerden fırlamış kötü adamlarla takıldığını zannetmiyorum. Gerçekliğe bizim gibi dokunamıyorsa Bright'ın zihnine girebilmen için bir boşluk oluşmuş olmalı."

"Neden sadece Bright'ı geri almıyoruz o zaman?" dedi Xiaojun. "Chanyeol onu alıp getirsin diğerleriyle sonra ilgilenelim."

"İlgilenmediğimiz vakit daha da güçlenecekler" dedi Sehun. "Ve Darth Vader'la Yeşil Cin'i bulabiliriz. Diğer kötü adamların yerini hâlâ bilmiyoruz ve onları şimdi elimizden kaçırırsak bir daha bulamayabiliriz."

"Sen Baekhyun'a katılıyorsun yani." dedi Lucas.

"Evet."

"Pekala... Planın ne?"

Baekhyun, fikrini çok beğendiğini belli edercesine gülümsedi. Chanyeol onun aklından ne geçtiğini biliyordu elbette. "Bir süper asker!" dedi Baekhyun. "Darth Vader'a dayanıklı bir süper asker yaratacağız!"

Kimseden ses çıkmadı ve Baekhyun bir kez daha "Nasıl yaratacağımızı sormayacak mısınız?" diye sordu.

"Anlatmanı bekliyoruz" dedi Lucas.

Gırtlağını temizleyen Baekhyun, "Şöyle," dedi. "Sen ve Sehun'u birleştireceğim."

"NE?" diye bağırdı ikisi de. Xiaojun kaş çatarak "Nasıl bir birleşme?" dedi.

"Benliklerini" dedi Baekhyun. "İkinizin benlik ve vücutlarını birleştireceğim ve ortaya üçüncü bir beden ile üçüncü bir kişilik çıkacak, Darth Vader ne zaman zihin kontrol etmeye çalışsa sizin uyuyan zihinleriniz üçüncü kişiliği uyaracak, yani zihin kontrolüne bağışıklığı olan bir süper askerimiz olacak!"

"Ben kimseyle birleşmek istemiyorum!" dedi Lucas. "Yani, çok korkunç! O sırada ne yapıyor olacağım? Geriden izliyor mu olacağım?"

"Uyuyor olacaksın."

"Çok korkunç bir fikir" dedi Sehun.

"Bakın" dedi Baekhyun ve cebinden katlanmış bir kağıt çıkardı. Kağıdı açtığında ortaya bir şövalye çıktı. Baekhyun gelmeden önce internetten bu fotoğrafı bulup çıktı almıştı. "Buna dönüşecekseniz ama elinizde ışın kılıcı olacak! Çok havalı değil mi?"

"Hayır." dedi Lucas ve Sehun aynı anda.

"Mızmızlanmayın ya!" dedi Baekhyun. "Vaktimiz azalıyor!"

"Ben ne yapacağım peki?" diye sordu Xiaojun.

"Sen de tekrar Venom'a dönüşeceksin" dedi Baekhyun. "Venom X! Merak etme senin başka kişiliğin olmayacak Venom'a dönüşmek tamamen senin kontrolünde olacak."

"Baekhyun" dedi Chanyeol. "Hâlâ gerçekliğe şu durumda dokunmanın iyi bir fikir olmadığını düşünüyorum."

"Tek seferlik. Bu ikisinin birleşmesini de Xiaojun'un Venom X olmasını da tek seferlik olarak yazarsam, gerçekliğe büyük bir hasar gelmez, değil mi? Amaçları tamamlandığında gerçeklik yine düzelmiş olacak, üstüne üstlük iki kötü adamı ait olduğu yere yollayacağız."

Chanyeol dışarıya bir nefes verdi. "Bunu ne kadar çabuk halledersek o kadar iyi" dedi. "Bright'ı bulmayı deneyeceğim."

The End of the Rainbow (ChanBaek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin