Selam gençler, ben geldim. Size ramazan ve tatil hediyesi uzuun bir özel bölüm getirdim, Geç saatte atıyorum sahura kadar okursunuz artık. :D Ben yazmayı çok özlemişim umarım sizde okumayı özlemişsinizdir. Beni unutmadınız dimi? :D Hikaye bitmesine rağmen mesajlarınızla ve yorumlarınızla beni yalnız bırakmadığınız için size çook büyük bir teşekkür borçluyum :* Multideki gif çok tatlı. *-* Neyse uzatmayayım. Yorumlarınızı bekliyorum.. Uzun zamandır yazmayınca size özlemişim, kopamadım sdfghj
İyi okumalar.. :)
Umarım beğenirsiniiz
Sizi seviyorum *-*
***
"Günaydın güzellik."
Aradan geçen yıllara rağmen beni her gün bu şekilde uyandıran ve tıpkı ben gibi gözlerinde aşkını ilk günkü gibi barındıran adama baktım. O benimdi, kimsenin olamayacak kadar benim, bana özeldi.
"Beni böyle uyandırmaktan bıkmayacaksın değil mi?" Dedim.
"Asla!" Dediğinde gülümsedim.
"O zaman sana da günaydın yakışıklı ve inatçı adam." Dediğimde benim gibi güldü.
"Hala yakışıklı olduğumu düşünmen ne kadar hoş." Dediğinde kıkırdadım.
"Biraz yaşlanmış olabilirsin, ama benim gözümde hala dünyanın en yakışıklı erkeği sizsiniz bayım."
"Tabi ki ben olacağım." Deyip güldüğünde yılların sadece onu fiziksel olarak değiştirdiğinin bir kez daha farkına vardım. O hala devrilmeyen tatlı egosuyla beni bezdirecek kadar gençti aslında.
"Vee egoist! Sanırım tek değişmeyen şey egon ha?"
"Ve sen bu orta yaşlı egoist adama aşıksın!" Dedi beni öpmeden önce.
Bir sabah klasiği; Öpücük.
Odamızın kapısı birden açılınca nasıl ayrıldık bilmiyorum.
Ve bir klasik daha; Birdenbire açılan kapımız.
İçeri giren iki küçük sevimliye baktığımda kıkırdama isteğimi yuttum, çünkü sevgilim o an benim kadar mutlu görünmüyordu.
"Gerçekten, bizim odamıza bu şekilde giremeyeceğinizi kaç kere daha hatırlatmalıyım? İnanın bana burada görmek istemeyeceğiniz manzaralara şahit olabilirdiniz çocuklar." Dedi Joe.
Bunun üzerine gözlerimi kısıp ona baktım. Yaptıkları hataydı evet ama son cümleyi kullanmamalıydı. Bakışlarımdan şüphelenmiş olacak ki;
"Ne var? Suçlu olan onlar." Dedi çocuklarımızı işaret ederek. Büyümenin kesinlikle yaşla ilgisi yoktu. Bunun en büyük kanıtı benim sevgilimdi. Hala çocuklarıyla belirli konularda atışacak kadar çocuktu o. Buna oyuncak kavgası da dahil..
Bu arada, sizin neler olduğu hakkında bir bilginiz yok değil mi? Geçmişe küçük bir dönüş yapmaya ne dersiniz?
Joe'yu uzun yıllardır tanıyordum ama inanın bir adamı tanımakla onunla evli olmak aynı şey değil. Onu ne kadar iyi tanıyor olsam da farklı yönleriyle karşılaştım. Evliliğimizin ilk ayları bu yüzden bana hep komik gelmiştir, birbirimize alışmaya çalışırken bile maceraya doymamıştık.
***
Bir..İki..Üç..Dört..Beş..Alt-
"Demi?" Kafamı yanımdaki yastığa gömüp yatağımı tekmeleyip küçük çaplı bir sinir krizi geçirdikten sonra sakinleşip kalktım ve mutfakta yemek yapmak için debelenen ve beni çağırmaya çekinmeyen sevgilimin yanında aldım soluğu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sebze Çorbası (Demi Lovato & Joe Jonas fan fic. )
FanfictionBitmiş bir ilişki. Ne onlara ne de diğerlerine göre artık geri dönüşleri yok. Peki ya bir gün geri dönerlerse? Ya da bu dönüş Sebze Çorbası sayesinde olursa ? Ne dersin ? Sence olabilir mi?