Selamlar! Tam da söylediğim gibi hafta sonu geldi bölüm :) Geç bir saatte atıyorum belki ama sabah kalkar kalkmaz bölümü görün istedim!
Bölüm şarkımız : Jonas Brothers SOS ;)
Umarım beğenirsiniz :))
İyi okumalar.. :D
Bu kadar büyük bir gürültü nerden geliyor olabilir? Acaba Beynimden gelen ve artık uyanmam gerektiğini bana hatırlatmaya çalışan bir sinyal mi bu? Ya da çalar saat? Yorgun ama bir o kadar huzurlu bir günden sonra tek isteğim uyumakken uykumu bozan bu şey her neyse onu parçalayabilirim! Yatağımdan resmen sürünerek ayrıldım ve bu huzurlu uykuyu bozan o muhteşem (!) şeyin ne olduğunu öğrenmem pek de geç olmadı. Kırılırcasına çalınan bir kapı.
Kapımı kim parçalarcasına çalıyor olabilir?
Durun ben söyleyeyim bu iki cesur insan -evet bir de değil tam iki taneler- Dallas ve Marissa’dan başkası değil. Tamam eve döndükten sonra onları arayıp yaşananlar hakkında birkaç detay vermiş olabilirim ama uyumak istediğimi ve çok yorgun olduğumu söylediğimi hatırlıyorum. Bir gün, sadece bir gün dayanamazlar mı?
Eminim sizde o gün neler olduğunu merak ediyorsunuz. Sarılarak uyuduğumuz, birlikte yemek hazırladığımız güzel bir akşamdan sonra artık eve dönmemiz gerektiğini anlamıştık, çünkü o evi ısıtmak tahmin ettiğimizden daha zor çıkmıştı.
Ve tek isteğim sadece uyumakken evime gelen misafirlerim sayesinde ondan da olmuştum.
Girişlerinin nasıl olduğundan bahsetmiyorum bile!
“Neler oluyor hemen anlatıyorsun!”
“Ne yani şimdi o sana çıkma teklifi etti ve sende kabul mü ettin?”
Size de merhaba güzel insanlar.. Size de.
Onlara olanları anlatmaya başladım ve emin olun tahmin ettiğinizden daha uzun bir süremi aldı bu.
Biz böyle konuşurken konuşmalarımızı bir telefon böldü! Ah ne kadar da tanıdık bir sahne değil mi? Ekrana baktıktan sonra bu tanıdık sahnenin binlerce kez yaşanması isteğiyle doldu içim. Çünkü arayan Joe’ydu. Pardon, sevgilim. Ona böyle seslenmeye hala alışamadım.
“Alo?”
“Canım?”
“Efendim sevgilim?”
Tabi yanındayken şekilden şekle girsem bile çıkabiliyor bu sözcük ağzımdan.
“Seni özledim ve ben de dedim ki biz bugün sevgilimle bir şeyler yapalım.”
“Çok isterdim canım ama Marissa ve Dallas bende.”
“Tabi ben o detayı nasıl atlarım? Şimdi kızlar sana gelecek ve siz bol çığlıklı konuşmalar yapacaksınız.”
Dedikten sonra ince bir sesle konuşmaya başladı;
“ Kızlar! Joe bana çıkma teklifi etti! Aaaa inanmıyorum!!!! Nasıl oldu? Bana çok güzel sözler söyledi ve biz daha sonra onun evine gittik! Tanrım! O çok yakışıklı! Ve-“
“Hey, bu kadar yeter! Konuşmanın bundan sonraki kısmını dinlemek istediğimden emin değilim. Ayrıca sana sadece yakışıklı diyemeyiz yanına ukalayı da eklesek daha doğru olur sanırım.
Cidden bizi böyle mi görüyordu? Şimdi bizimle dalga geçmenin ne demek olduğunu görür.
“Şimdi düşündüm de sanırım bir şeyler yapabiliriz.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sebze Çorbası (Demi Lovato & Joe Jonas fan fic. )
FanfictionBitmiş bir ilişki. Ne onlara ne de diğerlerine göre artık geri dönüşleri yok. Peki ya bir gün geri dönerlerse? Ya da bu dönüş Sebze Çorbası sayesinde olursa ? Ne dersin ? Sence olabilir mi?