تولدت مبارک_فصل ویژه

67 22 186
                                    

یا حق رفقا، حالتون چه طوره؟

اگر میان فصل چه شد که نوشته شد رو خونده باشید، می دونید که امروز، 17 ام ژانویه سال 2022 تولد یک سالگی در جستجوی خورشید و خلق شدن کاراکتر میکله.

یک سال پیش همین موقع بود که من خواب میکل رو دیدم و بقیه‌اش رو هم که خودتون می‌دونید. و این هم اسکرین شات از چتم با دوستی که همیشه داستان‌هام رو براش تعریف می‌کنم و همین که بیدار شدم آنلاین شدم که تا خوابم رو فراموش نکردم، براش تعریف کنم...

 و این هم اسکرین شات از چتم با دوستی که همیشه داستان‌هام رو براش تعریف می‌کنم و همین که بیدار شدم آنلاین شدم که تا خوابم رو فراموش نکردم، براش تعریف کنم

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

الآن لو رفت که من تا ساعت 12 ظهر می خوابم! اصلا پشیمون شدم از اشتراک گذاریش...

دلیل نوشتن این فصل ویژه چیه؟

توی این یک سال من اونقدر به میکل نزدیک و وابسته شدم که هر غذای خوشمزه‌ای که می‌خوردم، تو گلوم گیر می‌کرد و با خودم می‌گفتم ای کاش میکل هم می‌تونست همچین چیزی بخوره و خب نمی‌خوام اسپویل کنم اما با توجه به سیل عظیم مشکلات و بدبختی‌هایی که در آینده قراره زندگی میکل رو زیر و رو کنه، من واقعا دلم می‌خواست که یک هدیه به خودم و میکل و به شما خواننده‌های خوب و صبورم بدم، همه‌ی ما لیاقت خوشی این فصل ویژه رو داریم.
علاوه بر این، سعی کردم در این فصل جهانی رو به تصویر بکشم که هیچ کس مجبور به انتخاب نشه، چی می‌شد اگر لوریان نمی‌مرد، ماری ناپدید نمی‌شد و ...
اگر هیچ کودوم از این اتفاق‌های بد نمی‌افتاد، ما همچین میکل شاد و شیطونی داشتیم :)
دیگه بیشتر از این چیزی نمی‌گم.
داستان این فصل در یک زندگی کاملاً متفاوت از داستان اصلی اتفاق می‌افته و خیالتون راحت باشه که چیزی براتون اسپویل نمیشه. امیدوارم با خوندنش لبخند به لبتون بشینه.

تولدت مبارک_فصل ویژه

17 ام ژانویه‌ی سال 2022

خانه به طرز غم‌انگیزی سوت‌وکور بود. البته سکوت خانه چیز جدید و عجیب و خلاف عادتی نبود اما آن روز به این دلیل افسرده کننده می‌نمود چون تولدش بود. زاکاری طبق معمول از صبح تا شب خودش را بند هتل می‌کرد، لوریان هم انگار نه انگار که تولد پسرش است، ترجیح داده بود با دوستانش به دورهمی شب شعر برود.

در جستجوی خورشیدUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum