Pov Sara
"Robbieeeeeee kom we moeten gaan." Vandaag is de dag. Ik ga samen met de bankzitters wonen. Robbie is mijn broer en onze ouders zijn 2 maanden geleden overleden bij een auto-ongeluk. En ik wilde nog niet op mezelf wonen dus ik ga nu met robbie en zijn vrienden samenwonen. Mijn broer en zijn vrienden zijn best bekend maar ik ook wel. Ik heb bijna 100k volgers op YouTube en 200k op TikTok. Dus ik ben ook niet bepaald onbekend. Ik heb heel veel zin in de verhuizing. Robbie is mijn broer dus dat is altijd gezellig. Koen is mijn beste vriend al vanaf de basisschool. Milo en raoul zijn gewoon goede vrienden. Alleen Matthy zie ik een beetje tegenop. Omdat hij mij niet mag. Ik weet niet of ik hem wel mag of eigenlijk niet. Maar omdat hij mij niet mag doe ik ook maar zo.
"Ik kom alll." Hij komt de trap afrennen. "Heb je al je spullen al in de auto liggen." "Jazekerssss. Ik heb er zoveel zin in." "Ik ook. Volgens mij heb je heeft meeste zin in Matthy zien!" Zegt hij met een grijns van hier tot Tokio. "Neeeeeeeee zeker niet." Hij kijkt me aan met een blik van ik geloof je niet. "Neee echt niet." Zeg ik weer. Zelf weet ik ook dat dat niet helemaal klopt. Ik mag hem dan wel niet maar toch wil ik hem wel ff uitschelden. "Oké oké." Zegt hij terwijl hij in de auto stapt.
Jullie komen aan bij het huis. Eerder een villa. Ik stapt uit de auto uit en Koen komt all aanrennen. "KOENIEEEEE!" ik spring uit de auto. Ik ren naar hem toe en vlieg in zijn armen. "Ik heb je zo gemistttt." Zegt ie. "We hebben elkaar gisteren nog gezien vuurtoren." Jullie moet alle bij lachen. Mensen denken altijd dat wij een koppel zijn maar dat is niet zo. Hij heeft gewoon een vriendin.
Dan komen raoul en Milo ook aanlopen. "Eyyyyy boysssss!" Zeg ik en ik wurg my uit de houdgreep van Koen. Ik loop naar ze toe om ze een knuffel te geven. Dan komt Matthy aanlopen. Ik kijkt hem aan maar hij skips me volledig. Hij loopt op me af. Dan loopt ie gewoon tegen we aan. " hey kijk is eens uit waar je loopt!" Schreeuwt ik naar hem. "Oh sorry ik zag je niet want je bent te klein." Zegt ie. "Dat is niet waar ik ben gewoon 1,58 hoor dus niet zeiken." Zeg ik. "Bla bla bla." Zegt ie terwijl hij robbie een knuffel geeft.
"Nou dit noem je nou echte liefde." Zegt Milo. Ik kijk hem boos aan en ren op hem af. "Oh neeee er zit een klein kind achter me aan." Nu werd ik nog 'bozer'. Als je snapt wat ik bedoel. Ik ren acht hem aan de hele tuin door. Ik ben veel sneller dan Milo. Dis ik heb hem binnen no time op de grond gewerkt. "Je moet geen ruzie zoeken met dit kleine kind." Zeg ik terwijl ik als een bitch weg loopt. Iedereen begint te juichen en te lachen. Ik pak mijn spullen en leg ze binnen in mijn kamer neer.
JE LEEST
Van haat naar meer? (Bankzitters)
FanfictionJe zal maar met je broer en zijn vrienden samen gaan wonen. Nou dat gebeurde mij dus... Highest ratings #2 verdriet 18-02-22 #3 fictie 22-02-22 #1 fanfictie 24-03-22