Utrecht

1.5K 26 2
                                    

Pov Matthy

Shit die Dylan ofzo heeft haar. "Hallo?" Ik ben heel voorzichtig dat ik niet zometeen iets verkeerds zeg. "Ja hallo. Ik heb sara hier en die zal je voorlopig niet meer zien." Zegt hij kort af. "Hoezo niet?" Vraag ik. "Omdat ik haar mee neem." Ik sein ondertussen aar Rob dat hij jou locatie moet checken. "Waarheen dan." Robbie loop naar me toe en laat haar locatie zien. Ik schrijf snel op een papiertje dat hij daar zo snel mogelijk heen moet. Hij begrijpt mijn boodschap en rent naar zijn auto.

"Ik ga jou toch niet vertellen waar ik haar heen breng!" Hij begint echt zijn geduld te verliezen. Nu al. Maar ik moet hem bezig houden. Misschien is Robbie er dan nog op tijd. "Maar wat moet je van haar dan." Ik begin het ook een beetje zat te worden. Waarom heeft hij het nou op haar gemunt. Echt wtf is dit nou weer. "Ik mag haar niet. En ze verdiend het niet om beroemd te zijn." Nu ben ik echt een beetje pissig. "Ze verdiend het heel veel meer dan jij hoor." Zeg ik. Ik heb er gelijk al spijt van. Binnen no time hoor ik sara schreeuwen. Ik hoor een auto rijden en Dylan hangt op.

Weer heel handig van mij die opmerking. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Nu is Robbie natuurlijk te laat. Die Dylan zal ook niet dom zijn dus die laat haar telefoon daar gewoon liggen of hij schakelt haar locatie uit. Ik heb het weer eens allemaal verkloot. Ik stap in mijn auto. Ondertussen bel ik raoul en Lieke. "Jo roelie. Sara is weg." Na dat gezegt te hebben rijd ik richting raoul. Als ik daar aan kom slaat raoul en Lieke al te wachten. "Wat is er gebeurd?" Vraagt Lieke terwijl ze instapt. Ik leg het hele verhaal uit. Raoul en Lieke luisteren geschokt. "Dus jullie hebben haar alleen een rondje laten lopen. En daarna niet even haar locatie gestalkt." Zegt Lieke. "Nee ik stalk mensen niet." Zeg ik met een rare blik. "Nou ik toevallig wel. Sara is 5 minuten geleden bij centraal station gezien. Daar is ze op de foto gegaan met een fan." Ze laat me een insta foto zien. "Wacht zit jij in Sara's insta ingelogd?" Vraag ik. "Ja zen zij ook in die van mij." Zegt Lieke alsof het de gewoonste zaak va de wereld is.

We rijden naar het station. Ook al weten we dat ze daar niet meer is. Ik heb echt hard gereden. Maar ik kon niet veel harder dan normaal omdat het gewoon midden in het centrum van Utrecht is. We komen aan en Lieke springt uit de auto. Die heeft de hele weg hierheen gezocht om te kijken of ze nog iets nieuws had gevonden. E4 was ook nog een ander kindje die haar had gezien op centraal station. Nou ja in een trein. Na lang verder zoeken zijn we erachter gekomen dat het de trein richting Maastricht was. Hoezo gaat die Dylan met haar naar Maastricht. Vraag ik mezelf al. Ik bel Robbie om te zeggen dat ze waarschijnlijk inmiddels rond Eindhoven zit. Hij komt onze kant op en dan kijken we even verder.

Robbie is onderweg hier heen maar Lieke schiet in de stres. "Wat als we haar niet meer vinden. Wat als ze nou dood gaat." Ze loopt maar te ijsberen. Raoul probeert haar te kalmeren maar dat lukt niet echt. "Lieke het komt wel goed." Probeer ik. "Nee niet dat zeggen. Dat mag van sara ook nooit. Dus nu ook niet doen." Ze begint te snikken. Voor ik het weet stort ze neer op de grond. "Ik was er niet voor haar..." mompelt ze door het huilden heen. "Schatje het geeft niet." Raoul tilt haar op en zet haar in de auto. We hebben in,ideële heel veel publiek gekregen. Er is een hele cirkel met mensen om ons heen komen staan. "WILLEN JULLIE ALLEMAAL EVEN WEG GAAN!" schreeuw ik. Niet and luistert natuurlijk. Robbie komt aanlopen. Met moeite wurgt hij zich door alle mensen heen. "Goed dat je er bent." We stappen de auto in en rijden zo snel mogelijk weg.

Srry voor dit echt slechte hoofdstuk. Ik heb de laatste tijd minder tijd om te schrijven. Dus de komenspde weken zullen minder hoofdstukken online komen dan normaal. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden.

Groetjes sara

 Van haat naar meer? (Bankzitters)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu