Pov raoul
We zitten in de auto onderweg naar het adres. Matt rijd wel erg hard maar ik laat het gaan. Hé is zo'n 30 minuten rijden. Ik hoop echt dat ze daar zitten. Ik kan me geen leven voorstellen zonder Lieke of sara. Lieke is nu bijna 4 jaar mijn vriendin en sara en ik zijn al blij a 10 jaar vrienden. Het is ook al 2 uur 's nachts dus als we aankomen is het al 3 uur. Ik hoop dat ze wel nog wakker zijn. Of ik hoop dat ze nog wel leven. Dat is wel het belangrijkste.
Pov. Matthy
Volgens mij rij ik veelste hard maar dat boeit me niet meer. Ik zie aan raoul dat die het er moeilijk mee heeft. Wat als dit nou een grote grap was. Dat zal raoul breken. Het is nog 5 minuten rijden en ik begin te trillen. Wat als ze er wel zijn maar niet meer leven. Wat als wij nu ook gekidnapt worden. Wat als het echt is? Dan bevrijden we ze en wat dan. Gaan we die mensen aangeven. Maar we weten niet wie het zijn. En als we daar aankomen wie helpt ons dan om sara en Lieke te vinden. Ik schiet in de stress en raoul probeert me te kalmeren. "He Matt het komt wel goed oké. Ze zitten daar gewoon en we vinden ze wel."
We komen aan. Ik parkeer zo snel mogelijk de auto een beetje uit het zicht. Ik had een eng bos huisje verwacht maar het is een gigantische villa. Waarom ontvoeren mensen met zo'n groot huis mensen. Ze hebben toch geld genoeg. We stappen uit en lopen richting het huis. Het is pikkedonker dus we kunnen amper gezien worden. Als we bijna bij de hoofd ingang zijn hoor ik iets aan mijn linker kant. "Ppsssttt." Hoor ik zacht. Ik kijk raoul aan en die heeft het duidelijk ook gehoord. Ik loop een beetje die richting uit en zie in de struiken een meisje zitten. Ik kijk haar verward aan. "Wat doe jij hier?" Vraag ik. "Ook hallo, ik heb jou dat appje gestuurd." Ik kijk haar aan en wenk raoul dat hij hier heen moet komen. Hij komt hier heen lopen en schrikt als hij het meisje ziet.
Even later heeft het meisje genaamd Julie alles uitgelegd. Over haar verleden en haar vader. Ze is eigenlijk best wel heel zielig. Ik weet alleen niet of we haar kunnen vertrouwen maar ik hoop er maar op. Wat ik ook verdacht vond is dat ze een pistool in haar broek bij zich draagt. Ze had er eerst haar trui overheen maar die is verschoven dus ik kan hem nu net zien. Raoul heeft het nog niet gezien denk ik. Julie legt nog even snel het plan uit. "Oké ze zitten een een kamer in de achterkant van het huis daar zit een klein raampje in. Ik denk net groot genoeg om door heen te kruipen. Dus als jullie nou gewoon op het raam kloppen en zorgen dat Lieke en sara er stil uit kunnen klimmen kunnen jullie daarna gelijk weg." We lopen door de struiken op weg naar de achterkant van het huis. Het is ook nog best een stukje lopen met zo'n mega huis.
Als we aangekomen zijn zie ik al snel het raampje. Maar ook zie ik een man heen en weer lopen voor het raampje. "Shit daar had ik niet op gerekend." Mompelt Julie. "Oké ik leid de bewaker af. Ik zorg wel dat hij met mij mee naar binnen loopt dan kunnen jullie hun bevrijden en zo snel mogelijk weg gaan." Zegt Julie. Maar precies op dat moment loopt de bewaker naar binnen. "Nu!" Zegt Julie en ik ren naar het raam.
Pov sara
We horen gebonk op het raam. We deinzen naar achter. Als we van de schrik zijn bekomen loop ik naar het raampje toe. WACHT WAT! Matthy staat tegen het raam te kloppen. "Lieke kom snel." Ze komt aan rennen en ziet Matthy dan ook staan. "We kunnen weg." Zegt Lieke vol opluchting. Snel maak ik het raam open. Ik zie dat die best hoog zit dus dat het voor mij nog wel moeilijk gaat worden om eruit te klimmen. Lieke klimt zo snel mogelijk uit het raam en ik zie haar naar raoul to rennen. Ik probeer ook uit het raam te klimmen maar zoals ik al dacht lukt het niet. "Matt help." Zeg ik. Ik grijpt mijn arm vast en trekt me omhoog. Het gaat niet helemaal soepel maar uiteindelijk lukt het wel. "Ik heb je zo gemist." Ik vlieg hem in zijn armen.
"Sorry. Sorry nog dat is zo kut deed tegen jou. Je verdiende het echt niet." Ik zie dat Matt weer bijna moet huilen. Het zou dan de tweede keer zijn in mijn hele leven dat een jongen bij mij huilt. Op robbie na dan. "Het is al goe..." zeg ik maar ik word onderbroken door een zware luide stem. "WAT DOEN JULLIE HIER!" Shit.....Cliffhanger again Sorryyy. Tnxx voor de 1000 lezersss echt love jullieeeee<3333333
JE LEEST
Van haat naar meer? (Bankzitters)
FanfictionJe zal maar met je broer en zijn vrienden samen gaan wonen. Nou dat gebeurde mij dus... Highest ratings #2 verdriet 18-02-22 #3 fictie 22-02-22 #1 fanfictie 24-03-22