Pov Julie
Ik heb net sara en Lieke eten gegeven. Ik vind het eigenlijk best wel zielig. Ze zijn hier maar opgesloten omdat mijn vader de baas van de mafia is en nog meer geld wil dan dat ie al heeft. Hij wil dat raoul en Matthy 500k ieder betalen om Lieke en sara terug te krijgen. Ze hebben dan wel veel geld maar of ze zoveel voor hun overhebben vraag ik me af. Raoul misschien wel maar bij Matthy twijfel ik. Ze hebben nog niet zolang en in het begin hadden ze echt een hekel aan elkaar. Ik loop naar mijn eigen kamer en ga op bed liggen. Dan komt mijn vader binnen lopen. "Julie. Je moet raoul en Matthy nog een appje sturen om te zeggen dat ze moeten betalen." Zegt hij. Ik begin me aan hem te irriteren. In het begin was hij echt mijn idool maar nu begint hij me steeds meer te commanderen. "Kan er misschien een alsjeblieft bij." Zeg ik. Hij kijkt me boos aan. En voor ik het weet voel ik mijn wang branden. HIJ HEEFT ME GESLAGEN. "S-sorry." Mompel ik. "Dat dacht ik al nu dat berichtje sturen of je krijgt nog een klap." en hij loopt de kamer uit.
Ik begin te huilen. Waarom heb ik nou weer zo'n griep vader. Ik wil gewoon en vader die trots is als je je diploma. Maar nee hoor hij was wel blij dat ik geslaagd was maar meer omdat ik dan altijd thuis was dat ik altijd zijn vuile klusjes kon klaren. Ik pak mijn telefoon en zoek Matthy zijn nummer op. Mijn vader had die naar me gestuurd met het precieze berichtje wat ik moet sturen ook erbij gezet. Ik zet Matthy in mijn contacten en kopieer het berichtje. Dan begin ik te twijfelen. Moet ik niet gewoon het adres sturen. Als ik dat doe dan vermoord mijn vader me wel. Maar ik verdien het wel. Ik heb al zo veel mensen pijn gedaan....
Pov Matthy
Ik ben inmiddels nog met raoul, robbie, Anne en ik zelf aan het zoeken. De rest is afgehaakt. Ik snap het ergens wel want het is al 12 uur. Maar ook weer niet want het zijn wel 2 meiden die ontvoerd zijn. Wie weet wat er nu met hun gebeurd. Met die gedachte krijg ik een rilling over mijn rug. Ik wil sara echt niet kwijt. Al lijkt het soms wel. Het is allemaal mijn schuld. Als ik haar niet had negeert was dit allemaal niet gebeurd. Ik vind het ook echt zielig voor raoul. Hij en Lieke zijn echt het leukste koppel wat er bestaat. Ook voor Anne is het zielig. Lieke was echt haar beste vriendin vanaf de kleuters. Ze is trouwens echt aardig. Ik snap wel dat Lieke haar als beste vriendin heeft.
Dan krijg ik een appje. Ik laat het maar gaan want ik ben veel te druk bezig met zoeken naar iets van een aanwijzing. Het klinkt heel dom en het ziet er ook heel dom uit maar dat heb ik er voor over. Na nog een uur zoeken hebben we nog steeds niets gevonden. Dan besluit ik toch maar mijn Whatsapp te checken. Het is iets van een onbekend nummer.
06 ********- kon naar *het adres* hier zitten sara en Lieke. Kom snel en wees stil. Ik zal je helpen hun te bevrijden als je me beloofd dat je alleen met raoul komt.
Wat is dit nou weer. Moet ik dit geloven. Ik loop naar raoul toe en laat het hem zien. Hij kijkt al gouw op. "Is dit echt? Je zit niet met me te fucken hè." Hij kijkt we vol ongeloof aan. "Tuurlijk lul ik dit niet. Waarom zou ik? Maar willen we hier heen gaan?" Vraag ik. Ik zie de twijfel in raoul zijn ogen. Dan komt Anne aan lopen. "Hé hebben jullie al wat gevonden?" Ik laat haar het berichtje zien. "Ohh shittt, hoezo zijn jullie nog niet weg dan?" "We weten niet of het echt is." Zeg ik. "Nou als je echt om haar geeft had je het al lang geprobeerd. Ook al word je dan ook ontvoerd jullie zijn dan tenminste weer samen." Ze heeft wel een punt. Ik kijk raoul aan en we stappen de auto in.
JE LEEST
Van haat naar meer? (Bankzitters)
FanfictionJe zal maar met je broer en zijn vrienden samen gaan wonen. Nou dat gebeurde mij dus... Highest ratings #2 verdriet 18-02-22 #3 fictie 22-02-22 #1 fanfictie 24-03-22