Pov Lieke
Ik ben zwanger... hoe Dan? We hebben het gewoon veilig gedaan. Elke keer. Het kan toch niet dat ik zwanger ben. "Maar hoe dan?" Vraag ik. "Soms werkt een condoom niet helemaal goed en dan kan je alsnog zwanger worden." Zegt sara. Ik weet niet of ik er blij mee ben of niet. Het was wel altijd al een droom om een kindje te krijgen met raoul maar ben ik niet een beetje jong. Of is 26 een prima leeftijd. "Ga je het raoul vertellen?" Vraagt Elin. "Ja denk het wel. Zou ik de baby houden of niet?" "Ik denk dat je dat zelf moet bepalen maar jullie hebben wel altijd gezegt dat jullie een kindje willen dus..." daar heeft sara wel een punt. "Ik zal het vanavond aan raoul vertellen. Dan kunnen we het er met zen tweetjes over hebben. Ik denk dat dat het beste is om te doen." Het lijkt alsof ik helemaal kalm blijf maar van binnen ontplof ik van alle mixed feelings. Ik wil er nu gewoon niet meer over na denken. Dat komt vanavond wel.
"Oké zullen we iets anders gaan doen ik wil er even niet aan denken." "Ja tuurlijk laten we naar de Mac gaan ik heb honger." Zegt Elin. "Goed idee." "Shotgun rijden!" Schreeuw ik en ik ren met mijn autosleutels naar mijn auto. Elin komt naast me zitten en sara gaat achterin. "Moet je nog een zitje of ben je al groot genoeg om zonder zitje te zitten?" Grap ik. "Van robbie mag ik al zonder zitje. Cool he." Zegt ze met een keuter stemmetje. "Zozo grote meid." Zegt Elin. We lachen er heel wat op los. Als we bij de Mac aan komen besluiten we om door de drive te gaan. En dan eten we het in de auto op. Ik neem een aardbeien milkshake met een Big Mac en frietjes. Elin neemt kipnuggets, ook een milkshake aardbei en een koekje. En sara neem kipnuggets, een vanille milkshake en frietjes. "Hoe vind jij die milkshake vanille lekker. Dat smaakt toch naar niks." "Nee deze is super lekker. Alleen wel kut dat ze papieren rietjes hebben." "Helemaal mee eens." Zegt eten en ze stopt het koekje in der mond.
Als iedereen alles op heeft besluiten we naar Elin der huis te gaan. Ze zei dat norah en Julie weg waren dus dat komt goed uit. Sara is nog steeds echt boos op vooral norah en een beetje op Julie. Wat ik totaal snap. We rijden naar haar huis. Er zoals ze al zei is er niemand thuis. "Wat zullen we gaan doen?" Vraagt sara als we aan de keukentafel gaan zitten. "Naar het strand is een beetje koud midden in december. We kunnen wel alvast wat kerst inkopen gaan doen? Beetje decoratie en shit." "Das wel een prima idee denk ik." Antwoord sara. We stappen de auto weer in en rijden naar de stad. We parkeren de auto en gaan dan de stad in. Het is niet heel druk. Het is ook dinsdag dus dan werken de meeste mensen gewoon. Ik vind het wel chill hoor dat het een beetje rustig is. Dan hoef je niet overal een half uur in de rij te staan.
We gaan eerst naar de action. Das gewoon goede winkel. Nou ja voor kerst decoratie. We nemen wat spullen mee. "Ik wil deze ook." Zegt sara en ze houd een gigantische zak snoep omhoog. "Die mag je dan wel lekker zelf betalen hè." "Isgoed." Ze gooit het in haar mandje. We rekenen even snel af en lopen dan naar de volgende winkel. Na ongeveer 4 winkels gehad te hebben lopen we allemaal al met twee tassen. "Ik denk dat wel wel even genoeg hebben." "Ik denk het ook." Antwoord sara op mij. We stappen in er rijden weer naar Elin haar huis. Het blijft nog steeds door mijn hoofd spoken dat ik gewoon zwanger ben. Hoe dan. Ben ik dan echt een van de weinige mensen die met een condoom om zwanger is geworden of zijn we het een keer vergeten. Ik weet het echt niet meer.
Pov sara
We komen weer aan bij het huis van Elin. De lichten staan aan. Raar die hadden we toch uit gedaan. Gvd is Julie of norah dan thuis. Ja dag daar heb ik geen zin in. Ik stap met tegenzin toch maar naar binnen. Ik loop met mijn tassen de trap op. Elin loopt voor me en maakt de deur open. "HALLO ELIN!" hoor ik Julie roepen. "HOII IS NORAH DER OOK!" "JA!" hoor ik norah schreeuwen. Ja kut dit. "Elin ik heb helemaal geen zin in hun." Fluister ik. "Kom op dan negeer je ze gewoon." Ik loop achter haar aan. Ik zet mijn tassen bij de kapstok neer. "Oh hey sara, leuk dat je er ook bent." Zegt norah die langs loopt. "Leuk dat ik er ben. Wat denk je zelf. Dat ik dat moet geloven?!" Snauw ik naar haar. "Ja dat is toch gezellig." Ze kijkt me raar aan. "Doe niet alsof er niets gebeurd is kut wijf!" Schreeuw ik nu bijna. Ik loop zo snel mogelijk naar Elin haar kamer. Lieke zat daar al. "Wat een kut wijf."zeg ik en ik gooi de deur dicht als Elin ook binnen is.
JE LEEST
Van haat naar meer? (Bankzitters)
FanfictionJe zal maar met je broer en zijn vrienden samen gaan wonen. Nou dat gebeurde mij dus... Highest ratings #2 verdriet 18-02-22 #3 fictie 22-02-22 #1 fanfictie 24-03-22