Pov sara
Ik ga vandaag dan echt naar norah en Julie toe. Ik heb er zo veel zin in. Matt gaat me brengen want hij gaat vandaag naar zijn ouders. Om 11 uur zitten we in de auto. "Zo je hebt Je auto opgeruimd." Zeg ik. "Ja en nee. Het is wel opgeruimd maar dat heb ik niet gedaan dat heeft raoul gedaan voor een van zijn video's." "Ohhh ik snap hett." Zeg ik. Na een half uurtje rijden kom ik bij het appartement van norah aan. "Tot vanavond." Ik stap de auto uit en loop naar de deur. Het zit boven de snackbar dus daar zullen we straks wel eten halen denk ik. Ik bel aan en binnen 5 seconden vliegt de deur open. "JAAAAA EINDELIJKK!" Julie vliegt in mijn armen. Ook norah komt de trap af lopen. "Halloooooo!" Schreeuwt ze. Ik loop het Appartement binnen. Norah geeft mij een rondleiding. Het is best mooi maar niet super groot. Ze laat me ook alle slaapkamers zien. Het zijn allemaal echt leuke kamers. Norah's kamer is een lichte tint blauw met een leuk bankje. De logeerkamer waar Julie nu slaapt is een beetje dezelfde tint blauw met een twijfel bed(niet een persoon of tweepersoons maar er tussen in). En de kamer van Elin heeft een donker groene muur met allemaal houten details in haar kamer. Dan gaan we als laatst naar de woonkamer. Daar zit Elin op de bank volgens mij Netflix te kijken, "heyyyy, Elin is het toch?" Vraag ik. "Ja dat klopt, en jij bent dan vast sara." Ik knik. "Ik heb veel over je gehoord. Dat je ontvoerd was samen met Lieke en het hele gebeuren rond Matthy. Is het eigenlijk al weer goed tussen jullie?" Vraagt ze. "Jaaa gelukkig wel. Ik heb ook veel over jou gehoord. Over dat je mats tegen kwam en dat soort shit." Reageer ik. Elin moet blozen en ik moet lachen.
"Maar sara waar heb je zin in om te doen?" Vraagt norah. "Ik heb geen idee. Hebben jullie hier een PlayStation ofzo?" Vraag ik. Norah knikt en wijst naar de PlayStation onder de tv. "Potje fifa?" "Is goed ik kan er alleen geen flikker van maar ja." Julie en Elin doen ook mee. Ik begin met norah in het team tegen Julie en Elin. Zoals norah Al had gezegt Kon er helemaal niets van. Ook Julie was niet zo goed. Maar Elin daar in tegen was wel weer heel goed. We hebben nog een uurtje of 2 fifa en andere spelletjes op de PlayStation gespeeld daarna was iedereen er een beetje klaar mee. "Laten we ergens heen gaan. We kunnen wel naar de stad of naar het strand ofzo." Stelt Elin voor. "Ik heb wel zin om naar het strand te gaan." Zegt Julie. "Ik ook maar ik heb mijn bikini niet mee..." zeg ik. "Dat komt wel goed hoor. Ik ben net zo lang als jij bent en we zijn allebei zeker niet dik dus je past vast wel iets van mij." Zegt Julie. Zij is inderdaad ook niet zo lang. Ik loop met haar mee naar der kamer. "Jezus wat heb jij veel bikini's." Ze heeft echt misschien wel een stuk of 25 bikini's. "Zoek er maar eentje uit." Ik kijk een beetje naar wat ze allemaal heeft. Ik zie wel eentje die ik wel leuk vind. De rest is niet echt mijn stijl. Het een basic zwarte bikini. Gewoon niet zo speciaal maar we prima. Ik trek hem aan met daarover het rokje en het topje wat ik al aan had.
We zijn met een taxi naar het strand gegaan. Het is echt heel druk. Wat ik ook wel verwacht had maar dan nog. We lopen het strand op. We gingen op letterlijk het enige plekje wat nog op het strand. Ik ren gelijk naar het water want ik heb het zooo heet. Elin rent met me mee. Julie en norah blijven nog even bij de handdoeken maar kom er ons ook al snel achterna. We hebben het echt heel gezellig. We hadden zo'n strand al meegenomen dus die hebben we natuurlijk ook goed gebruikt. We hebben denk ik ruim een uur in het water gezeten als we eruit gaan. Natuurlijk hadden we ook allemaal eten meegenomen dus gaan we nu lekker eten. We hebben echt heel veel mee. Van chips tot watermeloen. En van chocola tot zure matten. Dat chocola was niet zo'n goed idee dat is namelijk helemaal gesmolten. We hebben allemaal wat gegeten en besluiten een spelletje te doen. We hadden een kaartspellen mee dus we gaan lekker pesten.
Na een tijdje komen er 2 twee jongens op ons af lopen. En drie keer raden wie het zijn. Morris en mats. Ik zie dat norah helemaal rood word. "He norah je moet je misschien eventjes insmeren je bent een beetje rood." Grap ik. Ze kijkt me een beetje boos aan maar moet daarna al snel weer lachen. "Heyy norah. Leuk jou weer te zien." Zegt morris. Ik zit echt met een gigantische grijns op mijn gezicht naar norah te kijken. "Ook leuk om jou weer te zien." Zegt norah. "Wacht ben jij niet sara van de graaf. Het zusje van robbie?"vraagt mats. "Jep dat ben ik. Hoezo dan?" Vraag ik. "Er was toch ook weer een heel gedoe met jou en Matthy. Is dat eigenlijk al weer opgelost?" Vraagt Morris die naar norah is gaan zitten. Mats neemt zijn voorbeeld en gaat maart Elin zitten. "Ja het is weer helemaal goed tussen mij en Matt!" Zeg ik enthousiast. We kletsen nog een beetje door. Er is nog een jongen bij komen zitten genaamd Pim. Hij is ook een vriend van mats. Je kan gewoon aan Julie zien dat ze helemaal in love met hem is. Norah en morris lijken meer vrienden te worden en niet meer. Das wel een beetje jammer maar dat maakt niet uit. Daar in tegen mats en Elin gaat wel de goede kant op. Ze zitten nog net niet tegen elkaar aan. Maar ja het begint laat te worden en Matt komt me over een uur al ophalen dus we moeten wel een beetje richting huis. We nemen afscheid van de jongens. "We spreken nog wel." Zegt mats. "Zeker." Zegt Elin.
"Wat was dat nou Elin?" Vraagt Julie. "Wat was dat nou Julie?" Vraagt norah er achter aan. We besluiten maar te gaan lopen omdat we toch nooit in onze natte bikini's in een taxi mogen. En zo ver lopen is het toch niet. Elin en Julie moeten allebei blozen. "Ik denk dat we ineen hele korte tijd weer twee koppeltjes meer hebben. Dan moeten we alleen voor norah nog iemand fixen. Je was niet echt weg van Morris volgens mij. Of zag ik dat verkeerd?" Ik kijk norah aan. "Nee, hij is wel aardig maar niet heel speciaal ofzo." "Nou we vinden nog wel iemand voor je." Zeg ik. We zijn aangekomen. Ik kleed me snel om. Als ik klaar ben komt Matt net aanrijden. "Tot de volgende keer meiden!" Schreeuw ik. Want de rest is nog wel aan het omkleden. "JOEJOEEE!" Hoor ik Elin roepen. Ook norah en Julie roepen zoiets. Ik stap bij Martin de auto en we rijden naar huis.
Weer een redelijk lang hoofdstuk. Ik hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden.
Groetjesssss
JE LEEST
Van haat naar meer? (Bankzitters)
FanfictionJe zal maar met je broer en zijn vrienden samen gaan wonen. Nou dat gebeurde mij dus... Highest ratings #2 verdriet 18-02-22 #3 fictie 22-02-22 #1 fanfictie 24-03-22