Pov Koen
We zijn terug van de winkels en gooien alles in de tuin neer. "Jongens komen jullie?!" Schreeuwt Sara. Ik loop naar binnen en pak mijn camera en die van Sara. Iedereen staat klaar en ik begin te filmen. "Heyyy mensen." Zegt Milo. "We gaan Dylan Haegens niet na doen. Maar hallo allemaal. Welkom bij deze video. We gaan vandaag... wacht wat gaan we vandaag eigenlijk doen?" Raagt Robbie. "Jezus je hebt wel echt goed geluisterd hè. Maar we gaan een water park iets gebeuren in de tuin maken. Ik en Koen zijn net naa4 de supermarkt en de bouwmarkt geweest en hebben allemaal spullen gehaald. Kijk we hebben deze mooie eenhoorn gehaald. En we hebben van die zeilen of doeken hoe je het maar wil noemen gehaald. En het beste is nog wel dit." Sara houd het woezel en pip zwembadje omhoog. "Precies groot genoeg zodat Robbie erin kan." Iedereen moet lachen en robbie rent achter sara aan. "Moet jij zeggen jij bent nog kleiner." Schreeuwt hij. Iedereen moet nog harder lachen. "Tot zo ver robbie en sara de kleinen kinderen." We gaan verder met de video opnemen en sturen hem dan naar onze editer. "Wie heeft er zin in een biertjeeee!" Schreeuwt sara met 5 biertjes in haar handen. "Ikeeeee!" Roept iedereen behalve robbie. "Ik moet nog naar Jamie rijden. Dus ik sla even een keertje over." "Oké dan neem ik er wel 2." Zeg ik.
Dag later
We hebben net de video van de editor terug gekregen en zijn hem nu aan het kijken. Hij is super leuk geworden. "Zullen we hem straks posten?" Vraat raoul. Ik knik. Het is 4 uur in de middag en we zitten wat op tv te kijken. Het is allemaal we erg saai wat er op tv is dus ik ga een beetje door alle zenders heen. Maar nog steeds kan ik niets leuks vinden. Ik pak dan toch maar men tellie en begin een beetje door TikTok te scrollen. Mij fp staat helemaal vol met allemaal bankzitters edits. Sommige zijn echt leuk en andere zijn echt slecht. "Hé sara heb je zin om een video op te nemen?!" Schreeuw ik. "Ja wacht ff ik ben nog voor mezelf bezig!" Schreeuwt ze terug. Nou dan heb ik nog steeds niets om te doen. Het is inmiddels 5 uur en raoul heeft de video gepost.
Dan komt sara eindelijk haar kamer uit. "Koen heb je nog zin om een video op te nemen?" Vraagt ze. "Tuurlijkkk!" We lopen naar zijn kamer. "Ik dacht misschien een verboden te lachen video?" Vraag ik. Ze knik en ik zoek zo'n filmpje op. Ik pak mijn camera en zet hem aan. "Joooooo vandaag weer een verboden te lachen met een speciale gast. Tromgeroffel.... Ik ben hier met sara van de graaf! Jullie kennen haar vast wel maar laten we beginnen." Ik moet gelijk bij het eerste stukje lachen maar sara heeft nog steeds een pokerface. "Jezus hoe kan jij hier niet om lachen dan?" Zeg ik nog steeds lachend. Nu komt er wel een kleine glimlach op der gezicht. "Oké oké je kan dus nog wel lachen." We kijken verder. Sara heeft uiteindelijk dik gewonnen met 3-17. "Jezussss wat kan jij goed je lach inhouden." Zeg ik nog steeds een beetje verbaasd. "Dat kan ik helemaal niet zo goed maar deze filmpjes waren gwn niet grappig." Ik zie dat ze der lach niet in kan houden. "AHAHAHAHA JE MOET LACHEN!DAN IS HET TOCH NOG 4-17!" "Das niet waar want jij lacht ook!" We schieten alle bij in de lach. We doen al lachend de afsluiting. Ik zet de camera uit en we gaan naar beneden. Het is inmiddels 6 uur en raoul staat al te koken. "Heyyy roelieee kan ik helpen." Zegt sara. Raoul knikt van ja en hun gaan lekker koken. Ik plof op de bank en kijk hoe de bankzitters video gaat. Jezus wat veel views weer. En comments. Ik klik erop en begin wat te lezen. Ik het begin zijn het nog wel leuke comments maar er word steeds meer gevraangt waar Matt is. Ook zijn er veel haat reacties op sara. Zoals: 'jezus heeft dat wijf gewoon de plek van Matthy ingepikt ze mag er in stikke' of 'wat een hoer die sara, ze heeft Matt weggewerkt'. Er zijn ook leuke reacties over haar maar veel minder. Ik loop naar Robbie's kamer en laat het zien. "Shit, wat wil je hier mee gaan doen?" Vraagt hij mij. Ik haal mijn schouders op.
Pov Matthy
Ik zie dat de rest een nieuwe video hebben geplaatst. Ik ga hem natuurlijk even kijken. Het is echt een hele leuke video. Ik ben inmiddels ook al weer in nederland aangekomen en ik zit nu bij mijn ouders. Die zijn toch een weekje weg en ik had de sleutel nog. Als ik klaar ben met kijken kijk in een beetje door de reacties. WACHT! waarom zoveel haat naar sara. Ze is echt een top meid. Ik vond dit dus echt zo zielig. Zij heeft niets verkeerd gedaan. Ik ben degene die iets verkeerd heeft gedaan. Maar wat moet ik hier dan tegen doen. Ik kan niet zo veel doen. Ik kan alleen vertellen waarom ik niet in die video zit. Ik pak mijn oude camera die nog hier ligt en begin een filmpje te maken. "Zoals jullie al zagen zat ik niet in de vorige video en ben ik nu ook niet in casa del huts. Dat komt omdat er een klein dingetje was tussen mij en de rest. En vooral met sara. Ik heb er veel spijt van maar ik kan de tijd niet terug draaien. Maar mensen ik ga er even tussen uit. Jullie zullen me echt nog wel een keer langs zien komen en ik ga zeker niet helemaal stoppen. Ik heb alleen even wat tijd nodig. Dus ik vraag jullie om niet ongerust te zijn over mij. En te stoppen met haat geven op sara. Als iemand dat niet verdiend is dat sara wel. Nou bedankt alsvast denk ik." Ik zet de camera uit en plaats hem gelijk over om mijn vaders computer. Ik log in op het bankzitters account en post de video. Ik hoop dat dit genoeg uitleg is...
JE LEEST
Van haat naar meer? (Bankzitters)
Fiksi PenggemarJe zal maar met je broer en zijn vrienden samen gaan wonen. Nou dat gebeurde mij dus... Highest ratings #2 verdriet 18-02-22 #3 fictie 22-02-22 #1 fanfictie 24-03-22