Pov Julie
Kut kut kut we zijn gesnapt.sara en Matthy rennen zo snel als ze kunnen hierheen. "Wat moeten we doen?!" Schreuwt matthy terwijl hij aan komt rennen. "Ga naar de auto en maak dat je hier wegkomt! Ik regel dit wel!" Schreeuw ik. "Maa.." "GA NOU!" schreeuw ik naar sara die mij probeerde te onderbreken. Lieke en raoul waren al naar de auto gerend en hebben de auto gestart. De bewaker komt steeds dichterbij. Matthy en sara beginnen naar de auto te rennen. Ik trek mijn pistool uit mijn zak en richt hem op de bewaker. "Blijf daar of ik schiet!" Schreeuw ik met een trilling in mijn stem. "Zo zo dapper meisje. Nou ik heb ook een pistool hoor." Hij pakt ook zijn pistool en richt hem op mij. Hij begint richting mij te lopen. "BLIJF STAAN!" schreeuw ik. Maar het is al te laat de man is veste dicht bij en schiet mij in men zij. Ik schreeuw het uit van de pijn. Door alle pijn heen probeer ik nog steeds mijn pistool op de bewaker gericht te houden. Als ik weer een beetje gefocust ben schiet ik het hele pistool leeg op de man. Je hoor hem schreeuwen van de pijn. Ik kruip voorzichtig achteruit en kijk dan naar mijn zij. Shit ik ben heftig aan het bloeden....
Pov sara
Ik hoor allemaal schoten achter me en begin te huilen. Op een gegeven moment hoor ik de bewaker schreeuwen en ik kijk achterom. De bewaker ligt op de grond en ik zie jullie niet meer. "JULIE!" schreeuw ik. Ik wil naar Julie rennen maar Matt grijpt mijn arm. "Kom we moeten gaan." Zegt hij. Ik ruk me los uit zijn greep. "NEE!" Ik ren naar Julie. Als ik daar ben zie ik dat ze aan het bloeden is. "Kom sta op. We gaan hier weg." Ze staat op en gooit haar arm over mijn schouder. Ik begin rustig te rennen zodat Julie me nog redelijk bij kan houden. "MATT KOM EENS HELPEN!" schreeuw ik naar Matt. Hij kijkt me verbaast aan maar komt wel onze kant op. Als hij bij ons is pakt hij Julie op en loopt met haar naar de auto. We stappen achterin en rijden weg...
"Julie blijf eens wakker. Kom op niet opgeven." Ik probeer haar wakker te houden maar haar ogen vallen lichaam dicht. "Sorry..." is het laatste wat ze uitbrengt voor dat haar ogen dicht gaan. "RAOUL NAAR HET ZIEKENHUIS! NU!" Schreeuw ik. Raoul begint harder te rijden. Ik zie op de grond in de auto een doek liggen. Ik pak hem snel op en druk hem tegen de wond aan.
We komen aan en Matt tilt Julie het ziekenhuis in. Er komen gelijk dokters naar ons toe rennen met een bed om Julie op te leggen. Ze rijden haar gelijk naar een kamer. Een andere dokter neemt mij,Matt,Lieke en raoul mee. "Wat is er gebeurd?" Vraagt de dokter. We leggen alles uit en raoul heeft ondertussen de politie al gebeld. "Dus als ik het goed begrijp waren jullie ontvoerd door de maffia." Hij wijst mij en Lieke aan. We knikken. "En die Julie had jullie het adres gestuurd om hun te komen bevrijden en toen is ze neer geschoten door een bewaker." Zegt de dokter. "Ja precies dat." Zegt Matt. "Je kan me veel wijsmaken maar dit niet." Zegt hij terwijl hij lachend weg loopt. Ik kijk hem vol verbazing na. "WAT! hij geloofd ons niet. Wat een eikel!" Schreeuw ik. Ik loop achter de dokter aan. Weer grijpt Matt mijn arm. "LAAT MIJ EENS MET RUST!" schreeuw ik naar hem. Van schrik laat hij mijn arm los. Ik ren achter de dokter aan.
"IK LIEG NIET! VOOR HET ZELFDE HAD IK VERKR@CHT KUNNEN WORDEN! IK HAD DOOD KUNNEN ZIJN! DUS JIJ GA ER NU MOOI ALLES AAN DOEN OM JULIE BETER TE MAKEN!" schreeuw ik naar de dokter. Hij kijkt me aan. Nu wel serieus. Dan komt de politie binnen lopen. Ik leg hun het hele verhaal uit. Ik kan niet zien of ze me geloven maar ze lopen wel mee richting de kamer waar de rest in zit. De politie neemt Matt zijn telefoon in. Vanwege het adres wat door op staat. Ook mijn telefoon nemen ze mee. Die had Matt bij zich. Als de politie weg is is het ongemakkelijk stil in de kamer. Tot er een andere dokter binnen komt. "Ik heb goed en slecht nieuws." "Doe eerst maar het slechte nieuws. Deze dag kan toch niet slechter." Mompel ik. "Oké nou Julie ligt in coma. Ze is wel stabiel dus ze heeft het wel overleefd. Ze had veel bloed verloren. We moeten nu gewoon wachten tot ze wakker word."
Denken jullie dat jullie het gaat overleven. En komt er een ruzie tussen sara en Matthy. Er komt misschien vandaag nog een nieuw deeltje anders morgen
<3333
JE LEEST
Van haat naar meer? (Bankzitters)
FanfictionJe zal maar met je broer en zijn vrienden samen gaan wonen. Nou dat gebeurde mij dus... Highest ratings #2 verdriet 18-02-22 #3 fictie 22-02-22 #1 fanfictie 24-03-22