Pov Matthy
Ik ben voor het eerst eerder wakker dan sara. Het is een werkelijk kerst wonder. Over kerst gesproken. Het is al weer bijna kerst. En we hebben nog helemaal niets voorbereid. Daar moeten we wel even aan beginnen. Ik pak mijn telefoon want ik heb nog geen zin om uit bed te gaan. Jezus het is pas 06:21. Das wel erg vroeg. Maar ik weet ook dat ik niet meer in slaap ga kunnen vallen. Ik ga naar YouTube. Ik zoek een leuke video van sara. Ja beetje cringe maar we doen het er maar mee. Ik tik een video aan. Ik schrik me dood want mijn geluid slaat tering hard. Ik doe snel mijn telefoon uit en zet daarna mijn geluid zachter. "Wat ben je aan het doen?" Raagt sara nog half in slaap. "Sushhh ga maar weer lekker verder slapen." Ik aai over haar heeft. "Nee dat gaat nu niet meer. Nu ben ik toch al wakker." "Sorry." "Nee joh geeft niet."
"Maar wat was je nou aan het doen?" Vraagt ze. Ze gaat tegen me aan zitten en pakt mijn telefoon af. "Wat is je code?" "Ja dat ga ik toch niet zeggen." "Alsjeblieft?" Vraagt ze met een pruillip. Ik pak mijn telefoon van der af en geef hem weer aan haar. "Was je nou mijn video aan het kijken? Simp!" "Tja." Ze schiet in de lach. Ik sta op om iets te drinken te halen. Want ik heb dogst. "Wat ga je doen?" "Even wat te drinken halen. Wil jij ook iets?" "Ja doe mij maar fristi." Zegt ze. "Wat?! Fristi oké interessante keuze. Hebben we dat eigenlijk nog?" "Ja ik heb het gisteren gekocht." "Oké. Ik ben zo terug." Hoe komt ze nou weer aan fristi. Ze is niet helemaal 100 volgens mij. Maar ja fristi is wel lekker. Maar ik heb toch echt liever koffie. Is misschien wel een beetje vroeg voor koffie maar dat boeit niet.
Pov sara
Ik zit in matthy's telefoon. Even kijken wat ik kan doen. Wacht ik heb echt een fk goed idee. Ik ga naar instellingen en dan naar toegang. Ik ga mijn Face ID op zijn telefoon doen. Das toch echt een geweldig idee. Dan kan ik gewoon altijd in zijn telefoon. Ik zet de lamp aan en doe mijn haar een beetje redelijk. Ik wrijf de slaap uit mijn oog en begin het dan in te stellen. Helemaal toppie. Als het eenmaal gelukt is ga ik nog even op zijn insta kijken. Jezus hij heeft echt fk veel dm's van random 12 jarige. Ik open er een paar. Dan kom ik bij een kind die echt een geweldig lelijke foto van Matthy heeft gestuurd met de tekst 'je bent nog steeds knap hoor😘'. Ik ga helemaal stuk. Ik sla de foto op en stuur hem naar mijn eigen telefoon. Vanaf matthy's telefoon stuur ik hem ook nog even in de groep waar alle jongens en hun vriendinnen inzitten.
(Ik stuur vanaf Matthy's telefoon)Matthy- Kijk deze prachtige foto van Matthy. Groetjes sara
Jamie- HAAHAHAH
Matthy- wacht hoezo ben jij al of nog wakker?"
Jamie- weet ik ook niet. En hoezo ben jij nog wakker. En met wie spreek ik nou.
Matthy- met sara over Matthy's telefoon. Hij is even fristi voor mij halen
Robbie- hebben we fristi in huis! Ik wil ook.
Matthy- ja staat in de koelkast. En hoezo ben jij wakker
Robbie- om dezelfde reden als jullie twee
Jamie- das wel echt een goede reden hè
Koen- zeker zeker
Matthy- KOEN HOEZO BEN JIJ WAKKER
Koen- ja ik had een druk nachtje...
Matthy- ja dat was al weer te veel informatie voor vandaag.
Jamie- Koen Jezus moest dat echt
Koen- sara vroeg er toch naarDan komt Matthy de kamer weer in lopen. "He wat doe jij op mijn telefoon." "Niets ik stop snel zijn telefoon weg." "Jawel wat heb jij gedaan?" Kijk zelf maar." Ik geef hem zijn telefoon en neem mijn fristi aan. "Hoe kom je aan die foto? Die is echt tering lelijk." "Van iemand van insta die je gedmt had. Is wel mooie foto hoor." "Oh oh oh wat een kut foto." Hij komt weer in bed zitten. Ik ga naar mijn insta en zet de foto op mijn storie. 'Wat een idioot is het toch' en ik tagg hem erin. Niet veel later heeft Matthy hem gezien "nouuuuu das niet leuk." Zegt ik met een heel schattig half boos hoofd. "Jawel." Zeg ik terug. "Neee." "Welll." We hebben een hele wel nee discussie alsof we twee kleine kinderen zijn. Helemaal geweldig.
Om half 8 besluiten we om uit bed te gaan. Er is nog niemand in de woonkamer maar dat is ook niet heel raar ofzo. Want het is pas half 8. Ik plof op de bank en Matthy loopt naar de keuken. "Wil je iets eten?" Vraagt ie. "Doe maar een bakje yoghurt met schudde buikjes." Zeg ik. "Ik heb echt een hele rare vriendin." "Nee hoor dat is gewoon lekker dus niet zeiken." "Oké oké maar die combinatie kan toch niet lekker zijn." "Jawel dat is echt geweldig. Je mag zo wel van mijne proeven." Hij komt met een bord en een boterham en met mijn bakje yoghurt terug. "Hier proef maar een hapje." Ik steek een lepel met yoghurt en schubbe buikjes. Hij neemt een hap. Ik kan aan zijn gezicht niet zien of die het lekker vind of niet. "Hmm wel lekker. Dat ga ik ook een keer eten. Moet ik even een andere lepel voor je pakken?" "Ik zei toch dat het lekker was! Misschien moet je wat vaker naar mij luisteren. En ik gebruik deze lepel wel gewoon. Dat boeit me echt niet zo veel." Ik nee mee hap.
JE LEEST
Van haat naar meer? (Bankzitters)
FanficJe zal maar met je broer en zijn vrienden samen gaan wonen. Nou dat gebeurde mij dus... Highest ratings #2 verdriet 18-02-22 #3 fictie 22-02-22 #1 fanfictie 24-03-22