4 maanden later
Pov sara
Het is eind april. Pasen zit er net op. Ik ben bij Matthy's ouders geweest. Was natuurlijk weer gezellig. We gaan bijna mei in. Dan zijn er zo tering veel verjaardagen. Als eerst die van Julie op 19 mei. Dan Elin op 20 mei. Ja die zijn net achter elkaar jarig. Dat is ook wel steeds een flex van Julie. Want ze zijn in hetzelfde jaar geboren dus ze is echt maar 1 dag ouder. En daarna nog Matthy natuurlijk. Op 29 mei. Het valt eigenlijk nog wel mee met hoeveel verjaardagen maar 3binnen 2 weken tijd is wel best veel. Eigenlijk ook niet maar ja.
We gaan vandaag bij de Efteling verstoppertje opnemen. Juultje gaat ook mee. Helemaal gezellig. Wezitten al in de auto. Het is ongeveer 45 minuutjes rijden. We zitten een beetje de radio te luisteren. Allemaal kut muziek. Echt de tifus. Na een lange saaie autorit zijn we eindelijk bij de Efteling. We lopen gelijk naar binnen. "Oké gaan we beginnen?" Vraagt Milo. Hij gaat zometeen zoeken. Iedereen knikt en Milo zet een timer aan. Iedereen rent weg. Ik loop samen met Juultje. We mogen maar ineen klein gedeelte want anders was het te moeilijk voor Milo. Waarschijnlijk gaat hij nog steeds niemand vinden. Hij kan namelijk echt niet zoeken. En je denkt vast maar verstoppertje is toch niet zo moeilijk. voor Milo wel
Juultje gaat in een prullenbak zitten en ik zoek ook een verstopplek. Ik ga hem waarschijnlijk toch niet nodig hebben wantij kan ook gewoon achter een boom gaan staan. Daar vind die ook nooit. Volgensmij is Milo klaar met tellen. Ik hoor Koen met Matthy schreeuwen. Geen idee waarom maar vast om Milo te helpen met zoeken. Dat gaat ie wel nodig hebben. Milo is echt heel aardig hoor maar hij kan niet zo goed zoeken. Helemaal niet goed zoeken bedoel ik. Ik ga ook maar een beetje lopen anders zit ik weer een uur op dezelfde plek.
We maken het potje af. Natuurlijk hebben we tussendoor gefilmd. Milo heeft alleen Juul niet gevonden binnen het uur. Maar zij zat ook best wel moeilijk. Volgens Milo dan. We pakken al onze spullen en gaan een beetje door het park lopen. Er loopt iemand van het park mee voor als er nog mense in attracties willen. "Ik wil wel in die, ga je mee sara?" Koen wijst naar de baron. "Je vraagt niet eerst even je eigen vriendin?" Snauwt Matthy op een grappige manier. "Nee die heeft al gezegt dat ze hier niet in gaat." Juultje knikt. "Ohhhhh maar mag ik ook mee?" Vraagt Matthy. "Nee!" Snauwt Koen terug. Precies op dezelfde manier als dat Matthy dat net deed. Koen Pakt mijn arm en trekt me mee de achtbaan in. Matthy en Milo komen ons lachend achterna. Raoul en robbie gaan ook niet mee. Die waren te bang.
Na nog een paar attracties te hebben gedaan gaan we weer naar huis. "Wel eerst nog ff langs de Mac hè!" Schreeuwt Koen ons na. Wij zitten namelijk in een andere auto. "Jaja rijden jullie maar voor op." We stappen in en rijden achter Koen, Juultje en raoul aan. Die zitten in een auto en ik, Matthy en robbie in de ander. Bij de eerste beste Mac stoppen we. "Wat willen jullie?" Vraagt Matthy die aan het rijden is. "Hetzelfde als altijd." "Oké en jij robbie?" "Een milkshake, kipnuggets en frietjes." Matthy besteld alles. "Wacht Matt hoe wist jij eigenlijk wat sara altijd neemt?" "Tja heel vaak naar de Mac gaan samen denk ik." Achtwoord Matthy. We kunnen er wel om lachen.
Ik ben zo blij dat robbie niet meer zijn bedenkingen heeft bij de relatie tussen Matthy en mij. Hij was eerst heel beschermend maar dat begint hij nu een beetje los te laten. We krijgen onze bestelling en rijden naar huis. Thuis etentje alles gezellig met elkaar op. Ik heb morgen met Lieke af gesproken om cadeautjes voor iedereen te gaan halen. Na het eten kijk we nog een beetje voetbal maar ik ga al snel slapen. Ik ben echt helemaal dood moe. Voor hetzelfde geld zou ik nu staand in slaap kunnen vallen. Zo moe ben ik. Ik doen mijn pyjama aan en duik in bed. Ik zet mijn wekker uit. Die stond nog aan van gisteren. Na 5 minuten ben ik al in slaap gevallen.
Pov Lieke
Ik ga morgen mat sara naar de stad. Ik heb daar echt zin in. Al kan er niet te lang want mijn boek begint echt wel dik te worden. We hebben al meerdere ego's. We weten al dat het een meisje word. Ik vind dat echt geweldig. Raoul ook. Maar sara nog wel het meeste. Ik weet niet waarom maar zijn heeft altijd al gezegd. Ook al voor dat ik zwanger werd. Ze is gewoon een enge toekomstvorspeller. Maar ik snap haar wel. Met een meisje kan je lekker gaan shoppen, make up doen en veel beter mee praten vind ik. Ze zijn ook wel moeilijker dan de meeste jongens maar daar praten we niet over. Een jongen zou ook leuk zijn. Maar dan vooral voor de jongens hier. Die kunnen er dan me gamen en dat soort shit. Maar ik vind een meisje gewoon wel leuker.
JE LEEST
Van haat naar meer? (Bankzitters)
FanfictionJe zal maar met je broer en zijn vrienden samen gaan wonen. Nou dat gebeurde mij dus... Highest ratings #2 verdriet 18-02-22 #3 fictie 22-02-22 #1 fanfictie 24-03-22