Pov sara
Ik zit inmiddels al weer een hele lange tijd in het busje. En ik verveel me dood. Er ligt hier behalve een houten plank helemaal niets. Ik zou wel kunnen proberen te ontsnappen. Ik ben best wel snel en ik val niet zo op. Alleen als ik te veel geluid maakt dan is sem hier veel sneller dan dat ik er uit ben. Ik heb ook geen licht of iets. Het is pikkedonker. Ik begin maar wat aan mijn nagels te pulken.
Dan stopt de bus opeens. Ik wacht even en dan gaat de deur open. Ik zie een andere jongen met een meisje in zijn handen. Het meisje word in de bus gegooid en de deuren gaan weer dicht. Ik kijk nog eens goed naar het meisje die voorzichtig tegen de zijkant van de bus gaat zitten. "Hallo." Zeg ik. Ik herken het gezicht wel voor zover ik het dernet zag toen de deuren open waren. Want het is al wat lichter geworden. Ik denk dat het ongeveer 6 uur s'ochtends is. "H-hoi." Ze ze. Nu herken ik haar wel. Het is Lieke. Ja lieke als in de vriendin van raoul.
"Lieke?!" "Sara?! Wat doe jij hier?!" Zij heeft mij dus ook duidelijk herkent. "Waarschijnlijk hetzelfde als wat jij hier doet." Reageer ik. Er komt een klein beetje licht door de kieren van de deuren. Dus ik kan haar gezicht een beetje zien. Je ziet dat ze aan het huilen is. "Ey liek waarom huil je?" Vraag ik. "W-wat als w-we hier n-n-nooit meer w-wegkomen?" Vraagt ze. "Het lukt ons wel en de jongens zullen ons zeker zoeken als ze zien dat ik weg ben. En raoul gaat het zeker merken als jij hele lang niet reageerd." Spreek ik haar in...
Pov raoul
Ik ben net wakker gemaakt door Koen. Want sara is weg! Ik heb gelijk Lieke gebeld. Want die zat ook in LA dit weekend. Zij reageerde niet. Normaal als ik bel hoe laat het dan ook mag zijn neemt ze altijd op. Ik ben wel een beetje ongerust. Wat als zij ook weg is. Met die gedachte rolt er een rilling over mijn rug. Ik heb het de jongens ook al verteld en die zeiden dat ze vast lag te slapen. Ik wil het graag geloven maar ik weet het niet zeker. Dus ik ga haar maar even opzoeken. Ze zit hier een halfuurtje vandaan dus ik ben er rond 7 uur. Milo rijd met me mee. Voor de zekerheid.
We komen aan bij het appartement waar Lieke en haar vriendinnen verblijven. We kkomen aan en Lieke der vriendinnen staan buiten. Als 1 van hun ons ziet rent ze gelijk naar ons toe. "Hebben jullie Lieke gezien? Ze ging gisteren nog even een rondje lopen maar ze is nooit terug gekomen." Vraagt het meisje dat volgens mij anne heet. Dat is Liekes beste vriendin. Die heb ik al vaak genoeg gezien. Ze is echt geweldig aardig en zorgt erg goed voor iedereen in haar omgeving. "Nee we kwamen juist kijken of ze hier was want ze nam al niet op." Ik zie de paniek in Annes ogen. "Ik weet niet of jullie sara kennen maar die is ook weg." Zegt Milo. Dan komen er 2 andere meiden ook aan rennen. "Hebben jullie het over sara van de graaf?" Vraagt 1 van de 2 meiden. "Ja die sara. Het zusje van robbie." "IS DOE OOK WEG! DAT WAS ECHT EEN HELE GOEDE VRIENDIN VAN DE BASIS SCHOOL VAN MIJ!" schreeuwt het andere meisje. Die meiden kende ik niet en had ik ook nog nooit iets over gehoord. Beetje apart maar ja. "Als jullie nou ook je auto pakken dan kunnen we met zen alle gaan zoeken." Stel ik voor. Iedereen stemt in en stapt in een auto. Ik bel Matt nog even om te zeggen dat Lieke ook weg is en dat we helpen met zoeken.
Sorry voor het wat kortere hoofdstuk deze keer. Hij is ook een beetje saai maar ik heb voor de volgende hoofdstukken echt al een super leuk idee. Dus blijf vooral lezen.
Groetjesss <33333
JE LEEST
Van haat naar meer? (Bankzitters)
FanfictionJe zal maar met je broer en zijn vrienden samen gaan wonen. Nou dat gebeurde mij dus... Highest ratings #2 verdriet 18-02-22 #3 fictie 22-02-22 #1 fanfictie 24-03-22