Pov Matthy
We komen aan in LA. Als we uit het vliegtuig moeten we nog even op onze koffers wachten. Sara moest even naar de wc dus die is er niet. Ik zie die meiden lopen die zo gemeen waren tegen sara. Ik loop erop af. "Gaan jullie nog sorry zeggen tegen sara of niet?" Ze kijken mij allebei aan. "Nou eigenlijk niet want we meenden het!" Zegt een van de meiden. Die ander heeft nog niets gezegd. In het vliegtuig ook niet. Apart... "ga maar wel even sorry zeggen want ik heb alles op camera en ik kan het gewoon ik de vakantie vloog zetten." Ze rolt met haar ogen.
Dan komt sara aanlopen. "Het is nu of nooit!" Zeg ik nog tegen het meisje. Ze is niet eens zo knap. Gewoon een meisje met bruin haar en bruine ogen(echt geen haat naar mensen die dat hebben jullie zijn prachtig). Als sara bij ons staat zegt het meisje. "Nou nog sorry voor in het vliegtuig het spijt me heel erg." Ze zegt het zo droog als maar kan en je maken horen dat ze het niet meent. Ze loopt we maar haar vriendin blijft staan. "Sorry voor linde ze is gewoon een beetje jaloers op je. Zou ik een foto mogen ik ben echt een van je grootste fan?" Vraagt het meisje aan sara. Ze kijkt me aan en ik zie dat ze twijfeld. Maar dan neemt ze toch wel een foto. "Ey en zeg tegen je vriendin dat ze ook gewoon aardig had kunnen doen en ons om een foto had kunnen vragen." Zeg ik nog even snel als ze weg loopt. Ze knikt en rent naar der vriendin toe.
"Waarom was je eigenlijk nog naar die meiden terug gelopen?" Vraagt sara. "Ik wilde even weten of het een misverstand was of dat ze het echt meende." "En?" "Ze had wel spijt maar ze wilde het gewoon niet toegeven." Loog ik. Wat moest ik anders zeggen. Ja ze had helemaal geen spijt en vind je nog steeds lelijk. Daar krijg je ook niet meer zelfvertrouwen van hoor. Dat gefilmde stuk had ik met mijn telefoon gefilmd dus het is niet hele goede kwaliteit en ik denk dat sara er ook niet echt blij van wordt als ik het post maar ik hou het filmpje wel. We lopen weer terug naar de jongens en pakken onze koffers. De taxi staat al klaar. "Het is nog ongeveer een kwartiertje rijden." Zegt Milo.
Na een kwartier komen we aan bij het huisje. Nou ja het is geen huisje. Het is gigantisch. Er is zelfs een zwembad en een klein voetbalveldje in de tuin. Dan heb je zo'n groot huis maak je er maar 4 slaapkamers in. Dat is dan wel weer apart maar ik vindt het niet erg hoor. Ik mag nu lekker met sara op een kamer slapen. Althans dat denk ik. Raoul heeft de sleutels dus maakt het huis open. Iedereen rent gelijk door het huis heen om de beste slaapkamer te vinden. "Wij gaan wel samen toch?" Vraag ik aan sara die in de deuropening staat te wachten tot iedereen weer rustig is. Ze knikt en we lopen samen het huis in. "Jongenssss de grootste kamer is voor ons!" Schreeuw ik. Sara schiet een klein beetje omhoog van de schrik. "Ahahahha schrok je nou?" Vraag ik lachend. Ze kijkt me 'boos' aan. Ik kijk 'boos' terug. Dan schiet ze in de lach. "Matt kom dan kijken welke kamer jullie willen!" Schreeuwt Koen naar beneden. We lopen naar boven en zien dat er nog maar 1 kamer over is. Tevens de grootste kamer. "Nou ik denk dat we deze maar moeten nemen." Zeg ik tegen sara. Als we de kamer in komen zien we dat we het echt goed hebben getroffen met deze kamer. We hebben een balkon een een prachtige badkamer. Sara begint gelijk haar spullen in de kast te leggen. Ik ga erbij staan. "Ieder de helft?" Vraag ik. "Nou ik denk dat ik drie keer zoveel heb als jij dus dat ik ook meer plek nodig heb." "Oké daar heb je een punt. Ik neem de bovenste paar planken wel daar kan jij toch niet bij." Ze kijkt me veer 'boos' aan en begint haar spullen uit te pakken.
Ik ben veel eerder klaar omdat ik ook minder spullen. Ik ga maar op ons bed liggen en kijk wat op mijn telefoon. Na een tijdje komt sara erbij liggen. "Zo einde lijk klaar?" Vraag ik. "Nee ik had alleen geen zin meer?" "MOET JE NOG MEER?" "Neejoh was maar een grapje ik ben wel klaar. Maar ik ga Even douchen. Zie je zo weer." Ik krijg een kus op mijn voorhoofd. Ze pakt een nieuw setje uit de kast en loopt naar de badkamer. Na een paar seconden hoor ik de douche aan gaan. Ik sta op om mijn laptop te pakken en ga weer in bed zitten. Ik moet nog een klein beetje doen voor de bankzitters en dan heb ik behalve filmen gewoon vakantie. Daar ben ik wel aan toe. Dat was ook wel te merken. Op elke video stond is steeds vermoeider op. Maar nu ga ik lekker 2 weken van mijn vakantie genietenmetmijn vriendin en mijn beste vrienden.
Pov sara
Ik zet de douche uit en zie dat ik een handdoek ben vergeten te pakken. Shit! "Ehhm Matt kan je even een handdoek aangeven ik ben er een vergeten?" vraag ik. "Ja tuurlijk, ik zal niet kijken." Na een paar seconden zie ik Matthy's arm door de deuropening komen met een handdoek eromheen. Ik pak hem aan en droog mezelf af. Als ik me ook helemaal aangekleed heb loop ik de badkamer uit. Ik heb een wit crop-topje aan met daar overheen een zwarte blazer een een flare broek. "Zullen we naar beneden gaan?" Vraag ik. "Ga jij maar ik moet ook nog even douchen." Zegt hij. Ik loop naar beneden en ga bij Koen op de bank zitten. "Saar ik vroeg me af of wij weer een keertje iets leuks konden gaan doen. En dan bedoel ik met ze tweeën?" Vraagt hij. "Jahoor lijkt me gezellig. Misschien kunnen we vanavond gaan bowlen? Net zoals we vroeger altijd deden?" Hij knikt. "Oké ik boek wel voor 2 personen om 7 uur?" Vraag ie. "Isgoeddd." We kijken nog samen een film en dan gaan we al eten. Raoul en robbie hebben gekookt. Ik vraag me af of het te vreten is of niet? Want al robbie kookt weet je het nooit. "Nou jongens we wilde eerst pasta gaan maken maar robbie heeft alle pasta laten verbranden. Dus is het toch maar pizza geworden." Zegt raoul. Ik moet lachen. "Robbie kan jij een keer leren om te koken? Ik wil je wel lessen geven." "Jaja moet jij zeggen jij komt ook niet verder dan een gebakken ei of een tosti!" Zegt hij terug. "Nou dat zullen we nog wel eens zien. Ik ga morgen wel koken en dan zullen we zien wie hier de beste kok is." Zeg ik terwijl ik aan mijn pizza begin.
Als iedereen klaar is met eten gaan ik en Koen naar de bowling baan. We hebben het erg naar onze zin en spelen dus ook heel lang. Het eerste rondje win ik dik het maar liefst 21 punten verschil en de tweede win Koen. We doen nog 1 potje hebben we afgesproken en dan gaan we terug. Ik sta nu op 89 punten en Koen op 91 we moeten alle bij nog 1 keer gooien. Als eerst gooit Koen. Met zijn eerste bal gooit hij 4 kegels om en met de laatste ook 4. 8 in totaal dus. We schelen nu 6 punten. Ik pak een bal en gooi hem. Maar die is niet zo recht dus die rolt de goot in. Dan pak ik mijn tweede bal. En die gooi ik ook bijna de goot ik maar die raakt nog wel en paar kegels. Ik weet niet of het er genoeg zijn maar we zullen zien. Op het bord komt te staan dat ik 5 kegels om heb gegooid. "Shit met 1 kegel verloren van iemand die niets kan!" Schreeuw ik . We zitten dan wel in de V.S. Maar het leek alsof iedereen mij verstond. Ik heb me echt in lange tijd zo erg geschaamd. Maar Koen die moet alleen maar lachen. "Geef maar toe ik ben gewoon de beste in Bowlen!l zegt hij trots. "Dat nooit." Zeg ik. We wisselen onze schoenenen lopen de baan af.
Als we weer bij het huis aankomen ligt iedereen op de bank een film te kijken. Iedereen ligt met zijn rog richting de deur dus we kunnen ze heel makkelijk laten schrikken. We kijken elkaar aan en lopen zachtjes richting de bank. Ik ga achter Milo en Matthy staan en Koen achter robbie en raoul. 3...2...1... playback ik. Op 1 schreeuwen we allebei en grijpen hun bij hun schouders. Robbie vliegt omhoog net als milo. Raoul doet alsof er niets is gebeurd en draait zijn hoofd om en moet lachen. Matthy's reactie was wel de mooiste. Hij sprong zeg maar met een ninja trap van de bank af. Ik schiet gelijk in de lach. Hij kijkt me verschrikt aan. Als hij mij ziet lachen moet hij ook lachen. "Nouuuuu ik schrok echt heel erg." Zegt hij lachend. Hij loopt naar met toe en geeft me een knuffel. "Dat was wel erg duidelijk." Zeg ik. "Hoe was het bowlen?" Vraagt Milo. "Ja was wel leuk en drie keer raden wie er gewonnen heeft?" Zegt Koen. Ik rol met mijn ogen. Koen ziet dat en hij loopt op me af. "Ahhhhhh Matthy help ik word aangevallen door iemand die alleen maar geluk heeft met bowlen en daardoor wint." Ik ga achter Matthy staan. "Huhhh waar is sara nou ik kan der niet zien." Hij loop om Matthy heen en staat nu recht voor me. "Saraaaa saraaaaa waar ben je?!" Vraagt hij terwijl hij omhoog kijkt. Ik geef hem een stomp in zijn buik. Hij kneunt we valt op de grond. "Koennnn Koen waar ben je? Oh ik zag je niet je bent zo klein." Zeg ik. Matthy kijkt me trots aan en ik geef hem een high five.
Dankjewel iedereen die mijn verhaal leest. Ik heb al meer dan 200 lezers. Dit is waarschijnlijk het langste hoofdstuk dat ik ook heb gemaakt en ga maken.(1741 woorden) groetjesssss <33333
JE LEEST
Van haat naar meer? (Bankzitters)
FanfictionJe zal maar met je broer en zijn vrienden samen gaan wonen. Nou dat gebeurde mij dus... Highest ratings #2 verdriet 18-02-22 #3 fictie 22-02-22 #1 fanfictie 24-03-22