Pov Matthy
Ik word wakker met een enorme kater. Ik moet wel veel gedronken hebben gisteren. Ik kan me niet veel meer herinneren. Ik weet nog wel dat ik gisteren nog als een mongool om half 2 S nachts ofzo fifa heb gespeeld. Ik weet niet hoe ik he5 in mijn hoofd haarde maar ja. Ik kom in de woonkamer aan. Er is nog niemand wakker. Dat had ik ook wel verwacht. Volgens mij is het voor de rest een lange nacht geweest. Ik pak wat ontbijt voor mezelf en eet het rustig op. Op een gegeven moment hoor ik de deur open gaan. Sara?? Ik een naar de deur.
Tot mijn teleurstelling stond Koen daar. Met een blauw oog. "Wat is er gebeurd?!" Vraag ik. Hij kijkt me aan en begint dan te snikken. "Het spijt me zo erg.. mompelt hij door het snikken heen. "Koen wat is er?" "Ik ben vreemd gegaan op Juultje en het iedereen vertelt dat sara dood is." Ik kijk hem geschrokken aan. "Maatje toch. Je was helemaal bezopen. Daar kon jij niet zo veel aan doen. En dat vreemdgaan Juultje snapt je vast wel." Probeer ik. "Dat is juist het probleem. Ze vond het niet goed en heeft me toen geslagen." Nu kijk ik hem nog raarder aan. Dat zou Juultje toch nooit doen? Denk ik bij mezelf. "Weet je het zeker?" "Nee. Maar volgens mij wel." Wtf nu snap ik het niet meer. Hij weet niet eens zeker of Juultje hem geslagen heeft. Hij is echt helemaal bezopen.
Ik besluit om Koen maar even te laten en Juultje te bellen. Het gesprek gaat als volgt
J-Heyy matthy
M- Heyy Juultje, ik van even met de deur in huis. Maar heb jij Koen geslagen?
J-...
J- nee waarom zou ik.
M- Koen zei dat je hem had geslagen. Nou ja dat dacht hij.
J- nee ik heb hem sinds eergisteren niet eens meer gesproken maar ik kom wel even daar heen.Ze hangt op. Wat is dit nou allemaal weer. En wat heeft Koen veel gezopen. Niet veel later staat Juultje voor de deur. Ik leg haar alles uit. Ze kan er wel om lachen. Koen is inmiddels ook weer beneden. Volgensmij is de alcohol we een beetje uitgewerkt. "Koen hoe kom je aan dat blauwe oog?" Vraagt Juultje. Ze moet dan wel lachen maar ze kijkt ook bezorgd. "Kweenie." Antwoord hij. Nou ja wat een raar verhaal weer. Dit slaat ook weer helemaal nergens op. Ik laat het maar gaan. Ik moet zo nog een dangerzone video opnemen met legends of gaming. Ik heb er niet heel veel zin in maar ja. Het moet maar.
De video gaat gewoon prima. Niemand heeft wat over sara gevraagd gelukkig. Ik ben gewoon rustig uit de dangerzone gekomen. Zonder kikken of stoten. Maar laat ik even duidelijk zijn. Dat is niet mijn grootste probleem. Wat veel erger is dat sara nog steeds niet terug is. Eerlijkgezegd denk ik dat ze al lang dood is. We hebben nog letterlijk niets van haar gehoord sinds de dag dat ze ontvoerd werd. Ik begin ook heel erg het vertrouwen te verliezen. Ben ik dan een slecht mens? Of probeer ik gewoon mijn fantasie en de realiteit gescheiden te houden.
Pov robbie
We zitten nu al bijna een week zonder iets gehoord te hebben over sara. Eerlijk, ik begin de moed een beetje te verliezen. Ook aan de andere kon je merken dat zede moed al zijn verloren. Vooral aan Matthy. Ik weet niet wat het is maar ik heb het gevoel alsof hij zichzelf de schuld geeft. Ik ben bang dat hij zichzelf iets aan gaat doen als we niet snel wat te weten komen. Het ergste is misschien nog wel dat de politie hem niet geloofde toen hij her verhaal uitlegde. Het zo van 'ja ze zal wel ergens bij een andere jongen zitten en daarom vertelt ze je niets.' Echt het was zo respectloos. En zo zielig voor Matthy. Maar we moeten er mee leven denk ik maar. We moeten allemaal gewoon weer doorgaan met ons leven. Met of zonder sara. Het klinkt misschien heel gemeen naar sara maar het is wel zo. We kunnen niet zomaar alles laten vallen.
JE LEEST
Van haat naar meer? (Bankzitters)
FanfictionJe zal maar met je broer en zijn vrienden samen gaan wonen. Nou dat gebeurde mij dus... Highest ratings #2 verdriet 18-02-22 #3 fictie 22-02-22 #1 fanfictie 24-03-22