Terug naar huis

2.4K 33 1
                                    

Pov sara

Na dat ik ben afgekoeld en weer rustig ben geworden kwam Robbie met het nieuws dat jullie wakker is geworden. Ik was natuurlijk helemaal blij en rende gelijk naar haar toe. Na een tijdje met haar gepraat te hebben kwam er een dokter binnen. "Julie je mag vandaag al weer naar huis." Julie springt half uit haar bed van blijdschap. En dan beseft ze dat ze niet naar huis kan vanwege haar vader. Ze kijk er verdrietig uit haar ogen. "Hé je mag vast wel met ons mee." Zeg ik. Ik weet dat iedereen dat prima vind. Ze heeft tenslotte wel het leven van mij en Lieke gered. "Echt?" Ik knik en ze geeft me een knuffel. Als we al haar spullen hebben ingepakt(Vooral medicijnen) lopen we naar de auto. We hebben ook een taxi gehaald 2ant we paste niet allemaal in de auto van Koen. Ik,Julie,Koen,robbie en norah gaan ik Koens auto en de rest gaat in de taxi.

Als we aankomen loop ik naar mijn kamer om plek te maken voor Norah's spullen. Die blijft bij mij slapen. Al Matt zijn spullen liggen er nog. Nou die komt hij mooi maar een keer ophalen. Ik pak al zijn spalken en leg ze in de hoek van de kamer. "Van wie is dat?" Vraagt norah. "Van matthy, hij was hier ook maar nu niet meer." Reageer ik. "Waarom als ik vragen mag?" "Hij vond zichzelf belangrijker dan mij en de rest." We praten nog wat verder.

Ik ben er inmiddels achter dat ze ook 22 jaar is en ze was in het ziekenhuis vanwege haar enkel. Die had ze 3 weken geleden gebroken dus haar gips mochte er vandaag af. Als we uitgekletst zijn gaan we naar beneden. Raoul en Lieke hebben eten gemaakt. Een verse pasta met tomaat en paprika. Het was op zich wel lekker maar ze hebben lekkerdere dingen gemaakt. Na het eten gaan we met zen alle een film kijken. Dit keer geeen horror maar een leuke disney film. Ik begin de film een beetje saai te vinden en ga naar bed.

Ik word wakker door Koen. "HÉ SLAAPKOP! We moeten over 1,5 uur op het vliegveld zijn." Oh ja we gingen vandaag naar huis. Norah en Julie gaan allebei mee naar Nederland. Norah heeft daar een appartement en. Julie kan daar blijven slapen/wonen. Ik kleed me snel aan en ontbijt snel iets. De auto's zijn al ingepakt dus we rijden gelijk naar het vliegveld. Het verloopt allemaal wel soepel. We zijn op het vliegveld een keer aan gesproken door Nederlanders die ook terug gingen. Dat was heel gezellig. Norah heeft zelfs nog het nummer van een van de jongens gefixt. "Zozo lekker bezig Noor." Zeg ik lachend. De reis loopt eigenlijk echt heel soepel. Ik heb bijna de hele reis geslapen. Verder heb ik nog met Norah en Julie geklets en toen waren we al weer op Schiphol. Als we na een tijdje wachten alle spullen hebben gepakt rijden we richting huis. Je vraagt je vast af wat we met matthy's spullen hebben gedaan. Die hebben we gewoon meegenomen want hij moet ze toch een keer komen ophalen.

Norah en Julie zijn met een taxi naar Noor der huis gereden en wij naar dat van ons. Als we thuis zijn pakt iedereen rustig zijn spullen uit. "Jongens we moeten nog een video voor de bankzitters opnemen." Zegt Koen."okeee is goedddd! Wat zullen we doen?"  Vraag ik. "Nou ik dacht het is nu super lekker weer buiten dus laten we een waterspeelpark maken. Of hoe het dan mag heten." Iedereen stemt met het idee oké. "Ik en sara gaan de spullen wel halen." Zegt Koen. We stappen de auto in en rijden naar de bouwmarkt. "Oké wat hebben we nodig?" "Zoiezo zo'n doek dat we een water slide kunnen maken. En dan dus ook dreft." Zeg ik. Als eerst zoeken we naar die zeilen. "Hé sara dit is ook goed." Hij houd een zwembad omhoog. Ik knik en zoek verder naar die zeilen. Na een tijdje rondneuzen hebben we al veel dingen gevonden. Een zwembad, die zeilen, een eenhoorn waar uit de hoorn water spuit als je de tuinslang er aan vast maakt en een mat voor in het zwembad. Die hebben we natuurlijk al eentje maar we hebben er eentje van Woezel en pip gekocht. Die is wel echt heel mooi vind ik. Als we bij de kassa aankomen pleuren we alles op die lopende band. Die vrouw heeft alles gescand. "Dat word dan €167,99." "Oh Jezus dat is wel een beetje duur he. Ik weet niet of ik nog zoveel geld heb?" Zegt Koen. "Jonge jij bent tam toe rijk." Zeg ik lachend en hij betaald. We lopen de winkel uit en we gooien alles in zijn achterbak. "We moeten alleen nog even naar de supermarkt voor dreft en bierrrr." Zegt Koen. Ik moet lachen en stap in. Bij de supermarkt pakken we alle dreft die er is. Dat zijn ruim 20 flessen dreft. "Ik weet net of we wel genoeg dreft hebben hoor." Zegt Koen lachend. We pakken ook nog een paar kratten bier. Bij de kassa rekenen we af. "Mag ik uw legitimatie even zien?" Vraagt ze aan Koen die klaar staat om af te rekenen. "Oh shit die ligt nog in de auto." Zegt hij. Ik schiet in de lach en pak mijn legitimatie erbij. "Hier ik betaal wel." Ik pin en we lopen naar buiten. "Eikel hoe vergeet je je legitimatie nou weer." Ik lach me nog steeds kapot en Koen word net zo rood als zijn haar.

Beetje saai hoofdstukje maar er komen weer meer leuke aan. Bedankt voor de 1,5 duizend lezers. Het gaat echt super snel.

Groetjesss saraaa

 Van haat naar meer? (Bankzitters)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu